papyon

111 6 0
                                    

Multi Arya ve Hira

HİRA ♠

     İzmir e  geldikten  bir  hafta  sonra. 

           Özgürlük bana  ne  kadar  uzak  bir  kelime.  Ben  hayatım  boyunca  özgürlüğü  tatmayan  birisiyim. 

            Bildiğim  kadarıyla  annem  beni  doğururken  ölmüş.  Babam  olacak  ibne  ise  beni  altı  yaşında  beni  bırakmış.  12  yaşında yetimhanem  değişti  ve  kızların  yanına  geçtim.  Kızlarla ,  kızların  beni  dövülmekten  kurtarması  sonucu  arkadaş  olmuştum.  O  günden  sonra  tek  ailem  onlar  oldu. 
     
            Şimdi  ise  ailem  dediğim  kızlarla  özgürlüğü  öğreniyorum. 

             Yatakta  dönmeyi  bırakıp  ayağa  kalktım  üstüme  bir  hırka  alıp  bahçeye  çıktım.  Dışarda  hava  çok  güzeldi.  Yıldızların  hepsi  pırıl  pırıldı.  İçime  derin  bir  nefes  çekip  sallanan  koltuğa  oturdum.  Arkamı  dayadım  ve  gözlerimi  gökyüzüne  çevirdim. 

             Yanıma  birisinin  oturmasıyla  irkildim.  Oturan  Ege ydi. 

          " uyku  tutmadı  mı  ?"

           " cık  seni "

           " beni de "

                Gözlerimi  Ege den  tekrar  gökyüzüne  çevirdim. 
   
             " çok  güzel  değil mi "

              " evet "

                 İkimiz  de  sessizce  gök  yüzünü  izlemeye  başladık  ta  ki  Ege  sessizliği  bozana  kadar.

               " ne  düşünüyorsun "
  
                " bizi "       Ege  kaşlarını  çatarak  bana  döndü. 

                " bizi  derken "

                 " bundan  sonra  ne  bok  yiyeceğimizi  düşünüyorum.  Tamam  kaçmasına  kaçtık  yeni  bir  hayata  düzene  başladık.  Ama  ya  başaramazsak  daha  kötü  olursak.  Daha  da  dibe  batarsak. "

                  " dibe  battıkça  çıkarız  bizde  daha  da   batmayı  bekleyecek  halimiz  yok  ya.  Hem  ben  senin  yanındayım  ben  varken  kimse  sana  zarar  veremez.   Teflon  tava  gibi  Ege n  var  senin. "

                   "  teflon  tava  mı  kapı  olmasın  o "
 
                   " biz  de  ortam  böyle  yeğen "

               İkimizde  birden  gülmeye  başladık.  Bu  kızı  seviyom  abi  ya.  Ayağa  kalkıp  elimi  uzatım. 

                     " artık  yatmalıyız  teflon  tavacığım. "

                Ege  de  gülerek  elimi  tuttu. İçeriye  girip  odamın  yolunu  tuttum.  Rüzgar  horul  horul  uyuyordu.   Ben  de  hemen  yatağa  girdim.  Çok  geçmeden  gözlerim  kapandı. 

                 Sabah  kalktığımda  saat  7 ye  geliyordu  yataktan  kalkıp  banyoya  girdim.  İşlerimi  halledip  mutfağa  girdim.  Kızlar  kahvaltı  hazırlıyordu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KERTENKELEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin