Saya berkeliaran di korridor berdekatan dengan Bilik Guru dengan harapan bidadari saya menyedari kehadiran hambanya.
Dah 2 jam menunggu, Cikgu Liza pun keluar dari Bilik Guru. Hari ini Cikgu memakai baju kurung berwarna kuning emas. Ketat dan super curvy. Kesan-kesan bra jelas kelihatan dan lemak buah dadanya menimbul sedikit di atas bra nya. Bontot nya pulak montok gilerrr. Bila Cikgu Liza berpusing ke arah saya...buah dada dan bontot nya bergoyang goyang. Berisi sangat Cikgu Liza seksi ni. Tudungnya yang warna kuning diselak ke belakang dan nampak sedikit kulit dada Cikgu Liza yang putih. Ish ish ish...batang saya dah berdenyut denyut dalam 5 saat je menikmati bidadari seksi model saya ini. Saya bagaikan seekor anjing yang seronok apabila nampak tuan nya.
Cikgu Liza berjalan ke arah saya.
Cikgu Liza: Eh! Zim! Tak perasan engko kat sini.
Azim: Ye Cikgu. Saya tunggu Cikgu je kat sini.
Cikgu Liza: Tunggu aku? Ish. Dah, aku nak gi kemaskan sikit bilik stor sukan.
Azim: Oh..Azim boleh tolong cikgu!
Cikgu Liza: Hmmm...engko ni mcm anjing tau Zim. Asyik nak ikot Cikgu je.
Azim: Errr...Cikgu...Errr
Cikgu Liza: Bukan engko tolong tau. Tapi engkau yg kena buat semua kerja. Faham!
Azim: Ye Cikgu. Faham Cikgu.
Cikgu Liza: Aku dah terlupa kasut sukan aku kat tempat I. Engko gi bawa kasut tu, jumpa aku kat bilik stor.
Azim: Baik Cikgu. Saya akan bawa sekarang je Cikgu.
Cikgu Liza memandang saya macam dia benci saya dan beredar dari situ. Saya baru perasan Cikgu Liza sudah menukar kasut sukan yang dia pakai awal tadi kepada kasut heels yang hitam dan seksi. Saya pun pergi ke meja Cikgu Liza dan menemui kasut sukan nya. Stokin Cikgu Liza masih ada di dalam kasutnya. Bau kuat juga. Terhidu bau kasut Cikgu Liza je timbulnya idea dalam kepala hamba saya untuk melepaskan nafsu.
Saya membawa kasutnya dan memasuki tandas di sebelah bilik stor. Terpaksa la saya masuk ke dalam tandas ini walaupun ini ialah tandas perempuan sebab bidadari saya berada di dalam bilik stor. Saya masuk ke dalam bilik tandas kecil di dalam tandas perempuan itu dimana terdapat satu mangkuk tandas duduk dan terus tanggalkan seluar saya. Air saya sudah terkeluar sedikit. Mungkin sebab nafsu saya tidak dapat tahan dengan bau kasut Cikgu Liza.
Saya mengambil stokin nya dan menekap muka saya. Wahhhh...stokinnya masih basah dengan peluh kaki Cikgu Liza. Saya menghidu stokinnya dengan kuat. Saya kemudian hirup peluh nya daripada stokin itu. Stokin yang saya cium tadi, saya gumpalkan dan sumbatkan ke dalam mulut saya. Saya bayangkan Cikgu Liza menyumbatkan stokinnya ke dalam mulut saya dan hina dan maki saya dengan kata-kata kesat. Saya mengambil kasut Cikgu Liza dan cium nya kuat-kuat juga. Selepas cium, saya sebat batang saya dengan kasut nya. Saya bayangkan Cikgu Liza menendang dan memijak batang dan telur saya. Oh Puan!! Sakit Puan. Aku benci bangsat mcm kau yang batang kecil ni tau. Batang engko layak dipijak sahaja...tak berguna langsung. Puihhh!! Itu la penghinaan Cikgu Liza pada saya dalam imaginasi saya.
Peluh dari stokin yang tersumbat dalam mulut saya mengalir ke dalam tekak saya yang saya telan segera. Saya mengambil stokin yang lagi satu dan sarungkan pada batang saya dan mula melancap. Saya mengambil kasut Cikgu Liza dan meletakkan tapak kasut pada muka saya dengan membayangkan Cikgu Liza memijak kepala saya dan memaksa saya menjilat lantai tandas perempuan. JILAT BERSIH2 AIR KENCING CIKGU2 ENGKO NI...berteriak Cikgu Liza dalam imaginasi saya. Saya melajukan lagi lancap saya. Penghinaan Cikgu Liza ini membuat batang saya meletup! Creeeeeet Creeeeeet CREEETTTTT!!! Saya menembak air mani saya ke stokin Cikgu Liza dan saya terus jatuh ke lantai sebab nafsu saya menbuat saya pengsan. Saya bernafas kuat dan berbaring di dalam bilik kecil tandas itu dengan batang saya yang dah lembik sekarang.
Tetiba terdengar bunyi pintu stor membuka dan pintu utama tandas ini dibuka. Alamak, Cikgu Liza ke ni? Terfikir saya. Bertambah senyap saya. Saya cuba melihat dicelah pintu tandas kecil ini, ternampak kasut high heels hitam. OMG!!!!! Ni Cikgu Liza!!!! Kalau Cikgu nampak saya...mati saya. Dari celah itu...saya nampak Cikgu Liza check mukanya di cermin tandas dan betulkan bra nya. Fupppp!! Batang saya kembali tegang. Cikgu Liza memegang buah dada nya dan picit picit juga. Wahhhhh...nampaknya Cikgu Liza tahu yang dia seksi ohhhhhh. Lepas tu Cikgu Liza mengangkat tangannya. Ada tompok peluh basah pada kedua-dua ketiak nya. Selepas itu Cikgu Liza cium ketiak nya sendiri. Seksinya!!!!! Ahhhhhh!!! Tanpa saya sedari, batang saya sudah memuntah air mani kali kedua.
Selepas itu, Cikgu Liza terkahak dan meludah ke dalam sinki di depan nya. Hakkkk!!! Hakkkk!! Tuh tuiiiii tuhhh!!! dan terus memasuki bilik kecil tandas di sebelah saya. Saya terdiam sahaja. Hanya sebuah dinding yang memisahkan Cikgu Liza seksi dengan hambanya. Saya mendengar bunyi skirt baju kurungnya di turunkan. OMG!!!!
Bersambung...
YOU ARE READING
Nama saya Azim
FantastikKisah seorang lelaki merealisasikan fantasi dengan cikgu seksinya