Napok teltek el, de természetesen semmit nem tudok mi lett a Pansy Tomos ügyből. Kikészít amúgy ez az egész.
-Min gondolkodsz kicsim?- karolt át mosolyogva
-Nem tudom mi van Tomékkal, és szörnyen ideges vagyok! Mi lesz ha tényleg Tom a gyerek apja és Pansy mindenképpen meg akarja tartani?
-Figyelj babám, jobb lenne megkérdezned Tomtól hogy hol tart most ez az egész gyerek ügy. Idegeskedsz, pedig megkérdezhetnéd.Teljesen igaza van. Ahelyett, hogy itt idegeskednék simán megkérdezhetném tőle.
-Igazad van kicsim! Megyek és megkérdezem tőle.
-Ne menjek veled?
-Megoldom kicsim!- mosolyogtam ráIgen, elmentem Tomhoz, nagy erőt vettem magamon, és bekopogtam amikor láttam hogy nyitódik az ajtó. Legszívesebben elszaladtam volna.
-Szia hugi, gyere be!- mutatott a szoba felé
-Gyors leszek, de köszönöm! Mi lett a Pansys ügyből?
-Ezt.. bent kéne megdumáltunk
-Jólvan, ha ragaszkodsz hozzá.Jó mondjuk megértem hogy ezt nem a folyosón akarja megvitatni több ezer diák előtt. A válaszára kívancsi vagyok, nagyon is.
-Ehhez le kell ülnöd!
Vége, kész! Ha valaki ilyesmit mond neked, biztosan nem örömhírt szeretne veled közölni. Jaj csak ne az övé legyen a gyerek!
-Mond már! Tiéd a kibaszott gyerek vagy nem?- idegeskedtem
-Hát..
-Tom ne húzd belém az ideget!
-Nyugi, nem az enyém a gyerek!- nyugtatott megHála merlinnek! De ha nem Tomé a pulya, akkor kié?
-De ha nem a tiéd a gyerkőc, akkor kié?
-Na ez az a hír aminek egyáltalán nem fogsz örülni!Jaj istenem, ugye nem Dracoé az átkozott gyerek? Akkor biztos megölöm Pansyvel együtt!
-A gyerek..
-Mond már bazdmeg!
-A gyerek Harryé!Hogy mivan? Harry és Pansy?
-Mond hogy csak ugratsz!
-Sajnos nem.
-De mégis hogyan?!
-Szerintem nem kell elmagyaráznom hogyan csinálnak egy gyereket.
-Jaj Tom! Nem úgy értettem! Meg kell keresnem Harryt!
-Violet, az éjszaka közepén vagyunk, majd reggel megkeresed! Most menj és pihenjIgaza van, holnap több erőm lesz számon kérni. Félreértés ne essék nem féltékeny vagyok hanem csalódott. Harry egy tök okos srác, hogy jutott ilyesmi az eszébe? Visszamegyek Dracohoz, majd ő lenyugtat, ebben biztos vagyok.
Draco szemszöge:
Violet már 2 órája oda van Tomnál. Ennyi idő kivesézni ezt a gyerek témát?
-Szia szerelmeem!- köszöntem neki boldogan
-Szia mackó!Eléggé szomorúan kullogott be az ajtón, vajon mi történhetett Tomnál?
-Mi történ szépségem?
-Szerencsére nem Tomé az átkozott gyerek.- közölte velem higgadtan
-Akkor meg miért vagy így elkeseredve?- kérdezte kíváncsian
-A gyerek Harryé.
-És ezért vagy ennyire elkeseredve maci?- kérdezte felvont szemöldökkel
-Igen életem, mert Harry sokkal jobbat érdemel mint Pansy.. ő kedves srác
-Kedves.. hát persze hogy kedves.- dühöngött
-Mi a fasz van veled megint? Ha Harry szóba kerül kurva nagy fasz vagy velem, szerintem nem ezt érdemlem!
-Szerinted mégis miért? Bazdmeg életem szeretlek! Ha Harry vagy más fiú is szóba kerül én rohadt féltékeny vagyok érted?!Megértem.. de nem kéne így beszélnie velem. Draco kiment levegőzni amit természetesen hagytam. Úgy is megbánja, majd ha lenyugodott kicsit akkor mindent megbeszélünk, ahogy az elmúlt 5 hónapban mindent.
EZ KICSIT RÖVIDEBB RÉSZ, DE REMÉLEM ÍGY IS ELÉG IZGIRE SIKEREDETT❤️
ESTÁS LEYENDO
Váratlan szerelem // Draco Malfoy 18+//
FanficEllenségből lettek barátok, majd szerelmesek. Vajon jó hatással van egymásra a két fiatal akiket kurvára a szüleik befolyásolnak? Vajon tartós lehet a kapcsolatuk? -nem hiszem el bazdmeg, hogy lehetsz ilyen ostoba?! -pont te ne merj kioktatni! Tűnj...