(üç)

143 24 34
                                    

"Ha?"
Yangyang ağzı açık kalmış bir şekilde Ten'e bakıyordu. Ten alacağı ödülü düşünürken dudaklarını ısırıp John'a bakıyordu. Hepsi en başından zayıf noktalarını ortaya çıkarıyordu. Ten'in zaafları, Yang'ın kazanma hırsı, John'un korkusu... Basit analizlerdi bunlar aslında. Taeil onun minik mahkumlarının bu duruma düşmesine bayılmıştı. Bundan zevk alıyordu. Hırs, Aşk, Nefret...

"Bay Taeil~~ isteğim yerine gelecek öyle değil mi?" Ten aegyo yaparak konuşmaktan hoşlanıyor gibiydi. Ne de olsa bu konuda iyiydi.

"Hmmhmm elbette alacaksın ne de olsa John'dan üst katmandasın öyle değil mi John? Ten ile vakit geçirmek eğlenceli olacaktır~"

"Anlayamadım? B-bu şey istediğini yaptırmaya girmemeli! Ben istemiyorum Bay Taeil lütfen.." John korkaktı. Ten'i sikmekten korkuyordu basbayağı.
Komik.

"Umm yapmak istemiyorsan yarın 7 kişi öldürüp buraya gel hm?"

Taeil'in sözleri John'un beynine bir ok gibi saplanmıştı. Ne diyordu bu adam? Durduk yere neden insan öldürseydi ki? Yapmalı mıydı...bilmiyordu.

"Peki-" Ten oflayarak söylenmeye başladı. Tüm isteği kaçmıştı işte. Oldu olası korkakları sevmezdi zaten. Daha cesur birini hedefi yapmaya karar verdi ve ertesi gün Taeyong için planlar yapmaya başladı...

"Evet beyler yemeğe gitmeden önce yeni kuralları açıklıyorum:

Bundan sonra her görevli her mahkumdam sorumlu olabilecek.

Bugün ki muhteşem cinayetlerden sonra bir hırsızlık iş kabul edilemez değil mi? O yüzden yarından itibaren basit şeyler çalmak suç kabul edilmeyecek.

Size iyi yemekler."

Pis bir sırıtışla yarın olacakları düşünüp çekildi Taeil.

"Sicheng ne yapacağız?" Bu sefer Jaemin korkak bir şekilde sordu. O hırsızlıktan başka bir şey yapamazdı ki.

"Üzgünüm Jaemin ama ben...ben burada kalmak istiyorsam sizin değil Yuta'nın yanında olmalıyım. Ve lütfen yarın düzgün bir suç işle yoksa başına kötü şeyler gelebilir."

Sicheng bunları söyledikten sonra Yuta'nın yanına gitti. Şimdi saflar ekibi iki kişi kalmıştı. Hatta tek kişi. Shotaro zaten Sungchan ile anlaşıyordu. Jaemin tek kalmıştı yine. O akşam hiçbir şey yiyemedi. Yarın ne yapacağını düşündü. Suç işlemese ona ne yaparlardı? Çoğu kişi gibi o da bilmiyordu...

Ertesi Gün

"Size suç işlemenizi söyledim Bay Jaemin...üzgünüm. Onu bağlayın lütfen Bay Jeno."

"Ama Bay Tae-"

*******

Zart zürt sellllam kısa yazdım bilerek diğer bölümü yazıp atacağım hemen bays

Psychopats . NCTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin