Een luide ''ooooh '' volgde .
''Sorry sorry echt sorry ''
Ik spring recht en bekijk mijn natte t-shirt en broek .
En barst in lachen uit
''Je kent me nog maar een dag en je maakt me nu al nat ''
De ernst verdween van haar gezicht en maakte plaats voor een ondeugend lachje
''Wie weet wil ik jou wel zo ''
Ik kijk rond me heen en zie dat de pub leeg is
''Het is 6 uur kan je effen de deur vergrendelen , dan kleed ik me effe om , ik ben gelukkig net gaan shoppen ''
Nikita liep naar de deur en sloot de pub en draaide het plakaatje met ''open'' om naar ''gesloten'' .
Ik trok in 1 beweging mijn shirt van mijn lijf , en dat terwijl elke beweging zorgvuldig werd nagekeken door haar .
Je zag dat ze er zichtbaar van genoot.
''Geniet je van het zicht ?''
Haar wangen kregen terug de herkenbare rode kleur .
'' daaam jij kan zo meedoen in de reclames van cola light ''
Ik gespte mijn riem los en liet mijn broek zakken
''Denk je ? ''
Ze beet op haar onderlip
'' zeker weten ''
Ik lachte ondeugend naar haar
'' oke , je lippen zijn lekker maar bijt ze niet stuk ''
Haar groene kijkers focuste zich op de mijne , ik voelde die flits van verlangen , niet dat ik verlangde naar haar liefde . ik wou haar lichaam , meer niet . zo ging het er nu eenmaal aan toe . een explosie van verlangens en daarna lieten ze me koud.
Ik ging dichter naar haar toe en voelde haar hete adem in mijn hals . ze was zeker een 20 tal centimeter kleiner .
'' ik wil je hier en nu '' waren de woorden die ze wist uit te brengen
Toen verdween elke vorm van fatsoen en gingen de remmen los .
Ik schopte mijn broek uit en pakte haar op en liet haar lichaam steunen tegen de muur en kuste haar vol op de lippen . ze opende haar mond en onze tongen raakte verstrengeld in een gevecht op leven en dood .
Daar stond ik dan om 6 uur in een gesloten pub met mijn natte broek op mijn enkels een vreemd meisje te kussen . ik gaf haar kleine kusjes in haar hals die al snel veranderden in lange likjes over de lengte van haar kaaklijn. haar adem versnelde en haar lichaam schuurde tegen het mijne . ik zette haar terug met haar voetjes op de grond en ontdeed haar van haar polo'tje met reclame van duvel . ''haha een duiveltje is ze wel ''
Een bloot buikje en zwarte bh kwamen te voorschijn. Ik kuste haar terug op de mond
''Vind je het lekker ? ''
Een gekreunde ''jah'' was het enige wat ze wist uit tebrengen .
Ik ging verder en begon haar buik te strelen .
Ze bracht haar lippen naar mijn oor en fluisterde
'' is dat alles wat je durft?''
Dat liet ik me geen 2de keer zeggen en sloop met mijn handen naar de sluiting van haar bh en opende deze met gemak .
Haar bh viel met een plof op de grond en ik nam haar borst vast terwijl ik met mijn andere hand door haar haar streelde.
Toen plots mijn gsm ringde
'' an idiot is calling ... An idiot is calling '' de beltoon die ik had in gesteld voor laurent .
Ik late haar haar los en zocht mijn broek waar mijn gsm in zat .
Ik nam op en zette hem op speaker
''Hey maatje zeg keer ? ''
'' hey stoor ik ? ''
'' eigenlijk wel , ben fifa aant spelen en ben flink aant scoren''
Nikita lachte
'' ah mijn controller is kapot , mag ik jouw reserve controller lenen ? ''
Ik nam nikita's borsten vast en hielt ze vast als een controller , ze moest haar lach onderdrukken .
'' jah mijn reserve controller doet het nog perfect '' en ik draaide aan haar tepels en ze kreunde luid
Snel roepte ik er boven ''goooooal , ik blijf maar scoren ''
Gelukkig had laurent haar gekreun niet gehoord
'' kom hem binnen een uurtje halen , ik moet eerst eten ''
'' super , tot straks ''
En hij haakte in . ''dat was close '' zei nikita . ''haha inderdaad ... Sorry voor de anti-climax maar ik moet naar huis '' ik deed snel verse kleren aan , gaf haar een laatste tongzoen en verdween .