5

9.6K 28 0
                                    

Ik repte me naar huis , darryl hoe doe je het toch ? Je gaat een simpele pub binnen en je vrijd er met een wild vreemde , hoe doe je het toch?...
Was de vraag in mn onder bewust zijn . ok ik gaf toe ik miste liefde , wat is eigenlijk liefde ? Ik krijg makkelijk meisjes maar dat kun je niet echt liefde noemen .
Ik kan makkelijk een nacht spenderen met een meisje zonder haar graag te zien ,ik hou wel van hen lichaam maar niet van hun persoonlijkheid . ik zie mijn appartement verschijnen aan de horizon . eenmaal aangekomen storm ik naar de lift '' deffect '' hangt er met reuze letters op . op zo een moment haat je het dat je persè op de bovenste verdieping wou wonen . dus ik begin met al mijn zakken in mijn handen aan mijn trappen reeks van 15 verdiepingen .
Eenmaal boven aangekomen te zijn en die verdomde sleutels gevonden te hebben . slenter ik mijn appartement binnen , laat al mijn zakken vallen en plof neer in de dichts bij zijnde zetel . op de salontafel hangt een roze post-it met een briefje van 20 euro .
Ik strek mn arm en neem de post-it

Liefste darryl ,
Zoals je weet vertek ik morgen vroeg om 5 uur naar turkije voor een maand wees wijs , ik kan elke avond skypen vanaf 11 uur lokale tijd
Als er iets ga bij oma en opa
Love you
Liefs Mama

'' Fuck helemaal vergeten'' mijn moeder is animator in een hotel in Turkije , niet dat ze turks is maar sommige reizigers hebben liever iemand die hen begleid in hen eigen taal , vooral de oudjes dan .
Yeeees , dat wil zeggen dat ik de penthouse voor mij alleen heb
''Bzzzzzzzz bzzzzz''
Het is laurent die belt via de parlefoon . ik druk op de knop en open de deuren beneden
Haha ik wil zijn gezicht wel eens zien als hij het papiertje met ''deffect'' leest . nog geen tien seconden later wordt er gebeld aan de deur
'' wow die is rap '' ik open de deur en kijk laurent onbegrijpbaar aan
''De lift is kapot en jij staat hier op 10 seconden ?! Dus zeg me eens hoe dat jij zo snel boven geraakt ? ''
'' ik duwde op de lift knop , die ging op zijn beurt open , duw op '15' en ging naar boven ''
''Wow die zag ik niet aankomen '' ik werd door stomheid geslagen . nooit gedacht om op die stomme lift knop te duwen . ik gaf laurent de controller
''En u opdienstertje nog gehoord'' grapte ik
'' nou jah effe '' zijn blik werd triest
''In het begin smste ze me continue en rond een uur of half 6 stopte ze met smsen en sinds dien negeerd ze me''
''Goh jah maatje , liefde is vallen en opstaan zeker ?, ander en beter . heb je eigenlijk al gegeten? ''
''Kerel we zijn 8 u s'avonds tuurlijk heb ik al gegeten ''
'' jah ik ga nu een pizza bestellen misschien kan je mee eten als je wilt en dan kunnen we samen een filmpje kijken of gamen ? ''
Laurent stemde in , we lieten pizza komen en keken nog naar een film.
Na de film verliet hij m'n appartement en ruimde ik nog even de vaatmachine uit .
Volledig uitgeteld ging ik slapen.

lustWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu