lauri reinik?!

62 0 15
                                    

Nav jau brinums, ka saja bridi, kad Fugo tika klat pie vina ar serkocinu, paradijas pasaules slavenais Lauris Reiniks.Skrienot atrak par velosipedistu kurs sacensas rigas skriesanas maratona. Mes abi nokritam uz celiem no bailem, jo neviens nevar skriet tik atri, kur nu vel braukt ar velosipedu rigas skriesanas maratona.jus abi! izbeidziet! vins ir man parada 600 miljards eiro!!! - izteicas lauris reiniks kurs nosavas no sava velosipeda bet man ari liekas tas bija tapec jo asfalta bija caurumsko?! ka..ka kads var but parada tik daudz naudu?! mes abi izteicamies. pa to laiku reiniks bija prom..ko..? kur vins palika? fugo man jautaja, un tad mes pagriezamies uz otru pusi.es seit..!!! un jus abi neratnie plikdibenkaleji!! es jums paradasi ko es tiesam maku.. mes skatijamies ka vins ielidoja debesis. vins ar savam spejam pacela abbachio un iedeva vinam drebes.ar so speku.. es jusu jumtu atnemu.. un jusu biletes ari!!! jus samaksatiet par so, un abbachio ir tikai sakums!! vins saka lidot prom no mums! mes centamies skriet pakal bet mes bijam parak leni, logiski.giorno mes nekad netiksim pie vina sadi! fugo ieblava mana ausi ja un tu it ipasi ja turpinasi kliegt!!! es kliedzu preti, bet tad mes redzejam kaut ko sokejosu..lauris saka krist no debesim kamer tureja abbachio un tur pat augsa bija raimonds pauls ar donu. tik fantastisks makslinieks ar pasaules pedejo sudu sadarbojas kopa?!sis viss bija sapnis, es nodomaju. kaut kas tads tacu nevar but ists, vai ne?.. nu, to es vel nezinu bet es cereju ka sis bija parasts pusaudzu sapnis.giorno.. fugo uzlika roku uz mana pleca un skatijas pret mani ar stingram acim. sis bus nopietni.es zinu ko darit, bet tev man jauzticas" labi, es tev ticu..tad, fugo parvertas par ziguli kurs ir transformer un vaauu.. nezinaju ka kaut ko tadu vins vareja izdaritmasina gan drankiga, godigi sakotes iekapu fugo jo izradas ka esmu neon genesis evangelion rolpleja. aa ble fugo tu faking evangelion fans!! es spaidiju visas podzinas kuras redzeju un tad dzirdeju kaut ko sausmigu.. Iekāpu vilcienā, uz Varanasi Aizbaucu noskaidrot Kā dzīvi lasīt" da bla kas si par huinu tev tur spele?!fugo iemauca sev pa seju un ari man trapija un blaa sis izmaksas paris centus tetukam.."nihuja robots bliez sev!" pateica dons kamer sita reinikam pa pautiem. AUUUUUUUUUU nu sap tacu!! iekliedza reiniks kamer asarina paradijas un tad vel viena paradijas un tad atkal vel viena paradijas un nu jau saka bimbatgiorno, skat! es paskatijos augsa un tur bija jezus kristus!!BAH!! es uzsavos augsa no gultasoi nu gan tas brokastis ar porzingi kaut ko izdarija manes paskatijos pa labi un tur mierigi guleja fugo. izskatas ka vins nav evangelion fans.. paldies dievam..saku savu dienu, ka parasti, bet kad izgaju ara no istabas, es redzeju papira lapinu un tur bija rakstits "labrit mani mazie bebisi es jus abus atstasu vienus uz paris dienam! mums javed narancia uz bernudarzu un tad psihisko apskati. milu juuus!!! - bruno"VUUUHUUU!! es iekliedzos un fugo izskreja ara no istabas, ar seju kura izteica raiziai, sorri, fugo haha emm vecaki prom uz divam dienam. laikam ka ari visi parejie! es ar smaidu to visu vinam pateicuah nu tas forsi.. zin ko? man bija savads sapnis...

bucciarati gang at a carnival youth concert but its all in latvian Donde viven las historias. Descúbrelo ahora