Ketegasan Liza

19.1K 88 6
                                    

Pada satu kelas Biologi, Cikgu Norliza menulis banyak nota untuk kita menyalin. Setiap kali Cikgu Norliza menghampiri baris2 terakhir di papan tulis, beliau menonggeng. WAHHH, baju kurung Cikgu yang ketat, mengetat lebih lagi, mendedahkan garisan seluar dalam nya. Bukan itu sahaja, curve bontot cikgu memang luar biasa. Seksi gila!!!. Batang saya mengeras. Saya gosok2 batang saya dengan jari saya dan saya bayangkan batang saya dapat merasai bontot Cikgu Norliza yang menayang bontot di depan kelas. Saya pandang sebelah kiri dan kanan, kebanyakkan budak sedang mengosok bonjol masing2.

Azim: Cikgu!!!

Cikgu Liza: Eh, ape dia Azim?

Azim: Tak Cikgu, sy x dpt lihat tulisan Cikgu yg cantik dari sini.

Cikgu Liza: Eish Azim ni, x yah nk bodek Cikgu sgt. Bawa la kerusi u, duduk depan sini.

Azim: Baik Cikgu.

Saya proceed je untuk bangun dan mengangkat buku nota, pen dan kerusi saya.

Cikgu Liza: Azim!!!

Azim: Er...er...ye Cikgu?

Cikgu Liza: Engkau kena cakap apa?

Azim: Oh..oh...minta maaf Cikgu. "Terima Kasih".

Cikgu Liza: "Terima Kasih" siapa Azim?

Azim: Te-ri-ma Ka-sih Cik-gu Li-za.

Cikgu Liza: Hah...ingat tu! Hormat Cikgu!

Azim: Ye Cikgu, sori Cikgu.

Oh, tegas Cikgu Norliza yang saya cintai. Bagus la kalau dapat merasai cipap perempuan yang dominasi ini. Tapi boleh kah saya? Saya dah la kurus kering, badan kecik, batang kecik, saya hanya layak untuk mengagumi Cikgu bidadari saya secara sembunyi. "Haih" mengeluh saya. Saya pun meletakkan kerusi, melutut di lantai dan menjadikan kerusi sebagai meja untuk (pura2) menyalin nota. Angle muka dan penglihatan saya berada di posisi yang tepat untuk menghadap bontot Cikgu Norliza yang montok. Ok...ok, Round 2. Cikgu Norliza sudah hampir sampai 4-5 baris yang terakhir buat kali kedua. Cikgu Norliza semakin menonggeng. Kain baru kurung silk yang berwarna biru putih dan ketat nya mengetat lagi dan lemak bontot Cikgu Norliza mengembang. Bontot Cikgu semakin membesar dan mendekati muka saya.

Tanpa menyedari, batang saya sudah memanjang penuh dan memacak kain seluar saya. Sedikit kesakitan sebab batang saya ingin menegang bebas. Jadi saya cuba masukan tangan dalam kocek dan adjust seluar dalam saya. BOING! Batang saya bebas dari seluar dalam tetapi masih dalam seluar hijau saya. "OK, sekarang, fokus pada bontot Cikgu Norliza yg menawan" fikir saya. Cikgu dah sampai baris terakhir.

OH MY CIKGU!!! Saya dapat hidu keharuman kulit bontot Cikgu yang bercampuran dengan peluh, perfume dan kain seluar dalam Cikgu. "Tolong jangan gerak Cikgu!!!" jerit saya dalam hati. Saya sudah siap melengkungkan tapak tangan saya yang bagi saya ialah cipap Cikgu Norliza. Gosok, gosok, gosok, Ah, Uhh, Ah, Ahh... hembusan saya semakin kuat. Banyak lagi keharuman dan bau Cikgu Norliza yang memasuki lubang hidung saya yang melajukan denyutan jantung saya. Secara automatik, mulut saya pon membuka untuk merasai wap seksi Cikgu mendarat di lidah saya. Uhh, dah tak tahan ni! AHHH!!! Creeeeet, Creeeet, Creeeet...tanpa menahan, batang saya menembak air mani saya secara lajunya hanya untuk dihalang oleh seluar hijau saya yang sekarang mampunyai satu tompok basah yang semakin membesar. Saya membongkok ke depan dan memegang perut supaya kawan2 dan terutamanya Cikgu Norliza tak perasan.

Cikgu Liza: Eh Azim! Nape dgn awak ni?!

Azim: Perut sy sakit tiba2 Cikgu!

Cikgu Liza: Dah2, meh bangun, pergi tandas skrg.

Cikgu Norliza menonggeng ke arah saya untuk mengangkat bahu saya. OH MY GOODNESS, saya boleh merasai dua bukit yang lembut di belakang kepala saya...tetek 32C Cikgu Norliza yang saya mencintai. Rasa nak pengsan oh! Saya terus lari ke tandas. Bau dan keharuman Cikgu Norliza masih terlekat di deria hidung saya. Setelah masuk ke dalam bilik tandas, dengan bau dan taste Cikgu Norliza masih aktif di hidung dan lidah saya, saya melancap 2 kali lagi. "I love you so much Cikgu Liza" bisik saya bila habis lancapan kedua itu.

Nama saya AzimWhere stories live. Discover now