Selam yine ben geldim umarım beğenir siniz biraz geç attım kusura bakmayın elimi kestim de
Şey bir de oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum özellikle de satır arası yorumları çok seviyorum ki ben🥲
Aldığı haber ile günlerdir aç susuz yattığı yataktan fırlayıp uzun geceliğinin eteklerini umursamadan koca saray koridorunda koşturarak büyük taht salonunun önüne varmış askerlere kalmadan hemen kapıyı açıp bedenini içeriye atmış günlerdir ağlamaktan kızarmış mavi irisleri kan çanağına dönmüş tü,günlerdir onca ısrara rağmen yemek yemediği için çöken yüzü zayifladiginin hebercisiydi,
odada elinde mektuplar la duran kayınvalide si ve tıpkı kendisi gibi yaşlı gözler ile eltisinin elindeki mektuplara bakan yengesine bakmış ve hemen kendini toparlamış tı omuzlarına kadar dökülen saçlarını sırtına atmış uzun geceliğini düzeltmiş diğer ikilinin yanına adımlamış tı.
"B-babacım bir haber mi var acaba?" Kraliçe seokjin gelinine sıkıca sarılmış elinde diğer mektuplardan ayrı görünen mavi üzerinde sarı papatya olan zarfı almış gelinine vermiş ti "eşlerimiz bize mektup yollamış, bu da yoongi den sana, hemencecik okuyup bir diyeceğin var sa yaz haberci yarın erken yola çıkacak senin mektubun kalmasın onu da götürsün "
güzel vita başı ile onaylamış eline aldığı zarfı sıkı sıkı kavrayıp günlerdir kaybettiği gülümsemesi nden birazcık sunmuş daha az önce koşarak girdiği odanın kapısından tekrar koşarak çıkıp deltası ile kendisine ait olan yatak odasına girmiş kapıyı kapatıp sırtını yaslar ken elinde tuttuğu mektubu öpmüş sonra kalbine bastırmış tı,özlemiş ti kocasını ne kadar en başından istemese de kocasına aşık olmuş tu.
Daha fazla beklemeden zarfı göğsünden ayırıp geniş yatağa oturmuş günlerdir harab olduğu yatağa ilk defa mutluluk la girmiş sırtını yatak başlığına yaslayıp mektubu büyük bir özen ile açmış tı zarfın ağzını her açışında sanki hasret kaldığı kocasının yüzünü girecekmiş gibi daha da heyecanlanırken sonunda bütün mektup açılmış prensinin onun için yazdığı şeyler gün yüzüne çıkmış tı, katlanıp özenle zarfa koyulan kağıdı da aynı özen le önce katlarından ayırmış sonunda kocasının yazdıklarıyla göz göze gelmiş ti, elinde olmadan gözlerinden yaşlar firar ederken eşinin ona özel yazdığı mektubu okumaya başlamış tı.
GÜNEŞİM...
Sevdan kalbime düşeli daha yirmi günü geçmez iken burada sen olmadan, o mas mavi gözlerin, omuzlarına kadar düşen sarı saçların, gülen yüzün olmadan geçen on iki günüm,
sevdan kalbime düşeli daha aylar bile olmamış ken senden bu denli ayrılmak yüreğimi bir kor misali yakıyor sevdiğim, düşman bizi ne denli zorluyor bilemez sin, her gün yeni bir dövüş, kılıçlar çekilip yerlere onlarca insanın kanı damlıyor, burada çok farklı bir zor var sevdiğim kimse rahat bir uyku bile uyuyamıyor,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ MASALI (SOPE)
Fanfictiondelta veliaht prens kim yoongi babasının canını kurtardığı için sarayın hekimi olan jung kang ın vita oğlu hoseok la zorunlu bir evlilik yapar Peki bu zorunlu evlilik bir aşka mı dönüşecek yoksa sonsuza dek adına zorunlu denen bir evlilik olarak mı...