-Flört dönemini sevgililik dönemi ile karıştırmayalım.
"Biz şimdi neyiz? onunla ilgili beklentide olduğunuzu düşündürür.-Çok yoğun duygular içerisine girerek acele eder, bir an önce sevgili olmak için mücadele ederseniz, heyecanı kaçacaktır. Veya ilişkiye başlayacaksanız bile cepte olarak başlayabilirsiniz.
- neden başkalarını değil de sizi tercih etmesi gerektiğine ikna etmeye çalışmayın(özellikle bunu yapmayın)
-duygu ve düşüncelerinizi hemen belli etmeyin. Bırakın ne düşündüğünüzü ne hissettiğinizi merak etsin ve çözmeye çalışsın. Ne kadar merak ederse ne kadar uğraşırsa zamanla o kadar bağlanacaktır.
-ciddi konular Evlilik, aile, çocuk gibi meselelerin flört döneminde konuşulmasi sanki onu kapmaya çalışan biriymişsiniz gibi düşünmesine neden olabilir.
-hep müsait olmak. Ne zaman mesaj atarsa ne zaman ararsa anında yanıtlamak her buluşmaya çok istekli görünmek ve hep onu bekler pozisyonda olmak hevesinin kaçmasına neden olur.
- hemen yakınlaşmanın olmaması. Erkek, kadınla kısa bir zaman içerisinde cinsellik yaşadığında ona sahip olduğunu düşünebilir ve heyecanı kaçabilir. Veya erkek cinsel amaçlı yaklaşıyor olabilir. Kadın, bunu anlayabilmek için zaman vermeli.
-kıskançlık yapmak. Sevgililik döneminde de kısıtlamak baskı uygulamak kontrol etmeye çalışmak partnerlerin birbirlerinden uzaklaşmasına neden olurken flört döneminde bu şekilde yaklaşmak direkt olarak soğumasına neden olabilir. Her şey dozunda güzel . Arkadaşlarıyla mı buluşuyor okey buluşsun ama siz de arkadaşlarınızla toplanın ve fotoğraf çekip storye ekleyebilirsiniz .Onu düşündürücek hareketler yapın sinirlenmesi için değil , düşündükçe sevicek ve vazgeçilmez olacaksınız.
OYLAMAYI UNUTMAYIN :))
MERAK ETTİĞİNİZ KONULAR OLURSA YORUMLARA YAZABİLRSİNİZ . KİTAPTAN YARDIM ALARAK SİZLERE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIYORUM:)SİZLERİ SEVİYORUM...*-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
esra ezmeci 'den kısa notlar
ChickLitkısa notlar paylaşacağım kısa ve çok önemli olan konular