Nikon pov
Katselin saunan ikkunasta ulos. Silmieni eteen avautui järvi, jota peitti kiinteä ja vahva, mutta kuitenkin niin petollinen kuori. Jää kuhisi pilkkijöitä kuin paskakasa kärpäsiä. Heitin löylyä. Heitin paljon löylylä. Tunsin, kuinka lämpö alkoi poltella kehoani. Hörppäsin viimeisen annoksen kuuman kosteaa ilmaa kunnes poistuin saunarakennuksesta ja astuin kirpeään pakkasiltaan.
Astelin määrätietoisesti avannolle ja tiputtauduin ripesäti mutta yllättävän rauhallisesti veteen. Adrenaliini. Hengitin syvään ja upotin vielä päänikin uppeluksiin. Nousin laiturille ja yhtäkkiä silmäni kohtasivat toiset vastaavat. Ne hohkasivat lämpöä.
Siinä samassa meillä kummallakin napsahti jossain tuolla sisällämme ja Olli tarttui käteeni, Hän veti minut mukanaan mitään sanomatta saunan lämpöön. Tuo bassotaiteilija istui lauteille ja katseli minua hieman oudosti. Samalla vieraasti ja tutkivasti ja samalla kuin omaa peilikuvaansa, tuttua ja tavallista.
Istuin pojan syliin hajareisin ja aloin liikuttamaan lantiotani, eestaas. Eestaas. Olli virnisti.
- Mmngghhh... tuo mumisi, vaikka välillämme oli vielä useita kankaita.Ei mennyt kauaa kun tunsinkin jotain kovaa allani. Tässä kohtaa uimahousut tippuivat maahan lätsähtäen. En ottanut miestä vieläkään sisääni vaan tarjoilin tuolle aika moisen sylitanssin. Olli koveni entisestään; jos mahdollista. Hän läpsytteli persettäni suorastaan kiihottavasti ja huokaili tyytyväidenä. Aloin itsekkin kobettua
Lopetin showni ja Olli laski minut lauteelle selinmakuulle. Kävin kuumana. Halusin Ollia. Panetti. Yksinkertaisesti panetti niin vutusti. Basisti väläytti tuhman virneen ja asettui väärin päin päälleni täydentäen 69-asennon. Aloitimme ottaa toisiltamme suihin.Pystyin pitämään huokailuni poissa ja sain täyden fokuksen tuon kovan kullin hyväilyyn. Olli ei onnistunut yhtähyvin vaan huokaili nimeäni kaluani vasten, mutta oli silti taitava. Pyörittelin kieltäni ympäri ollin kalua ja liikutin esinahkaa huulieni avulla.
Hetken kuluttua Olli nousi päältäbi ja puolestani minä nostin tuon syliini. Tein sen hitaasti niin, että menin hänen sisäänsä. Basisti oli hyvin, hyvin äänekäs ja alkoi pitämään meteliä kun kaluni hädin tuskin edes hipaisi tuon reikää. Laskin Ollin hitaasti syliini ja molemmat huokailivat, olli tosin äänekkäämmin. tuntui niiiin vitun hyvältä! Ollin kädet seikkailivat hiuksissani kun tyydytin samalla häntä. Olli ratsasti minua taitavasti ja tein itsekkin pumppaavaa liikettä.
jouduin keskeyttämään vetojen vetelyn kun keskityin omaan tulemiseeni. Tartuin kiinni Ollin lantiosta, läpsäisin tuon persettä ja hän huokaili kovaa
- Mmmhhhh... Ahhhhh... Uaaahhhmm... Ah, ah ahhhh... Nikooohhh... Hhhh...
Kiihotuin vielä lisää.
- T-tuunhh... Oaahhhh!
Kehoni tärisi orkun vallassa. Hymy levisi kasvoilleni.
BẠN ĐANG ĐỌC
Potkurakkautta II BC one-shotteja
Fanfictionepäaktiivisesti tänne kirjottelen one-shotteja, toisistaan riippumattomia minitarinoita. sisältövarotukset alla mut en erikseen varottele kesken lukujen eli 100% omalla vastuulla. TW⚠️ - smuttii - boyxboy - alkoholia - kirjoitusvirh...