Ik starte roxy en ging van de parking. ik stak de straat over wanneer ik plots gierende banden hoorde . snel keek ik over mijn schouder en zag een jeep met een boze chauffeur een halve meter van mijn achter wiel staan . de chauffeur liet zijn ruit zakken.
''Kijken is niet nodig ? Debiel!!''
Snel klikte ik op het knopje van het zonnescherm van mijn helm zodat hij mijn gezicht niet zag .
Ik stak mijn middelvinger uit en trok de gas open . roxy schoot vooruit en snel croste ik door een paar kleine straatjes . hahahaha pussy
Ik wist wel dat ik fout zat , maar toegeven is niet mijn sterkste vak
Hou je hoofd er bij maatje want dit wordt je dood
De rest van het traject deed ik op het gemakje , ik genoot van het zonnige uitzicht .
Eenmaal thuis gekomen tankte ik roxy vol met een jerrykan die in de garage stond.
Ik ging naar mijn apartement en besloot te beginnen aan het eten .
Ik nam een zak scampies , paprika's , tomaten puree en pasta en begon aan mijn mijn lievelings eten.
''Scampie diabolique''
Halverwege het eten nam ik m'n laptop en checkte m'n facebook . ik had 2 vriendschaps verzoeken en een hoop dingen op mijn prikbord.
Ik scrolde naar beneden.
Typisch een hoop foto's waar een mens niks met is , en vergeet de dagelijkse zever niet .
En mijn saaaaaus !!!!!!
Ik spurte naar mijn kookpot .
Les 1 : saus klaar maken . blijven roeren of de saus bakt aan ...
Ik nam m'n lepel en voelde duidelijk aan de bodem van de pan een korst
Dank u darryl voor de scampie diabolo...niets .
Dat zal een restaurantje worden darryl.
Geërgerd spoelde ik m'n kookpot uit .
En zette de scampies in de ijskast en ging naar de badkamer .
Ik trok m'n shirt uit en nam m'n deo 'playboy limited edition '
Wat dus duidelijk vandaag niet werkte en zag mijn teleurgesteld gezicht in de spiegel .
Kop op darryl'tje . en probeerde mijn beste nep lach uit . hij was zo slecht toen ik hem zag in de spiegel er automatisch een echte kwam maar dan meer een ''uitlach lach ''.
Ik deed een zomers hemdje aan en vertrok naar het stad .
Ik woonde wel in hartje gent , maar toch. Het stad .
Ik passeerde allerlei restaurantjes , gewone frituren , turks ,chinees, italjaans , mexicaans zelfs albanees .
Wat is nu in godsnaam albanees eten ?
Na een tijdje stappen kwam ik aan de 'groentsel markt ' en zag er de subway . er is toch geen betere plaats voor broodjes te eten ?
Het zijn wel geen scampies maar het is ook hemels om te eten .
Ik nam mijn broodje mee en ging op een bankje zitten aan het water en genoot van de stilte . alsof heel gent sliep , af en toe wel een enkeling of giegelend koppeltje dat passeerde maar verder geen geluid .
Toen schoot me te binnen dat ik nog 2 vriendschaps verzoeken had . ik nam m'n gsm en opende facebook en keek naar mijn vriendschaps verzoeken ...
Nikita had me blijkbaar gevonden op facebook . de blonde vamp van Laurent. Of hij hoopte toch dat het zijn vamp was , hahaha .
Ik tikte op mijn scherm ''weigeren''
En nee mevrouwtje jij komt niet in mijn prive leven .
En sloot haar profiel . ik keerde terug om te kijken naar het andere verzoek. Liesje clearman
Who the fuck is liesje clearman ?!!
Op de profiel foto was een zwartwit foto te zien van een baby'tje die in een buggy zat ... Wacht eens baby ik ken jou ... De rommelmarkt !!!
Ik opende haar foto albums . en zag het meisje die ik hoopte te zien .ik voelde terug de warme vloed over mij stromen , ik werd overspoelt door een tsunamie van gedachtes en gevoelens . hoe komt ze aan mijn profiel ? Laat staan mijn naam !? Er kwam een brede lach te voorschijn. Ik stond op en liep naar huis met een gevoel van voldoening om een meisje te zijn die door mij keek doet ze wel een goeie research .
Awel liesje clearman , van jou kom ik klaar man.
Toen ik thuis kwam liet ik me met een plof vallen op bed , knoopte mijn hemdje los en schopte mijn broek uit en viel als een roos in slaap .
Een roos in volle bloei