DİŞİL ENERJİSİ YÜKSEK KADIN VE ERİL ENERJİSİ YÜKSEK KADIN

321 7 3
                                    

Veeee o sürpriz bölüm geldi . İnanın işinize o kadar yarayacak ki... Yani bilenler bilmeyenlere duyursun . Çünkü kadınların en büyük hatası alma verme dengesini sağlayamamasıdır.
Bu bölümü özellikle okuyun ve uygulayın derim inanın sevmese bile sevicek değer vermese bile vericek denendi onaylandı 😅
         X.                  X.             X. 
Eril Enerjide ki kadınlar genelde daha çok verici olan enerjiye sahip kadınlardır .
Erkeğe çok hediye aldıkları zaman fedakarlık yaptıkları zaman bilinçaltında ona şu mesajı gönderir.
"Bu ilişki de sevilmem için bedel ödemem gerekir".    
                X.               X.               X. 
Dişil enerjisi yüksek kadın:
Oysa bir kadın erkekten almayı öğrendiğinde ve kendisi için bir şeyler yapmasına izin verdiği zaman erkeğin bilinçaltına şu mesajı verir
"BEN BUNA LAYIĞIM , BEN ÖZEL VE DEĞERLİ BİRİYİM VE DAHA FAZLASINI HAKKEDİYORUM.

.
.
.
.
•Ornegin ilişkinizde hesabı ortak ödeme yapmak isteyen bir kadınsanız
Bu sizin kusurlu biri olarak görünmenize sebep olabilir. (Ozguvensizlik, ben buna layık değilim imajı belirtirsiniz.)
•Her şey yolunda giderken birden sade nikah yapmak isterseniz ( altınla para ile işi olmayan ekonomik bir kadınsanız bile bu karşı tarafa ben fazlasını hakketmiyorum sadece seni istiyorum hiç bir şey umrumda değil layık değilim fazlasına imajı verirsiniz.
•Erkege ne kadar verirseniz verin borçlu hissedecek size karşı ve bir gün ilişki bittiği zaman siz ben bunu yaptın şunu yaptım derseniz o da size vermeseydin yapmasaydin diyecektir.
• Çünkü sürekli olarak almak eril olan kişinin enerjisini düşürür
"İnsan borçlusunu sever mi hiç"?
Peki hâlâ neden yanınızda?
Çünkü anne motifi yerine koymuşta olabilir sizi.
O yüzden sürekli isteyin siz her şeyin fazlasıni hakkediyorsunuz ve inanın daha değerli olucaksiniz deneyin görün farkı...

BU BÖLÜM DE BÖYLE BİR BÖLÜM OLDU İŞİNİZE YARAYACAĞINA EMİNİM :) KENDİNİZE İYİ BAKİN CANLAR...🥰💕💘🍭🌼🌸🐣💃🍨

esra ezmeci 'den kısa notlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin