Розділ 4 - Ворожіння

22 2 0
                                    

Знову повертаючись до свого стільця, юнак  почув далекий звук церковних дзвонів. Він пролунав сім разів перш ніж Чжоу Мінгвей повільно піднявся. Він попрямував до шафи і дістав одяг.

Чорний жилет із відповідним костюмом, вузькі штани, котелок на голові і його легкий вчений вигляд викликали у Чжоу Мінгвея відчуття, ніби він дивиться англійську драму Вікторіанської епохи.

Він раптом тихо пробурмотів з кривою посмішкою, хитаючи головою :

-Я не піду на співбесіду. Все, що я хочу зробити, це купити інгредієнти для ритуалу підвищення удачі...

Клейн був настільки стурбований своїм майбутнім інтерв'ю, що це стало інстинктом. Коли він був недостатньо зосередженим, він зазвичай носив свій єдиний пристойний комплект одягу.

Зітхнувши, Чжоу Мінгвей зняв костюм і жилет, одягнувши натомість коричнево-жовте пальто. Він також замінив котелок на фетровий капелюх брунатного кольору із заокругленими краями.

Зібравшись, він підійшов до ліжка і підняв подушку. Юнак простяг руку в непомітний отвір під нею і понишпорив, перш ніж знайти проміжний шар.Коли він витягнув праву руку, на його долоні лежав згорток грошей - близько восьми купюр з вицвілими темно-зеленими кольорами.

Це були всі заощадження Бенсона на той момент. Сюди навіть було включено витрати на проживання впродовж наступних трьох днів. Дві з них були купюрами у п'ять солі, а решта – у одну. У валютній системі королівства Лоен солі посіла почесне друге місце. Вона виникла із стародавніх срібних монет. Одна солі була еквівалентна дванадцяти мідним пенсам. 

На вершині ж валютної системи панував золотий фунт. Він теж був паперовим, але водночас і прив'язаним до золота, згідно зі золотим стандартом, по прямому курсу. Золотий фунт був еквівалентний двадцятьом солі, і існували номінали в один, п'ять та десять золотих фунтів.

Чжоу Мінгвей витягнув купюру і вловив подих слабкого унікального чорнила.

Ох, то був запах грошей.

Можливо, то було через фрагменти пам'яті Клейна, можливо ж причиною стала його власна постійна жага до грошенят, але Чжоу Мінгвей відчув, що миттєво закохався у ці банкноти.

Ох, лишень погляньте на це. Їхній дизайн же ж такий прекрасний. Завдяки цьому навіть зображений на банкноті суворий, відверто старомодний Георг III і два його вуса виглядають якимись по-особливому чарівними...

Повелитель таємницьWhere stories live. Discover now