Bir gün birinci sırada olur muyuz acep?
"B-baba" genç vita ya iyice yaklaşmış uyuduğu yatağın yanı başına ulaşıp oğlunu uyandırmıştı "hadi oğlum uyan ve kocan uyanmadan her şeyi hazırla" kolunda hissettiği el yerini soğukluğu bırakır ken gözlerini aralamış tı güzel vita, pencereye dönük olduğu için cama bakmış tı hala gün doğmamış fakat doğmak üzereydi, yönünü diğer tarafa çevirdiğinde ise deltasını gördü dün gece odalarına geldiğinde deltaya adeta yalvardım tı o sert koltukta yatmaması için her ne kadar ayrı yatmak daha iyi olsa da prens in dün sabah beli tutulmuş tu ve koltuk küçük olduğu için ikide bir yere düşmüş tü.
Biraz deltasını izlemeye koyuldu yüzleri karşılıklı, uyumaktan dudakları şişmiş kirpikleri sıra sıra göz altlarına esir almış kulağının biraz altında biten siyah saçları yastığa hunharca dağılmış odanın her yerini okyanus ve meşe palamut kokusu esir almıştı,gerçekten hayatında gördüğü en güzel görüntü olabilir di.
Daha fazla oyalanmadan sessizce yataktan kalkıp dolabından tüm hanboklar da olduğu gibi altın işlemeli beyaz bir hanbok almış hemen banyo ya girmiş ti, üzerini hızlıca değiştirip elini yüzünü bir güzel yıkamış saçlarını taramış ve güne hazır olmuş tu, şimdi de sıra deltasındaydı musluğun sıcak kısmını açıp tam ayarına getirmiş elindeki ibriğe ılık su akmasını sağlamış tı, su dolduktan hemen sonra odaya geri dönmüş suyu köşede bir yere bırakmış bu sefer Delta için ayrılan elbise dolabına yönelmiş deltasının sık sık kullandığı siyah rengin aksine altın işlemeli petrol mavisi bir hanbok altına da siyah bir pantolon ve beyaz bir gömlek çıkartıp odanın ortasına bulunan askıya aşmış tı.
Tıpkı jin babasının öğrettiği gibi sessiz ce yatağın kendi tarafındaki komidininden bir tane temizleme kumaşı alıp deltasının tacını ve yüzüklerini süsleyen değerli taşları özenle silmiş astığı hanbok un yanında bulunan kumaş taçlığa koymuş tu.
Güneş yavaş yavaş doğmaya başlarken kendi tacını da omuzlarına kadar inmiş bukleli sarı saçlarına takmış hemen yatağa ilerleyip Delta nin önünde eğilmiş ti, kolunu hafif ce dürtmüş " yoongi uyanmalısın güneş doğdu" yüzünü sesin geldiği yöne dönmüş fakat hala uyanmamış tı, güzel vita ilkinden biraz daha çok kolunu sarmış tı " yoongi uyanmanız gerek güneş doğdu" Delta yavaşça gözlerini aralayıp güzel vita sına bakmış tı "Günaydın mavişim" Küçük vita utanmış ve eşsiz gülümsemesi ile karşılık vermiş ti " sana da günaydın delta'm" son cümlesini kısık sesle söylemiş fakat bu Delta nin içinde yüzlerce kelebeğin uçuşması a engel olamamış tı çünkü tanıştıklarından beri ilk defa ona delta'm demiş ti.
Delta yataktan doğrulmuş ona eş zamanlı olarak küçük vita da odanın köşesinde koyduğu ibriği ve boş kabı almış,delta yatağın ucuna oturmuş ve önüne getirmiş ti, Delta şaşkınlıkla birine bakmış sonrasında ise daha yeni fark ettiği vitasının kendisi için hazırladığı elbiselerini ve parıldayan tacına göz gezdirmiş ti,güzel vita deltasının ayaklarının dibine yer bezini sermiş boş olan kabı da üstüne koymuş tu "vita'm neden kendini yoruyorsun" vita dolaptan bir tane de yüz havlusu çıkarıp Delta sının yanına gelmiş ti "yorulmadım ki, hem jin babam demiş ti evliliğinin ikinci gününde böyle işleri sen yapmalısın diye" Delta bu tatlı konuşma karşısında adeta dili tutulmuş sonrasında ise konuşma gücüne geri kavuşmuş tu " vita'm lütfen babamın dediğine bakma böyle şeyleri yapmak zorunda değilsin" Küçük vita Delta sının yanına yanaşmış su ibriğini eline tutmuş su deltanın ellerinden aşağıya akarken cevaplamış tı "hayır delta'm kendimi zorunda hissetmiyorum bu eşiniz olarak görevim tabikide bu görevimi yerine getirmeliyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ MASALI (SOPE)
Fanfictiondelta veliaht prens kim yoongi babasının canını kurtardığı için sarayın hekimi olan jung kang ın vita oğlu hoseok la zorunlu bir evlilik yapar Peki bu zorunlu evlilik bir aşka mı dönüşecek yoksa sonsuza dek adına zorunlu denen bir evlilik olarak mı...