HAYATININ DEĞİŞMESİNİ İSTİYORSAN 42 GÜN BOYUNCA..

743 49 0
                                    

Hayatının değişmesini istiyorsan 42 gün boyunca bu cümleleri tekrar et .

Esra ezmeci kitaplarında ilişkiye 21 gün , kendin için ise dilek defteri tut demişti.

Dilek defterine ise ' bugün sevgilim bana çok istediğim o ayakkabıyı aldı çok mutluyum deyin'

ama şu an ki konumuz dilek defteri değil , çünkü dilek defteri olmasada bu cümleleri 42 boyunca tekrar edersen beyin bunu kabul ediyor ve istediklerin gerçekleşiyor sevgili okuyucum bu kanıya ise BEYHAN BUDAK - ESRA EZMECİ - GÜRKAN KEÇİCİ VE BİR KAÇ PSİKOLOGTAN duyduklarım ve gördüklerimle yazıyorum 42 gün sonra istediklerinize kavuşmanın şokunu yaşayabilrisniz bu kadar iddialıyım :) kendimden bilirim;)

Bu Cümleler:

Sağlıklı , sevdiğim ve sevildiğim , saygı ve güven duyduğum , anlaşabildiğim bir ilişkim var ve evet ben kabul ediyorum çok mutluyum 

İstediğim hayatı yaşayabilecek maddi güce sahibim , başarılıyım ve başarım bana para kazandırıyor ve evet kabul ediyorum çok şanslıyım.

Sakin ve huzurlu bir insanım . Olumlu düşündüğüm , mücadeleci olduğum için güzel bir hayat yaşadığımı biliyorum ve evet kabul ediyorum çok cesurum.

Enerjim yüksek ve enerjimin insanların farkedildiğini görebiliyorum .İnsanlar tarafından beğenilen biriyim ve evet kabul ediyorum çok çekici biriyim

Çok değerli biriyim .Ellerim , gözlerim , vücudum ve yüzüm çok güzel . Kendimi çok beğeniyorum  ve evet kabul ediyorum çok mükkemmelim .

Enerji çok önemlidir . kendinizi beğenmeseniz de o enerjiyi yayar ve karşı tarafa bunu hissettirirsiniz. ama kendinizde beğenmediğiniz özelliğiniz varsa bunu takıntı etmeyin bastıra bastıra ben güzelim edasıyla gezin böylece karşı tarafada hoş gelirsiniz:)

OY KULLANMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ ÇOK SEVİYYORUUUUUUMMMMM......

esra ezmeci 'den kısa notlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin