Miles: Tego szukasz?- powiedział uśmiechając się.
Nora: Oddawaj!- wyrwałam mu mój dziennik i przyłożyłam do klatki piersiowej.
Miles: Ciekawe rzeczy tam piszesz..- mówił opierając się o ramę drzwi.
Nora: Czytałeś?!
Nic nie odpowiedział. Wpatrywał się we mnie i uśmiechał. Czułam , że to miało znaczyć , tak.
Miles: Dobra , a kto to jest Mike?
Myśli Nory:
O nie... czyli na pewno czytał.Nora: Przyjaciel..
Miles: Na pewno? Tam było coś więcej napisane. Chyba trochę więcej uczuć..- mówił ze złością lecz z uśmiechem na twarzy.
Zaczął się do mnie przybliżać. Byłam bardzo przerażona. Nagle złapał moje ramię i powoli zaczynał co raz mocniej ściskać.
Zaczęłam się cofać do tylu lecz w pewnym momencie ściana mnie zatrzymała.
Nora: Co chcesz od mnie?!
Miles: Jesteś z tym „Mike'm" ?- zapytał nerwowym głosem.
Nora: nie...
Miles: A więc on nie wie , że jesteś w nim zakochana?!- powiedział śmiejąc się , lecz było też słychać gniew i nienawiść.
Nora: Nie jestem!- skłamałam.
Miles: Cały twój pamiętnik jest w nim , a ostatni wpis o nim był 5 dni temu! Coś się zmieniło przez te 5 dni?!...- mówił psychicznym tonem głosu z jeszcze wiekszą nienawiścią.
Bardzo się bałam , nie wiedziałam jakie zamiary miał Miles.
Chłopak otworzył mój pamiętnik na moich oczach, nadal trzymając mnie mocno za ramię.
Miles: O tu jest jeszcze pare wpisów- powiedział wrogo, patrząc się na mnie z gniewem.
Zaczął czytać w myśli moje wpisy z pobytu w jego wielkim domu. Zlękłam się , bo też tam pisałam o nim.
Nastolatek powoli puścił moje ramkę i chwycił notatnik w dwie ręce. Po jego minach wiedziałam jaki fragment czyta.
Zauważyłam też , że był zadowolony kiedy czytał wpisy o sobie.
Nagle z jego twarzy zniknęły te wszystkie emocje i pojawiło się zdezorientowanie. Nagle wyglądał tak niewinnie. Ze zdziwieniem odłożył pamiętnik na łóżko i zamyślony odszedł bez słowa wyszedł z pokoju.
Podbiegłam do notatnika i upewniłem się czy czegoś złego o nim nie napisałam. Ale nie było tam nic obraźliwego. Zdziwiło mnie nagła zmiana zachowania Miles'a. Czułam , że coś jest nie tak, więc postanowiłam go poszukać.
Po upływie 20 minut znalazłam go w stajni.
Nora: Jest wszystko okej?- zapytałam zmartwiona.
Miles: Ta.- odpowiedział trochę gniewnie.
Nora: Przecież widz- urwałam. Zobaczyłam ,że Miles złapał się za brzuch.Po jego minie wywnioskowałam , że źle się poczuł.
Podeszłam do niego. Wtedy on kucnął na ziemie.
Nora: Boli cię brzuch?- objęłam go w ramionach.
Miles: Przepraszam... za wszystko.- z jego oczy zaczęły lecieś pojedyncze łzy.
Nora: Co? ..za co?- zapytałam się , zamartwiając.
Miles: Byłem dla ciebie okropny.. a ty teraz się o mnie martwisz...- jego głos się zmienił , było słychać ten smutek. Zlatywały mu po policzku grube łzy.
Oparł głowę o kolana abym nie widziała jak on płacze. Przytuliłam go. On odwzajemnił uścisk.
Miles: Muszę ci coś powiedzieć...- mówił z łzami w oczach nadal mnie obejmując z zamkniętymi oczami.
Miles: To nie jest dom...- mówił cicho z drgającym głosem.
Nora: Hm?- przeszły po mnie ciarki.
Miles: To jest psychiatryk...
Oderwałam się od niego.
Nora: Co?!- powiedziałam , przerażona.
Miles: Kate została tu uwięziona przez Panią Gro- nie dokończył zdania. W tym momencie zasłabł i upadł na ziemie.
Nora: Miles!? Miles!- Byłam wystraszona. Próbowałam go obudzić.
Nagle z jego ust wyszedł ogromny pająk. Oddaliłam się od niego i krzykłam ze strachu. Miles po sekundzie się obudził w wstał do pozycji siedzącej.
Podbiegłam do niego z łzami w oczach i go przytuliłam.
Nora: Miles?! Nic ci nie jest?-zapytałam przerażona a za razem zmartwiona.
Nastolatek kaszlnął i odpowiedział zmęczonym i osłabionym głosem:
Miles: Nie..
Wtedy do stajni weszła Pani Grose. Trzymała nóż w ręce z którego ciekła czerwona ciecz.
Msr. Grose: No już po sprawie...- powiedziała psychicznie.
Msr. Grose: Teraz czas na was...- mówiła szalenie i strasznie się uśmiechała.
Wtedy podbiegła i dźgnęła nas nożem. Tak jak byliśmy z Miles'em przytuleni do siebie , tak zginęliśmy.
———————————————————————————
625 słówTak... dość specyficzny koniec Hshs.
Sp. Wiem , że tego się nie spodziewaliście XD
CZYTASZ
The Turning 3
HorrorTo jest ciąg dalszy The Turning 2 , które było pisane na podstawie The Turning. Jak już możecie wiedzieć lub nie , są dwie dodatkowe postacie; Nora i Linda (mama Nory). Norą piszę w pierwszej osobie Książka jest podzielona na trzy rozdziały; począte...