#1#

528 47 63
                                    

"Benim o adama bir can borcum var!"  Diye bağırmış tı  orta yaşlı kral sinirden fermonlari yükselirken karşısındaki biricik tek evladına söz geçirmeye çalışıyordu  "benim bir borcum var oğlum" sesi daha da kısılırken sarılmış tı tahtanın tek varisi canından çok sevdiği oğluna "benim senden başka güvenebileceğim kimsem yok ben hekim kang a bir söz verdim oğlunu koruyacağım  için hayatı boyunca oğlunun korunması için söz verdim, nolur baban olarak sana yalvarıyorum,  onu sana emanet ediyorum onunla evlen " bu sözler veliaht prensin sinirini biraz olsun alırken  "neden baba? Evlenmem şart mı? Senden sonra kral olduğumda söz veriyorum senin onu koruduğun gibi sarayda korurum onu sevmediğim biri ile evlenmek istemiyorum , tanrı aşkına daha yüzünü bile görmediğim biriyle evlenmemiş istiyorsun" genç veliaht ın sesi biraz  hiddetli çıkmış  babasının kollarından kurtulmuş tu " ben senin tek oğlunum yazık değilmi bana sevmediği  biri ile evlenmemi istiyorsun!"

"Oğlum babana bağırma önce bizi bir dinle" eşinin arkasından gelip oğlunun saçını okşamış tı güzel omega kim seokjin namjoon bir anlığına güzel omegasına baktı  yıllar geçmesine rağmen kraliçe güzelliğinden hiç bir şey kaybetmemiş hala ilk günkü gibi naif ve zarif ti hala ilk günkü gibi eşine aşkla bağlıydı  "sakin ol oğlum baban sana kötü bir şey yapmak istemiyor hem ona sahip çık hem de artık bir yuva sahibi ol istiyor yakında babanın yerini sen alacaksın sonra halk demezmi nerde bu kralın eşi hani çocukları?  Halk eşi olmayan birini kral yaparmı sanıyorsun? Onu görmemen de bir sorun değil onu buraya çağırdık gelir birazdan gider arka bahçede tanışır sınız ne yapmanız gerektiğini konuşur sunuz ikiniz de yetişkin insanlarsınız, size hemen birlikte olun eş olun mühürlenin demiyoruz sadece evlen ve onun sahipsiz olmadığını göster herkese  eğer ileride onu sevmeyeceğini anlarsan ayrılırsınız ve ayrıca onu sen görmedin ama o benim  elimde büyüdü " oğlunun gözlerinin içine bakıp samimi bir şekilde gülümsemiş ti "O hayatında görüp görebileceğin en güzel vita hem güzel hem akıllı hem de çok zarif" diyip oğlunun yanağına bir öpücük kondurmuş ve geri çekilmiş ti tam o sırada da kapı çalınmış kral izin verince de güzel vita başı önünde içeriye adımlamış geniş taht odasının ortasına gelmiş ti her ne kadar kral ve kraliçe nin isteğini yerine getirecek olsa da onun da rızası yoktu genç veliaht i hiç girmemiş ti adından ve yaşından başka hiç bir şey bilmiyor yüzünün nasıl bir şekli olduğunu bile kestiremiyor du.

seokjin oğulunun omuzundan tutmuş yan tarafında kalan eşine de göz işareti yapıp üçünü güzel vita nin karşısına adımlamış tı " hoş geldin hoseok biz de sizin evlilik işinizi konuşuyorduk bu evleneceğin kişi biricik oğlumuz yoongi" güzel kraliçe o kadar heyecan yapmış tı ki oğlunu ve güzel vita yı sanki küçük birer çocukmuş gibi tanıştırıyor oğlunun omuzlarından tutmuş vita nin karşısında sabit tutuyor du genç Delta karşısındaki başı önüne eğik  vitaya göz ucuyla bakmış tı gerçekten de güzel bir vita idi sarı saçları mavi gözleri bembeyaz teni ile gerçekten çok güzel görünüyor du aklından geçirmişti de onunla evlenmesi o kadar da sorun oluşturabilecek bir şey değil di biraz dan da gider tanışır belki de aralarındaki aşkın ilk tohumlarını serperler di kim bilir? "hayatım biraz sakin olsan, ayak üstü tanıştılar zaten istersen onlar gitsinler arka bahçede birbirlerini yakından tanısınlar  hım?"  Kral yapılı elleri ile güzel omega sının oğlunun   omuzlarındaki  ellerini aşağıya indirip avuçlarının içinde tutmuş tu  güzel kraliçe de ne yaptığını yeni anlamış  "uh siz gidin o zaman hadi" oğlunu son kez omuzlarından hafifce itmiş ikili yan yana odadan çıkmış kapı kapanırken onlara hayranlık ile bakmış tı "ah namu tıpkı bizim eski günlerimizde gibiler tıpkı bizim gibi çok yakışıyorlar "  diye hayran hayran konuşmuş tu namjoon da iri ellerini güzel eşinin incecik beline dolayıp kendine çekmiş küçüğü de ellerini yapılı omuzlara koymuş tu büyük olan bebeğinin dudaklarına kokulu bir öpücük kondurmuş ve geri çekilmiş ti "biz de hala ilk günkü gibiyiz sevgilim ilk günkü gibi birbirini seven aşkla bakan bir çiftiz onlardan ne eksiğimiz var?"  Demişti bebeğini etkisi altına alıp yüzlerini yaklaştırmış tı " hazır yalnızız bir çocuk daha mı yapsak?" Küçüğü duyduğu sözlerle ellerini büyüğünün omuzlarına vurmuş tu ki bu büyüğünün canını yakmaya asla yetmemiş  "ya namu saçmalama bizim oğlumuz artık evleniyor biz çocuk değil torun sevme yaşına geldik"  "ya of ne olmuş hem torunumuz la çocuğumuz birlikte büyür fenamı?  hatta bir kızımız olur bu sefer hım?" Güzel kraliçe utanmış hemen büyüğünü ittirip kapıya yönelmiş kapı açılmadan hemen önce arkasına dönüp büyüğüne öpücük atıp hemen odadan çıkmış arkasında kendisine hayran hayran bakan yakışıklı kocasını geride bırakmış tı.

GÜZ MASALI (SOPE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin