Pec ta sapna, ko fugo man stastija, es saku psihot. Kada vella veida vinam bija tads pats sapnis ka man? Bet man bija izcila doma aiziet uz baznicu, lai Dievs piedotu musu grekiem. Nezinu, kur to es izravu, bet likas ka laba doma! Fugo tam nepiekrita un saka skaidrot neon genesis evangelion lore. Sapnis meloja, vins ir evangelion fans. Lai cik slikti tas butu, mes gatavojamies iet uz baznicu ar fake ID. Tetuks skaidroja, ka baznicam vajag ID. Varbut, ka meloja, bet man nav ne darba, ne sekss bijis un ne alkohika virs.
Fugo turpinaja bridinat par tadu Shinji nugi un par kaut kadu slimnicas scene..? Nezinu par ko vins runa, bet skaneja interesanti. Bet lai vai ka, mes sagerbamies vissiltakajas drebes un gajam uz baznicu. Pagajam garam kadam dzekam kurs izskatas pec narancja, bet ar trakumsergu. Gandriz iekoda man, bet es iesitu vinam loti stipri, ka saka blaustities par kaut kadu egilu legitu? Nezinu kas tas tads, bet skan drausmigi. Atgadinaja narancju un paliku nedaudz bedigs. Tad atcerejos, ka aizmirsu par fugo un izradas, ka atstaju vinu bernu zona pie kaut kada priestera. Skreju atpakal lai izglabtu priesteru no fugo. Aizskreju parak atri un paradijos Meksikas Lici. Saku atkal skriet, bet udeni nevar skriet, tapec gandriz aizlidoju.
Bet tad, es saku domat, ja nu es peldu atpakal pie tetuka, pajautaju kur mes esam, iekapam vilciena uz varanasi un aizbraucam noskaidrot ka dzivi lasit? Labak bez koferiem, bez liekam mantam, krami un mebeles, tie paliks tantem.
Bet ja nu ne, ja nu salc jura koka galotnes? Un patik man? Ne, so par milestibu nesauksim, bet siltiem sakariem bez aplinkiem, bez tikla parametriem, un bez internetiem.
Es peldu jau 10 dienas, bez apstajas, jo dienas ka dienas, tik elpas nepietiek. Un ka cetras sienas... Bet kad paliks tik miers - migla parverties, varbut velak sapes varbut kads to prasis. Klau, centies sauli nenoskriet, parak karsti. Sirds sadeg neparasti..
Laiks braukt majas, nevaru turpinat but Meksikas lici. Man besi sis zivis un tas, ka neesmu edis neko 10 dienas un klausos Carnival Youth ar savu udens izturigo telefonu.
Atradu, ka lici bija lidmasina, un pajautaju vai kads to izmantos, bet neviens neatbildeja, tapec es panemu lidmasinu un lidoju uz singapuru jo tas bija tuvak Indijai. Tad, es varesu iekapt vilciena un varanasi, lai uzzinat ka dzivi lasit un tikt atpakal uz Latviju, jo es atstaju Fugo pie priesteru un tetuks jau ir majas varbut nezinu, bet es zinas izlasiju ka Dons tika arestets par slepkavibu tapec varbut vajag beigt klausities vinu.
Izradas, ka es nemaku lasit un iekapu nepareiza vilciena, izradas, ka tas bija uz Rigu?! Blin! Jau otro reizi iekapu netaja vilciena! Nu, nekas, labi ka Raimonds Pauls tur bija.
Tris stundas braucu ar vilcienu uz Rigu. Pagajam garam pasaules lielakajam zimulim, pasaules mazakajam zimulim, pasaules normalakajam zimulim, pasaules forsakajam zimulim un pasaules garlaicigakajam zimulim. Godigi sakot, kabata man netika pasaules lielakais zimulos tapec vajadzeja to norit. Kads mani gandriz piekera, bet es pateicu, ka tas ir del AIDS.
Ceru, ka Fugo ir dzivs, savadak es nevaresu pabeigt savu dzives stastu un pabucot vinu stasta beigas kad tiksim koncerta, un kad saksies saluts, tumsaja vakara, ar zvaignzem pa debesu griestiem. Bet kurs to lai zina? Varbut tas nekad nenotiks un es paliksu dzivot varanasi jo es iekapu vilciena. Lai vai ka, man jatiek majas. Svarigi ir tikt majas. Velns var mani dzit elle, ja es netiksu majas.
Bet tad, kad es saku rakstit savu biografisko gramatu, vilciens parvertas par transformeri un saka kauties ar optimusu prime! Es ka profesionals nindzja saku lekt uz drosibu, bet tad atcerejos, ka neesmu nindzja un nokritu uz zemes, salauzot savas kajas. Bet! Es atcerejos Laura vardus, un ka man jaskrien vel! Nu, ta ka, es gandriz biju majas, es saku skriet ar rezerves kajam kuras aiznemos no ta viena onkula kurs ieraudzija pasaules mazako zimuli, tad, kad vins neskatijas. Jutos nedaudz slikti, bet man ir vairak problemu neka vinam, noteikti.
Kamer es skreju, es ieraudziju pasaules lielako mikrovilnu krasni. Oho! Cik interesanti, tam jaiet mana instagrama storija!
Tad es atcerejos savu pagatni, un saku pratot.. Ja nu es butu papipejis to kokainu? Vai.. Es butu es? Vai The Rolling Stone butu bijusi lieta? Aizdomajos parak ilgi un tiku Daugava! Bingo! Labi ka esmu Daugava beidzot!Nu ja, biju prom kadu laicinu, bet kada tur problema? Es tacu nebiju Meksikas lici, singapura vai Varanasi! Nevaru sagaidit, kad redzesu tetuku!
Tiekot majas, es redzu gimenes masinu bez riepam un desmit caurumiem aizmugure.
Durvis mums nav tapec prieka iegaju maja.
"Giorno! Ah, es jau saku domat, ka nomiri!" Tetuks nokrita no kresla, ar smaidu un asaram, "Tetuk! Tu tacu zini, ka es nevaru nomirt del ta, ka, ja es nomirsu, tad kurs bus galvenais varonis?", es pasmejos vina debiliba un novilku savas kurpes
"A, vai Fugo majas?" es pajautaju tetuka boifrendam, bet nedabuju atbildi jo vins aizrijas ar ziepes gabalu, "ej elle!" es sadusmojos tik loti ka vinu izglabu! Nu, es iesu elle par to!
Domaju, ka atbildes nedabusu, jo visi guleja. Iegaju Fugo istaba un vins tur skatijas tiktokus, ka parasti vins to daritu.
"Giorno! Tu esi majas!" vins no prieka iesvieda man pa seju ar telefonu, "Ja, esmu gan!" iesviedu ar telefonu atpakal, bet vins aizmiga. Laikam gulet gribejas..
Runajot par gulesanu, man ir jaiet gulet!
Tik sen neesmu gulejis sava mikstaja gultina!
Gaju uz savu istabu, bet strauji apstajos.
Redzeju kaut ko sokejosu. Uz manam durvim bija Singapuras Satina plakats.
Saku stresot, saku domat, kas notiks kad ieiesu sava istaba? Satvert drosmi sada mirkli nebija iespejams. Singapuras Satins bija mans pretenieks, mans ienaidnieks. Ko tas dara uz durvim?
20 minutes pagaja lidz satveru visu drosmi, ko man vajadzeja..
Atveru durvis un ieraudziju ko sokejosu. Ko sliktaku par 9/11. Mana istaba bija nevis mana mila carnival youth istaba, bet kaut kada bomza Singapuras Satina istaba. Es biju dusmigs. Es nevareju iedomaties, kurs lai to daritu ar manu istabu!
Viesistaba visi bija aizmigusi un es izdomaju, ka tas nav verts to, un aizmigu Fugo gulta, jo es esmu totals gejs prieks ta pidara...
BINABASA MO ANG
bucciarati gang at a carnival youth concert but its all in latvian
Humorread the title dumbass