Yorgun ve hastalıklı gözlerle tepemde dikilen babama baktım. Konuşamıyordum bile, ne olduğunu anlayamamıştım. Birden bire üstüme çöken ağırlığın sebebi neydi? Vakit kaybetmeden babam beni kucağına alıp odama götürdü. Ve beni yavaşça yatağımın üstüne bıraktı. Elini alnıma koydu ;
- Off yanıyorsun kızım, hemen sana bir ateş düşürücü vereyim dedi.
Ve mutfağa gitti. Benim de kafamda binbir türlü şey vardı. Acaba yarın okula gidebilecek miyim, yarın ki psikoloji dersine yetişebilecek miyim? Gibi şeyler işte...
Benim hayattaki tek amacım Psikolog olmak, bunu gerçekten çok istiyorum. İnsanların dertlerine çare bulmak istiyorum. Ama ailem pek te okumamı istemiyorlar açıkçası. Ve ben bu konuda ailemi dinleyenlerden olmicam.
Babam geldiğinde elinde bir bardak su ve bir hap vardı. Hemen beni kaldırıp ilacı içememi söyledi. Bende ilacımı içip uyumak istediğimi söyledim. Babam üstümü örtüp dışarı çıktı ve kapıyı kapattı. Hemen montumun cebindeki telefonumu çıkardım, mesaj gelmişmi diye bakmak istedim. Gerçi babama uyuyacağımı söyledim ama merakıma yenik düştüm yine. Ekranı açtığımda şarjım %10 du ve Gamzeden 8 yeni mesaj*. Hemen üstüne tıklayıp mesaja baktım. Herzamanki gibi bana bir numara atmıştı, ve bu numarayı aramamı söylemişti. Çevrimiçi olduğumu gördüğü an bir tane de fotoğraf attı.
WATTSSAP
Tek mal varlığım:
- Bak kanka bu arda seni okul çıkışı görmüş ve çok beğenmiş. Beni de sosyal medyadan zaten takip ediyormuş. Numarasını verdi ve sana vermemi istedi. İstersen bi yaz
- Off gamze yaaa ben sana ne dedim ilişki istemiyorum, böyle iyiyim. İyi dediğime de bakma çok hastayım ya. Kanka üşüttüm galiba, yarın okula gelmicem sanırım.
Tek mal varlığım:
- Kanka nasıl ya nolduu! İyi misin kuzum hemen geliyorum.
Gamze yazmama fırsat vermeden çevrimdışı oldu, ve herhalde birazdan yanımda olacaktı...