wow cau es esmu giorno giovanna man ir 15 gadi, es maku lasit, rakstit un apzagt cilvekus.
ir agrs rits, apmeram septini no rita, mani aizkari bija ciet, tapec saule netika mana istaba, un ja busu godigs, man nepatik saule. nu, ne pilnigi, bet man labak patik but sava istaba un klausities carnival youth🤤
ja, ta ir mana milaka grupa! bet ir virna lieta kuru es isti nevaru saprast..
tas notiek katru dienu, ap pulkstens sesiem vakara, tad, kad es klausos carnival youth, jo man tetuks nopirka spotify premium.
nu, un tad pa to laiku, istaba ienak vecais abbachio - dzerajs, bezdarbnieks ari man liekas? nezinu, kas vina tik ipass, ka tetuks vinu apreceja.
vienu reizi nosaucu vinu par vaginalo kapsulu, tad man likas, ka busu lielas briesmas, bet vins saka raudat! kas vinam lecies? laikam, ka ir slims, un varbut tapec tetuks apreceja vinu! lai vai ka, manuprat vinu javed uz psiho namu.
nu, un tad kamer es klausos savu carnival youth, tas zellis, abbachio, ienak mana istaba. parasti, ir ta, ka vins saka ka vedis uz psiho namu vai iemetis jura, to es ignoreju, nav ari originali to teikt.
bet soreiz bija savadak!
"bruno iesavas perfekta ideja mus vest uz tavu debilo carnival youth koncertu" vins teica, kamer ieplumpeja jau desmito vima pudeli. "wow tiesam?? aa tas tik forsi, a vispar, zini ko? -" es piecelos un iemaucu vinam ar gramatu pa galvu, "- manuprat sadi butu labak"
chalis saka bimbat.. nu, gan jauki.. so man gan, sodien gribejas!
nu, isi sakot, man vins apnika, tapec izdomaju aiziet uz viesistabu.
"ahh bonjour giorno, es minesu, ka abbachio jau pastastija par to, ka es nopirku biletes uz tavu milako grupas koncertu?" bruno ierunajas, tiesi tad, kad es izgaju no savas istabas, "ja, vins man to pateica, paldies, tetuk.. bet es iesaku aiziet un panemt viru, vins tur, ka bomzis gul mana gulta" es atbildeju bruno, un turpinaju iet talak, jo izdomaju, ka gribeju parunat ar fugo. vina istaba atradas preti manai, bet bija jaiet cauri viesistabai lai tur tiktu.
turpinot garo celu, manj apstadinaja, "abbachio ir bomzis btw" mani apstadinaja mista, 18 gadigs chalis kurs neskujas, nezinu kapec vins te dzivo, bet nav ne visai tik slikts, "zinu, es vienkarsi negribeju apvainot tetuku" es atbildu vina teiktajam, kuri, ja vel neesiet ieraudzijusi, bija fakti.
atpakal pie gara cela, jau biju puscela
pagaju garam vel vienam bomzim varda narancia - apelsinu eksperts ar mentalam problemam
izskatijas, ka bija izslapis, bet man godigi sakot negarso apelsini, tapec iemaucu vinam.
turpinaju iet, bet es vel apskatijos atpakal, ka vinam iet. izskatijas ka raudaja, bet ta ka es neesmu bijis pie acu arsta kadu laicinu, nevareju pateikt precizi vai ta bija raudasana, vai kas cits.
apgriezos atpakal pie cela, un saku atkal iet uz prieksu, bet nu, ka vienmer, mani apstadinaja! bleg lieciet man mieru nahuj, jus neredzat, ka es censos tikt kaut kur?
apgriezos apkart, lai redzetu, kas mani apstadinaja
tas bija prezidents! no kurienes vins paradijas? kuras valsts prezidents ir vins?
"es neteicu prezidents es teicu policija, eu, tu klausies??" prezidents teica man, "paldies, ser, bet man ir 15 gadi, vel neesmu gatavs tadam amatam, varbut pajauta tam bomzim, kas ir mana istaba? vinam deretu darbs!" atbildeju vinam un ka jau atkal, saku iet.man liekas stunda jau pagaja, bet es nepanemu savu telefonu lidzi, tapec es mineju ka bija stunda, bet pa to laiku es jau tiku pie vina durvim
ka ludzu? kura durvis? nahuj lasit nemaki? es atpakal uz bernudarzu pidar
es paklauveju, bet es nesanemu atbildi.
paklauveju vel dazas reizes
planoju sakt sist durvis, bet tiesi tad fugo iznaca no istabas. vins izskatijas sausmigi! vina baltie mati, kuri sejas prieksa sadalijas divas dalas, parvertas par vismaz 10 dalam ; vareja redzet, ka vismaz nedelu nav gulejis, jo bingoja kadus sudigus sovus un klausijas my chemical romance.
es attapos, kamer vins lureja uz mani, it ka gaidot kad es saksu runat! reals daunis, vareja man iesakt sarunu!
"klau, bruno nopirka biletes uz carnival youth koncertu un es gribeju tev pajautat vai tu varetu but normals koncerta laika?-" vins mani tiesi tad apstadinaja, tad, kad es centos paskaidrot ko es ar to domaju!
"😭nahuj tu atkal mobingo mani bleg jus visi gribat lai es nogalinu sevi, ja? nu, jums neveicas! es turpinasu dzivot! "
vins pabeidza savu teikto un es skaros vinam tiesi acis, it ka gribetu vinu nogalinat. "eu, tu gejs vai? atlauj man pabeigt - ta, tagad lauj turpinat! es gribu lai tu neuzvedies edgy un nevelka my chemical romance hudijus, labi?" es beidzot pabeidzu savu teikto..
vins noelsa, un piekrita tam, bet man vajadzes nopirkt jaunako green day merch..
nu, es piekritu.
kas? man tacu nebija citas izveles, savadak vins butu kritis uz celiem, to, es noteikti negribeju.
izdomaju, ka trish jau so zina, tapec es negaju pie vinas.nu, un ta, beidzas mana diena! kaut gan es brokastis nevareju paest, jo ledusskapis bija pilns ar alkoholu, bija normala diena!
prezidentu es ari, sodien vairs neredzeju.
istaba mana iegaja, protams, iznakt neiznaca. domaju, vai viniem nebija threesome, vai varbut kas sausmigaks! nezinu, kas ir sausmigaks par threesome, bet ja jus zinat, nesakiet man, es negribu zinat
to informaciju paturi pie sevis labak. varbut kadu dienu ta bus noderigabet tagad jau ir devini vakara, laiks man iet cucet, jo es jau nomazgajos!
ar labunakti!
YOU ARE READING
bucciarati gang at a carnival youth concert but its all in latvian
Humorread the title dumbass