Joelin pov
Kuulen baarin oven käyvän. Sisälle astelee bändimme rumpali, Tommi. Hän tulee luoksemme itsevarmuutta huokuen ja istuu pöytäämme, viereeni. Sisuskaluni muljahtavat. En saa pois mielestäni viime yön unta, viime yön märkää unta.
FLASHBACK VIIMEYÖ
Tunnen lämpimien käsien työntävän minut seinää vasten. Nuo kädet repivät t-paitani jonnekkin unholaan. Riisun Tommin paidan vähintään yhtä innokkaasti kuin hän eliminoi vastaavani. Tunnen huulet kaulallani. Käteni seikkailevat Tommin selkää pitkin hänen käsien sijoittuessaan lantiolleni ja poskelleni. Hänen lämpimät huulensa vaeltavat kohti bokserirajaani. Tuo rumpali tekee fritsuja kaikkialle minne valo osuu. Huokailen tuon nimeä:
- Tommiiihh... Mmmhh...
Hän tuntee seisokkini housujeni läpi.
- Puristaako? hän kysyy. Nyökkään hiljaa. Riisun alaosani Tommin odottaessa kuuliaisesti. Kun kaluni pongahtaa (anteeks) esiin, Tommi ei hukkaa aikaa: hän lipaisee kaluni päätä ja ottaa sen heti suuhunsa. Tämä tuntuu liian hyvältä! Huokailut täyttävät asunnon. Otan kiinni noista bruneista hiuksista ja tukistan kevyesti. Jahtaan huippuani.
- T-tuunhh... kohtaaaaahh!
Siinä samassa Tommi nojautuu taaksepäin ja lopettaa. Hän virnistää.
- Ei ilman mun lupaa, hän toteaa.
- Haista vittu! tokaisen ja suutelen häntä. Kielemme kohtasivat, ensin kättelivät ystävällisesti mutta tuo äityikin tappeluksi. Tommi nosti minut syliinsä ja siirryimme väljemmille vesille, eteiseni on aika pieni. Yllätyn kuitenkin kun emme suuntaakkaan makkariin vaan jäämme olohuoneeseen.
- Tässäkö? kysyn. Tommi ei vastaa vaan menee suoraan asiaan. Hän laskee minut maahan ja tunnen kylmän laminaatin selkääni vasten. Tommi suoristaa itsensä ja riisuutuu loppuun. Hän laskeutuu päälleni, nostaa jalkani tuon olkapäille ja-
Herään. Vittu, kiroan mielessäni kunnes sisäistän asian. Näin Tommi vitun Lallista juuri äskön seksiunta. Eipä siinä mitään, mutta että nautin siitä!
TAKASIN NYKYHETKEEN
Yhtäkkiä tunnen kohouman housuissani. Vittu. Alamme koko porukka olla melko humalassa, jopa tuo komea brune, joka ei yleensä juo. Katselen Nikon ja Joonaksen nuolemista vastapäätäni. Saatana. Hetken mielijohteesta siirrän käteni Tommin reidelle. Vilkaisen tätä ei-niin-varovasti, haen hväksyntää. Tuo kääntää kasvonsa kohti mua ja näykkää nenänpäätäni.
- ToMmI, sÄä OoT aIkA sAaTaNaN sEkSiKäS, mongerran. Tuo ei vastaa mitään vaan lähtee vetämään mua kohti baarin vessaa. Löydämme vapaan kopin ja tuo iskee minut yllättävän kovaa vessan seinää vasten. Tunnen pehmeät huulet omillani ja vastaan suudelmaan epäröimättä. Riisumme molemmat itsemme mahdollisimman pikaisesti kunnes Tommi nostaa minut syliinsä ja työntyy hitaasti sisääni.
- Ah-aaarghh! huudan kivun ja nautinnon seasta.
- SuL oN iHaN vItUn Is- UAAAHH! lauseeni loppuu kesken kun tuo mies aloittaa movementin sisälläni. Hän liikuttaa lantiotaan nopeasti ja nostelee minua sylissään. Henkäisyni kuuluvat varmaan kilometrin päähän. Tommikin kuulostaa tyytyväiseltä. Hän mumisee jotain kaulaani vasten tehdessään omistusmerkkiä herkkään kohtaani. Tuntuu kuin halkeaisin, mutten anna itseni laueta vielä.
- Tuunhh... Tommi raportoi ja kiristää tahtiaan. Liike loppuu tykkänään, pojan selkä kaartuu ja hän voihkaisee orgasmin vallassa. Hän laskee minut sylistään ja vingahdan.
- Hoidellaas sut vielä, hän tokaisee itsevarmasti ja laskeutuu polvilleen eteeni. Kuin unessani tuo lipaisee kyrpääni ja päästää minut hänen sisäänsä. Hän alkaa itsevarmasti ottamaan minulta suihin ja huokailen äänekkäästi. Nappaan tuon päästä kiinni ja liikutan tätä nopeammin. En ehdi edes varoittamaan mitään kun laukeankin jo Tommin suuhun. Hän nielee kaiken, pukee päälleen ja lähtee.
- KiItOs, mumisen ennenkuin vessan raskas ovi menee kiinni.
Joo tällästä, oon syvästi pahoillani. Toivottavasti kuitenkin tykkäsitte <3
YOU ARE READING
Potkurakkautta II BC one-shotteja
Fanfictionepäaktiivisesti tänne kirjottelen one-shotteja, toisistaan riippumattomia minitarinoita. sisältövarotukset alla mut en erikseen varottele kesken lukujen eli 100% omalla vastuulla. TW⚠️ - smuttii - boyxboy - alkoholia - kirjoitusvirh...