Bölüm 1

605 24 14
                                    

Merhaba arkadaşlar telefondan yazdığım için yazım hatam çok olucaktır.bunun yüzünden özür dilerim :/ vote ve yorumlarınıza çok ihtiyacım olacak sizin desteğiniz olursa yeni bölüm yazabilirim sizi seviyorum :*

Medya yağmur :3

Iyi okumalar ..

Alarm'ı en nefret ettiğim şarkı olarak ayarlamam süper olmuştu. Böylece her sabah erken kalka biliyordum. Eğer annem olsaydı. Buna ihtiyacım olmazdı. Onları 5 ay önce bir geminin denize batmasıyla kaybettim. 

Annemi...  Babamı...  

tek çocuktum ben onlarsız yapayalnızdım.

Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım.yüzümde sayısız çizik yara bere.

3 ay boyunca terapi gördüm. Konuşmadım kendimi onların ölüm şokundan atlatamadım. 

Hiç arkadaşım yoktu kendimi Dünya'ya kapatmıştım. işin en kötü yanı ailemin cesetlerini bulamamışlardı. Günlerce aradılar. Bir süre sonra bulamadıkları için vazgeçtiler.

Hastaneden çıktıktan sonra her gün denizin karşısına gittim. Onlar oradaymış gibi yaşadıklarımı anlattım. Her şeyi tek tek söyledim. Bunu her yaptığımda göz yaşlarımı tutamaz ve çığlıklarla Ağlardım.Eve gözleri kızarmış halde gelip uyurdum. Her gün aynı şekilde devam etti.

Telefonumun titremesiyle düşüncelerimden kurtuldum.

Bir haftadır telefonuma gizli numaradan mesaj geliyordu. Resmen sapığım diyebilirim. işin en tuhaf olanı ise nerede olursam olayım kimle olursam olayım her şeyi biliyordu.

Bir keresinde bir genç yol tarifi sordu bana. Telefonun ani titremesiyle irkildim ve mesajı açtım. Okudukça kanım çekiliyormuş gibi hissettim. Etrafıma deli gibi bakınıyordum.

" Söyle o herife dudaklarına ve vücudunu izlemeyi bıraksın yoksa o gözleri oyar ona  yediririm "

Acele izin isteyip eve koşarak gitmiştim. Şimdiki mesajda ise yakında görüşeceğiz bu hasret bitecek tatlım. Yazıyordu. ürksem de hemen geçiştirdim. Yataktan kalkıp kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Kepekli tost yaptıktan sonra kahvemi de hazırlayıp yemeğime koyuldum. Hızla odama çıkıp bir Düş aldım. Bir an aynada dikilip kendime bakmaya başladım. incecik zayıf bir vücudum vardı. Dalgalı kahve rengi saçlarım. Yeşil gözlerim. ince dudaklarım. Kendimde beğendiğim tek şeydi gözlerim. Gerisi boştu. Dolaba geçip bir siyah dar pantolon aldım. Üstüne siyah baskılı badi çıkarttım. Üstünde " i hate you " yazıyordu. Saçlarımı açık bıraktım. Biraz eyeliner ve rimel sürdükten sonra hazırdım. Anahtarlarımı alıp otobüse doğru yürümeye başladım. Otobüste en arka sıraya geçtim ve oturdum. Bugün Üniversite'de ilk günümdü. Güzel sanatlara yazılmıştım. Şarkı söylemek bana her şeyi unutturuyordu.

Telefonumun titremesiyle mesaj geldiğini anladım. Mesajı okumamla sırtımdan soğuk terler dökülmeye başlamıştı. işte o mesaj ...

" Camın kenarında oturuyorsun kafanı cama yaslamış halin o kadar tatlı ki .. O gülüşünün nedeni olmak isterdim.. Yakında benim olacağın için sorun yok tatlım.. "

Etrafa bakmaya başladım. O sırada otobüsten üstü simsiyah olan biri indi. Hızla Arkasından koşmaya başladım. Nereye gidiyordu? Hangi akılla indim ki peşinden. Ya o değilse? Salağım ben ya!

Uzun bir koşu sonrası onu kaybetmiştim. Kendimi aptal gibi hissediyorum bu saatten sonra derse'de gidemezdim. Eve doğru yürümeye başladım.

Eve vardığımda yorulduğumu hissettim. Kapıyı açmamla içerideki mektubu buldum. Mektup elimde odama doğru ilerlemeye başladım. Mektubu yatağa fırlattıktan sonra duşa girdim. Küveti doldurup içine böğürtlen kokulu duş jelini sıkıp gevşemeye başladım. Kurulandıktan sonra kısa şortumu ve askılı badi'mi giyip yatağa doğru ilerledim. Mektubu aldığımda merakla okumaya  başladım.

" güzelim hakkını vermeliyim iyi koştun bugün arkamdan ama yine kaçırdın. Benim için bu kadar sabırsızlandığını bilmezdim az kaldı güzelim "

- U

Kağıdı top yapıp pencereden attım. Hayat boktan giderken bir sapığım eksikti.. Baş harfi U ? Hiç U ile başlayan birini tanımıyordum.kesin benle kafa buluyordur..

O kadar çok Yorgundum ki hemen gözlerim kapandı. Derin bir uykuya daldım..

- U'nun ağzından -

Yine penceresinin önünde dikilmiş onu izliyordum. O kadar masum uyuyordu ki.. Bir bilse ona yaşatacağım Acıları..ölmeyi Dilerdi..

Ben ona deliler gibi aşıkken beni itip beni sevmediğini söylemişti.neden mi? Tipi değilmişim.. Sırf ona inat görünüşümü değiştirdim. Şimdi Aşık olma Sırası ondaydı..

GölgemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin