Bölüm 3

53 6 68
                                    

Merhaba canlar, geç kaldığım için kusura bakmayın; bu bölüm Ceren'in bakış açısını ve duygularını anlatıyor; Umarım beğenmişsindir. Lütfen yorum yapın ve geri bildirimde bulunun.

Telefonu koltuğa fırlattı, başını dizlerinin arasına gömdü ve sonunda gözyaşlarının akmasına izin verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonu koltuğa fırlattı, başını dizlerinin arasına gömdü ve sonunda gözyaşlarının akmasına izin verdi. Yıllardır onun kollarında bir an yaşamak için beklediği büyülü bir gece olmalıydı.

15 yaşındayken kalbini teslim ettiği ve bir daha geri vermediği adam. Onun ilk öpücüğü olacağını düşünerek sahilde geçirdikleri birçok yaz gecesinin dudaklarını hayal etti, ama bu asla olmadı.

Kayaların üzerinde durmuş, iri, meraklı bal gözleri ve alev alev saçan, üzerine yansıyan gün ışığının altında parıldayan saçlarıyla onu izlerken, ilk görüşte aşık oldu.

Bir büyü asla bozulmaz...

"Ne yapıyorsun?" Merakla sordu. Uzun boylu, zayıf ve güzeldi ve annesinin ona öğrettiği gibi, asla yabancılarla konuşma. Ceren tam tersini yaptı ve akşam yemeğini yakalamaya çalıştığını açıkladı.

Kayalardan aşağı atladı, kimseyi tatmin etmeyeceklerini söyleyerek küçük yengeçleri kovadan salıverdi! Ve sekiz büyük tane almasına yardım etti.

İlk konuşmadan itibaren uyum ve uyum vardı ve kalbi bağlandı. Bütün günü yengeçleri yakalayarak ve her şeyden ve hiçbir şey hakkında konuşarak geçirdiler; çizgi romanlara, DC ve Marvel evrenine de aynı ilgileri vardı, Joker'in hayranıydı ve o da Harley Quinn'in delisiydi.

Daha ne bağlantıya ihtiyaçları vardı?

Gece geri döndüğünde, altın bir gülümseme ve ateşten öpülmüş saçları olan tatlı, arkadaş canlısı bir çocuk olan maceralarından ve ondan bahsetmeden duramadı.

Nedim, yeni heyecan verici arkadaşı. On yedi yaşında, yeni mezun olmuş, hayatının yeni bir bölümüne başlamaya hazır, dünyayı dolaşabilmek için Birleşik Krallık'ta Uluslararası işletme okumak isteyen bir çocuk!

Ona hiçbir şey çalışmasına gerek kalmadan seyahat edebilmesinin saçma bir sebep olduğunu söyledi!

Ailesinin ona izin vermeyeceğini söyleyerek güldü; onların tek çocuğuydu.

Konuşmayı hâlâ dün olduğu gibi çok net hatırlıyordu, onunla ilgili her şey, en küçük ayrıntı, gözlerin ışıltısı, dişlek gülümsemesi ve taze deniz meltemi ile mandalina karışımı olan koku.

Tapınaklarında Hammurabi'nin Eski Babil lehçesi Akadca ile yazılmış şifresi olarak zihnine kazınmıştı.

Ertesi gün aynı yerde, aynı saatte buluşmaya karar verdiler. Ancak annesi onu yalnız bırakmayı kabul etmedi; çocuğu çok iyi tanımıyorlar !!

Bu yüzden Cemre'yi de yanında gönderdi ve bu yaptığı en büyük hataydı çünkü Cemre daha ilk bakışta ablasına aşıktı. Güzel gözlerinin Cemre'yi kovaladığını gördü. Dikkatini çekmek için elinden geleni yaptı.

Beni Sevmeden Ayrıl Beni-NedCer (Şarkı Dizisi-Hikaye 2)AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin