porzingis

41 3 2
                                    

nu, labi, ja, ir cetri vakara.. bet iemesls ir nedaudz, nu, uhh, ipass. fugo mani pamodinaja, jo gribeja aprunaties par koncertu.
izradas ka mista vinu iesledza sava istaba, bet diemzel vinam ir logs, tapec vins vareja izlavities ara.
piemineja, ka istaba ir amurs un pistole, tapec es domaju ka vins tos izmantoja lai tikti lauka, bet tad, kad es paskatijos uz vina slaidajam rokam, redzeju, ka nav nagu!
varbut vinam nekad nav bijusi nagi, bet es gribeju ticet tam, ka tos izmantoja lai caurumu loga uztaisitu.
"giorno, manas acis ir augsa" fugo teica. laikam, ka skatijos uz vina zekem parak ilgi. tas bija roza, kakenu zekes. loti forsas, bet es nezinu kapec vins gul zekes, "ja, sorri, es vienkarsi ieraudziju tavas forsas, roza zekes" negribeju melot, tapec teicu patiesibu, bet es loti gribeju melot.
"labi, paldies, bet ta, ka es teicu.. man liekas mums brauciena puscela vajag izmest abbachio ara pa logu, skan labi?"
fugo spelejas ar saviem matiem kamer to teica, izskatijas nedaudz nervozs.
gan jau ka noguris, tapec nejauta, kas par vainu, "ja, labi, skan perfekti. ir vels, nedoma ka butu jaiet gulet tagad?" jautaju vinam. paskatijos ari uz pulksteni, bet tad atcerejos ka man tadu nav, jo istaba parpildita ar carnival youth plakatiem.
"ja, tev taisniba, bet es netiksu istaba vairs tapec es varu pie tevim palikt?" vins jautaja man nez kapec
"aa nezinu, laikam, ka jau vari, bet tu gulesi uz gridas" atbildeju vinam.
vins piekrita un es gaju uz skapi, kur man bija dazas segas un spilveni
pagaja vismaz stunda, man liekas. kapec tik ilgi prasija lai saliktu dazas segas uz gridas? tas, jo fugo bija neapmierinats ar manam segam, kuras bija carnival youth themed.
nedaudz sadusmojos, par to, ko vins teica, bet es ignoreju to un turpinaju stradat, bet 5 minutes velak mes dzirdejam to vienu bomzi ar mentalam problemam.
izradas, ka vinu atstaja ara un vins tagad tur iesprudis. vins teica, ka ne neielaidis ieksa, tad saks sekot porzinga soliem
nezinu, kas ir porzingis, bet skaneja sausmigi.
es neko par to neizdariju, jo, godigi sakot, ta nebija mana problema, tapec lausu tetukam so izlabot.
"labi, ta, gulta - salikta, tapec problemam nav jabut" es teicu vinam kamer lidu ieksa sava gulta, kura bija carnival youth themed.
"labi, paldies, giorno," fugo nozavajas pec ta, tad tuprinaja, "ar labunakti" un tad, vins iekartojas labak, un gaja gulet.
neiedodot man iespeju atbildet, es ari eju gulet. varbut sonakt varesu gulet nedaudz labak, es nodomaju.
  atkal jau rits, diemzel, bet soreiz bija nedaudz savadak, jo bija viens! nu, vismaz man ta likas lidz fugo man pateica cik TIESAM ir pulkstens.
bija tris. nejutos labak, tad, kad to uzzinaju, bet lai ir.
"fugo, man likas ka tev nebija lidzi telefons?" es vinam pajautaju, kamer vins apsedas man blakus un iegaja tiktoka, "a, nu, es isteniba pamodos stundu atpakal, tapec es aizgaju uz savu istabu pakal telefonam. un ja - es piekavu to bomzi lai varetu tur tikt ieksa" vins man atbildeja ar smaidu
un soreiz, vins atvera aizkarus, lai saule tiktu mana istaba. nedaudz sabedajos par to, bet tad padomaju, ka ta ir labak.
"nu, iesim paest, tad?" vins partrauca skatities tiktokus un paskatijas uz mani
jutos nedaudz savadi, tad kad vins pabeidza teikumu, it ka kaut kas virtuve vai viesistaba ir noticis.
"labi, iesim, bet man ir nelaga sajuta, ka tu kaut ko esi izdarijis" es pasmejos par to
un godigi sakot, tas skaneja nedaudz savadi, bet nu, labak pateikt ko es domaju tagad, neka melot.
"aha, neraizejies par to" vins ar nervozu smaidu man paskatijas preti, tad panema mani aiz rokas, un veda lauka no gultas, ara uz viesistabu.
ja, man noteikti bija taisniba par to aizdomu, kuru liku mala.
labi, labi, es nesudzesos, man patika tas, ko redzeju, bet tas bija negaiditi!
"ah! jus abi.. abbachio iedzera nedaudz parak daudz alkoholu" teica tetuks, kamer nesa vina nekustigo kermeni uz pagrabu.
vienreiz tur leja biju, un, teiksu ta.. nebija nemaz smuki. laikam bdsm mantinas, bet kurs to lai zin?
tiesi tad es ieraudziju garu virieti. wow
piegaju vinam klat, un pavaicaju, kas vins tads ir, "es? heh.. es esmu kristaps porzingis, tacu!," vins saka smieties, bet tik pat atri cik iesaka, vins beidza, "dzirdeju ka jums ir nauda - ne, pareizak sakot, kads kurs seko maniem soliem, un, ka vinam vajag manus padomus" vins pabeidza
nu gan... narancia kaut kada veida dabuja musu maja vel vienu bomzi.
labi, tas bus velakam, tagad es velos tikt uz virtuvi ar fugo
beidzot tikam virtuve bez problemam, kaut kada veida. parasti ir ta, ka kamer eju, vai saja gadijuma - ejam, uz virtuvi vismaz 10 kiegeli trapa kadam
parasti tas ir abbachio, varbut tapec vins tik slims ir.
nu, protams, ka es nesudzos! protams.. es vienkarsi esmu nedaudz parsteigts.
"labi! esam virtuve! neesam nomirusi vel, tas labi!" es teicu fugo, kurs vienkarsi teica man, ka piekrit.
mes domajam sacept pelmenus, bet visi pelmeni jau beidzas un tetuks nemak braukt ar masinu, jo vins ir gejs.. vai kaut kas tamlidzigs, es nezinu, bet ta teica abbachio. vins mak braukt ar masinu, bet vins ari ir gejs, tapec es nesaprotu to liekulibu.
"nuu... ko tagad? ledusskapi neka nav, ja vien alkohols un kada majasdarbi.." fugo paskatijas uz mani bedigi, redzot vina seju, es ari nedaudz sabejados.. "nekas! atradisim kaut ko citu, ko sataisit," es vinam atbildeju, kamer es skatijos pa plauktiem, meklejot, ko varetu apest
"aha.. un ja mes neko neatrodam?" fugo bija apsedies uz galda kad to teica. skaneja, ka vins bija talu no manis, vispar, bet vins vienkarsi to klusi teica
"tad sliktakaja gadijuma mums vajadzes lai bruno aizbrauc uz veikalu, plus, vins mus aizvedis uz koncertu, tapec ta ir ari vel viena lieta, par ko raizeties," teicu vinam, kamer skatijos uz risu pakas, kura izskatijas, ka bija apdirsta kadas desmit reizes un tad atlikta atpakal kaste.. pretigi.
nu, un beigu beigas porzingis mus aizveda uz kafejnicu ar narancju.
tas bija jauki no vina puses, bet nesapratu, kapec vina masina bija zigulis un pa radio neskaneja ne carnival youth, ne lauris reiniks.
vienigais kas izbojaja to visu bija tas, ka pie stures bija narancia nevis porzingis! vinam nav tiesibas, bet brauc labak par tetuku kaut kada briniskiga veida.
porzingis laikam ari bija gejs, ja negribeja sedet pie stures.
diemzel vins iebrauca okeana jo vinam acis bija ciet, bet mes izdzivojam.
ignorejot to visu, manuprat, sodiena bija laba! ta ka, tiesam laba! nevaru nemaz sudzeties par to, kas notika.. ne, nu, varu gan, bet sodiena bija mierigaka par vakardienu.. ja, tas ir tas, ko es censos pateikt!

un jau atkal ir devini vakara. fugo tika sava istaba soreiz, tapec nebija par to jaraizejas.
man prieks, ka vareju ar vinu pavadit dienu sodien. kurs to butu zinajis, ka tads emo dzeks ir isteniba jautrs? bet tas neattiecas visiem emo dzekiem, labi? es sito chali zinu jau kadu laicinu, tapec es so drosi varu teikt.
nu, labi! nekavesu jus vairs, man jaiet gulet! ar labunakti!!!

bucciarati gang at a carnival youth concert but its all in latvian Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang