⁰.3

34 5 31
                                    

Uzun zaman oldu, hatırlamak için bir önceki bölümü tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim

Şimdiden keyifli okumalar~

____________

"Kesinlikle hayır."

Felix'in patinaj hocası kollarını bağlayıp başını iki yana salladı. Chris'in eğitmeni ile birlikte pistin kenarında durmuş partnerli patinaj ile ilgili konuşuyorlardı.

Küt siyah saçlı kadın elini saçlarından geçirip sol tarafa yatırdı ve mesafeli bir şekilde gülümsedi. "Bu bir soru değildi, sadece haberdar olmanızı istedim. Biliyorsunuz, Felix kabul ederse bir söz hakkına sahip değilsiniz."

Adam gözlerini kısıp tekrar başını iki yana salladığında, bu sefer yanlarına yaklaşıp hafif bir mesafe eşliğinde onları izleyen sarışına baktı Lisa "Merhaba Felix, sana kendimi tanıtmadım." Yüzüne samimi bir gülümseme yerleştirdi. "Ben Lalisa Manobal. İsmimi duydun mu bilmiyorum fakat patinaj antrenörüyüm. Daha önce bir sürü başarılı artistik patenciyle çalıştım."

Felix başını belli belirsiz salladı. Tabiki duymuştu. Tanrı aşkına artistik patinaj tarihinin son 21 yılında her yarışmada adı geçen bir kadındı Lalisa Manobal.

"Sana bir teklifte bulunmak için geldim." Elindeki sunum dosyasını kolunun altına sıkıştırıp ellerini birbirine kenetledi. "Bang Christopher'ın eğitmeniyim ve kendisi seninle partner olarak çalışmak istedi. Seninle bu konu hakkında konuşacaktım, düşünceni bilmek is-"

"Hayır dedim."

Lalisa sözünü kesen adama dönüp sert bir şekilde baktı, sinirini gizleme gereği duymadan sesini yükseltti "sizinle konuştuğumu sanmıyorum Bay Yung sesinizi keserseniz sevinirim."

Adam kaşlarını çatıp kollarını çözdüğünde Felix huzursuzca yerinde kıpırdandı. Odağı hocasını bulduğunda Lalisa gülümseyerek ikisinin arasına girdi ve göz kontağını kesti.

"Felix, onun söz hakkı yok. Önemli olan tek şey senin kararın."

Sarışın gözlerini yere indirdi, birkaç saniye düşündükten sonra çekingen bir şekilde kadına baktı.

"Şey ben, temas edemiyorum." Felix'in eğitmeni arkada alaycı bir 'hah' sesi çıkarmıştı.

Lalisa anlayışla gülümsedi, "Seni istemediğin hiçbir şeye zorlamayacağız tatlım. İnanıyorum ki temas olmadan mükemmel bir koreografi bile hazırlayabilirsiniz beraber."

Sarışın hızla başını kaldırdı yerden, kendisi koreografi mi hazırlayacaktı? Partneriyle birlikte kendi oluşturduğu bir koreografi.

"Ben mi, yani biz mi hazırlıyoruz koreografiyi? Kendi isteklerimiz doğrultusunda?"

Lalisa başını salladı "Koreografileri artistik patencilerin kendisi ve antrenörler beraber hazırlar zaten, biz genel olarak yardımda bulunup yanlışlarınızı düzeltir, estetik bir görüntü sunulmasını sağlarız."

Felix şu ana kadar hep hocasının hazırladığı koreografilere uyarak kaymıştı, elbette istiyordu en iyi yönlerini göstermeyi, fakat kendisi bu koreografilerde daha önce hiç söz hakkına sahip olamamıştı.

Genç kadın gülümseyerek elini uzattı sarışına, "Telefonunu alabilir miyim acaba?"

Felix tereddüt etmeden telefonunu Lalisa'nın eline bıraktığında genç eğitmen kendi numarasını rehbere kaydedip geri uzattı. "Beni ara lütfen. Aklında hiç bir soru işareti kalsın istemiyorum."

Sarışın hafifçe başını salladığında gülümsedi ve kolunun altına sıkıştırdığı dosyaları eline aldı tekrardan. Genç patenciye iyi akşamlar dilediği gibi salonun çıkışına doğru adımladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Under The Red Lights•ChanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin