SÜPRİZ AN

21 1 0
                                    

Onları partiye götürmek için kapıda Selin'in abisi Selim bekliyordu.Hemen Selim'in arabasına binip partinin önünde indiler.Ve partiye geldikleri an Açelya kapının önünde Volkan'ı gördü.Hemen Selin 'in kolundan tutup lavaboya sürükledi.Selin oradaydı o çocuk oradaydı.Dur sakin ol! kim oradaydı ?ne oluyor ?o çocuk kimdi? Bana hepsini baştan anlat Açelya .Tamam bak şimdi ben bu çocuğu sahilde gördüm.Sürekli bana bakıyordu. Ve aynı anda aynı yere oturduk.Sonra gene bana baktı bende ona baktım.Bu sefer ikimşzde birbirimize bakıyorduk.Sonra ben kalkıp eve gittim. Sonra sabaha kadar uyumuşum.Senin telefon sesine uyandım.Gerisini zaten biliyorsun. Tamam tamam bu işe bir çözüm bulmak lazım ama ne?? İkiside biraz düşündükten sonra Selim'in kapı tıklama sesi ile kendilerine gelirler. kızlar hadi çıkmıyo musunuz? Mecburen çıkarlar ama Volkan Açelyayı farkeder ve ona dikkatle bakar Açelyada ona ve parti bittikten sonra Açelya Selim'in arabasıyla değil taksiyle kendi başına gitmek ister. Ve bir taksiye binip giderken taksiye biri daha biner. İşte o Volkandır.Tekrar birbirlerine baktıktan sonra kafalarını döndürürler Ama Volkan konuya girişir.Yani böylemi yapıcaksın bakıp hiç konuşmadan kafanı döndürmek bence bu büyük saygısızlık ama sen bunun hiç fatkında değilsin.Açelye kısık bir ses tonuyla gıcık şeyyy der.Volkan da Açelyaya güzel olduğun kadar ukalasında der. Açelyada ben ukala değilim der. Volkan hemen atılıp güzel olduğun kadar dedim zaten der. Açelya sinir olmuş bir halle ayy der. Volkan da ona neyse böyle tatsızlıklara yer vermeyelim der ve ben Volkan deyip el uzatır Açelya da sert bir bakış atarak Volkanın elini sıkıp Açelya der.Açelya taksiciye ben burada ineyim der ve iner yarın neler yaşayacağını düşünür....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güneşin BatışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin