tänään kirjotankin vähän eri tavalla, näätte kohta :0 voi olla et tuun julkaseen saman tekstin myöhemmin "normaalilla" kirjotustavalla.
-----------------------------------------------------------------
Joonaksen pov
Kädet puristavat ranteitani yhteen. Köysi kiertyy käsieni ympärille. Sama köysi kiertyy sängyn päätyyn. Kiihotun entisestään. Suukapula työntyy suuhuni. Tanko asettuu jalkojeni väliin pitämään niitä auki. Naisille suunnattu vitun porno rintaliivi-stringi-alusvaateyhdistelmä puristaa keskivartaloani. Samoin tekee köysi joka kulkee keskivartaloltani sängyn alle, jolloin en voi notkistaa selkääni. Vibra työntyy sisääni. Se aloittaa värinän välittömästi. Kiemurtelen parheeni mukaan. Aleksi virnistää. Raippa tervehtii rintakehääni. Aleksi asettuu päälleni. Huulet kohtaavat kaulani. Haluan huutaa. En voi. Aleksin huulet, kieli ja hampaat seikkailevat kaikkialla kehollani. Kiemurtelen kiihoittuneena. Huuliltani karkailee kaiken tason äänisignaaleja. Aleksi ei kuule niitä suukapulan vuoksi. Tuo virnistää. Aleksi vetelee hitaita vetoja pitkin miehuuttani. Välillä hän nopeuttaa, mutta hidastaa taas pian. Olen haljeta. Aleksi ottaa kaluni suuhunsa. Apua, tämä tuntuu niin hyvältä. Yhtäkkiä Aleksi näyttää saaneen idean. Hän ottaa suukapulani pois. Hengitän raskaasti ja huokailen Aleksin nimeä vibran huristellessa sisälläni. Yhtäkkiä poika ottaa sen pois. Hän pyörähtää ympäri niin, että olemme 69-asennossa. Alan ottamaan häneltä suihin parhaani mukaan. Aleksi siirtään stringejäni syrjään ja aloittaa blowjobin Saan kamalasti nautintoa, joka vaikeuttaa omaa osuuttani. Monta asiaa tapahtuu yhtä aikaa. Aleksi tekee hommiaan hämmästyttävän taitavasti. Minä pyöritän kieltäni Aleksin jäätävän vehkeen ympärillä. Huokailen Aleksin terskaa vasten. Tulen. Huudan. Väännän selkääni notkolle parhaani mukaan. Aleksi nielee kaiken. Herranisä. Jään kovaksi. Aleksi nousee ylös. Aleksi avaa kaikki solmuni ja pyytää minua ratsastamaan. Eitarvitse kahdesti käskeä. Aleksin munan ollessa vielä syljessäni istahdan sen päälle vähän turhankin reippaasti. Huudan kovaa.
- AOOOHH.. MMMGGHH... ALEHHHH... UAA!
Ääniini sekoittuu mielihyvää ja kipua. Aleksi huokailee hiljaa nimeäni. Hän näyttää tyytyväiseltä. Alan liikuttamaan lantiotani kovaa välittömästi. Nostelen itseäni ylös ja alas sekä eteen ja taakse. ALeksi puristaa lakanoita rystyset valkoisina. Tulisin pian. Ihmeen kaupalla tulemme samaan aikaan, minä Aleksin mahalle ja Aleksi sisääni.
- Oaammghhhhh..! huuliltamme karkaa kunnes tukahdutan itseni ja Aleksin pusulla.
joo tää oli vähän lyhyempi ja muutenki vähä hassu...
ESTÁS LEYENDO
Potkurakkautta II BC one-shotteja
Fanficepäaktiivisesti tänne kirjottelen one-shotteja, toisistaan riippumattomia minitarinoita. sisältövarotukset alla mut en erikseen varottele kesken lukujen eli 100% omalla vastuulla. TW⚠️ - smuttii - boyxboy - alkoholia - kirjoitusvirh...