Taeil'in açıklamasından sonra masada kısa süreli bir sessizlik olmuş sonrasında önce Ten sonrasında da diğer mahkumlar kalkmıştı. Görevliler ile birlikte şehir merkezine bırakılmak üzere arabalara binmişlerdi. Sicheng, Jaemin ve Shotaro basit bir para hırsızlığı yapmak üzere anlaşmışlardı. Sonrasında Jeno onları uyarmıştı.
"Henüz grupça suç işlemeniz yasak-" bir bakıma gelecekte olacakların haberini vermişti Jeno. Bay Taeil bunu ağzından kaçırdığını öğrenmemeliydi ki zaten diğerlerinin dikkatini bu ayrıntı çekememişti. Bir tek Jaemin farketmiş olmalı ki diğerlerinin yanından uzaklaşıp Jeno,'ya sorgulayıcı bir bakış atmıştı. Jeno ise telaşlanıp ona 3 saat içinde suç işlemesi gerektiği gibi şeyler söylemişti.
"Ne yani ileride bir suçlu çetesi mi olacağız?" Susturulmamak için ona sessizce bunu söyledi. İstese ortalığı karıştırabilirdi ama Jeno'nun endişelendiğini görünce bunun iyi bir fikir olmadığını anladı. Bay Taeil'den azar yemesini istemezdi.
Jeno ona susmasını söyleyerek kenara çekti.
"Bu..bu kesin değil, sadece ağzımdan kaçıverdi işte! Bunu sakın kimseye söyleme yoksa suç işlemediğini söylerim?"
"Tehdit edebileceğin tek bir nokta var ve benim suç işleyemeyeceğimden bu kadar eminsin demek..." Jaemin onlardan uzaklaşıp giden Shotaro ve Sicheng'e el sallayıp hırsızlık yapmak için bir markete girdi.
Jeno sanki bir şey söyleyecekmişcesine arkasından bakakaldı. Hepsinin üzerinde minik kameralar vardı zaten. Suç işleseler de işlemeseler de görünecekti. İleride suç yapmaları için onlara silahlar dahi verilecekti. Ve en masumlar bile bir deliye dönüşecekti. Gizli buluşmalardan tut yasak sevişmeleri kadar her şey bu katmanların yüzünden olacaktı. Bazen ise kandırılacaklardı. Ağır tripler yenilecek, intikamlar alınacaktı... Ve biz ise henüz bu işin başındayız...
Ve Jaemin ilk suçunu işleyip arabaya ilerledi.
Bay Taeil'e zayıf noktasını vermişti işte. Atışmayı seviyordu. Kazanmayıda öyle...****
"Sicheng hyung ne yapacağız?" Shotaro zaten normalde 1 yıl olan hapis süresi olmasa hiç sabıkası olmayan bir üniversite öğrencisiydi. Geleceği için yapacak bir şey olmayınca yazılı sorularını çalıp önce okuldan atılmıştı. Geçinmek için hırsızlık yapmıştı ya da yapmaya çalışmıştı. Ve yakalanıp hücreye tıkılmıştı. Şimdi ise ondan daha az suç işlemiş olan birine ne yapacağını soruyordu.
"Ben bir kuyumcu soyacağım" dedi Sicheng. Nasıl yapacaktı ki? Bir silahi dahi yoktu. Shotaro ona garip bir bakış ondan uzaklaşmıştı. Bir markete girip pahalı olan bazı şeyleri çaldı. Sonrasında Sicheng'e uğramadan arabaya bindi.
****
"Tanrımm seninle sevişmeyeceğimi kaç kez söyleyeceğim?" Johnny bir yandan insanların değerli eşyalarını teker teker çalıyordu. Bir yandan ise yanında çocuk gibi duran Ten'e bazı şeyleri anlatmaya çalışıyordu.
"Ne kaybedersinki? Verecek olan benim.. Hey yoksa uke misin?" Ten Johnny'yi yeniden süzüp kafasını olamaz anlamında sallar. Johnny sinirden gülüp ona gitmesini söyledi.
"Peki öyle olsun bunu zorla yapacağız.." Ten sırıtıp birinin cebinden çaldığı bıçakla köşedeki sokağa doğru ilerledi...
*****
"Tanrım Mark sana hiç bir şey veremem" Lucas sinirle konuştu.
"Ya bir bıçak istiyorum sadece.." mark yalvarmaya başladı.
"GİDİP MARKETTEN ÇAL APTAL!" Şanslılardıki yanlarında Doyoung ve Jaehyun'dan başka kimse yoktu. Renjun ise çoktan suçunu işleyip arabaya binmişti. Süre azalıyordu. Renjun ilk yarım saat içinde bir insan öldürmüş ve üstüne iki tane altın kolye çalmıştı. Yükseklerde bir yere yerleşeceğni düşünüyordu. Aklında Jaemin ile uğraşmak vardı..
Doyoung ve Jaehyun ise Taeyong'un eski sevgilileri olarak bir birlik kurmuşlardı. Yanlarına Jungwoo'yu da almışlardı. Johnny gelince ona da teklif edeceklerdi. Jaehyun bir market kasasını soymuştu. Doyoung ise telefon çalmıştı. Jungwoo sadece bir kadının çantasını çalmıştı. Ne kadar fazla fark olsa bile hepsi Yangyang'ın katmanlarda birinci olacağını biliyordu. Ne de olsa tam olarak 3 adam öldürmüştü. Üstüne üstlük yetmemiş gibi 3 tane de banka kartı çalmıştı.
****
3 saatin sonunda suç işlemeyen kimse kalmayınca yeniden projenin yapıldığı alana dönmüşlerdi. Hiç birinin aklına bir polise gitmek gelmemişti. Hepsi bunu istiyordu. Zaten Taeil bilerek onları seçmişti. Ne de olsa içlerinden çıkacak psikopatın gücünü biliyordu...
"Evet beyler bu kadar yüksek şeyler yapacağınızı bilmiyordum açıkçası.." Taeil yüzündeki memnun gülümseme ile konuşmaya devam etti.
"Ama ne yazık ki Bay Liu Yangyang 3 kişi öldürüp 3 banka kartı çalmasına rağmen birinciliğe oturamadı...Tüh"
Yangyang şok olmuş bir şekilde etrafındakilere baktı. Renjun onu geçemezdi. Haechan desen sadece basit bir soygun yapmıştı. Chenle miydi?"Evet yeni katman listemizi okuyorum beyler:
1-Lee Ten
2- Zhong Chenle
3-Liu Yangyang
4-Huang Renjun
5-Nakamoto Yuta
6-Lee Mark
7-Park Jiaung
8-Johnny Suh
9-Jung Jaehyun
10-Lee Taeyong
11-Kim Doyoung
12-Lee Donghyuck
13-Kim Jungwoo
14-Dong Sicheng
15-Jung Sungchan
16-Osaki Shotaro
17-Na Jaemin****
Zürt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychopats . NCT
FanfictionProfesör Moon Taeil hapishanelerden getirttiği suçluları seviyelerine göre sıralayıp katmanlar halindeki hücrelere tıkar. Her gün onları 3 saat boyunca dışarı salıp katmanlarda birinci olmak için ne kadar psikopatlaşacağını görmek ister. Bazılarının...