2.Perhoset

36 2 0
                                    

Y/n pov:
Heräsin jonku random jätkän luota, tai no siis Ollin. Olin selkä vasten häntä enkä uskaltanut kääntyä koska minun tuurilla hän heräisi samantien ja näkisi alastomat rintani. Kuulin koputuksen joten aloin esittää nukkuvaa ja vedin peiton päälleni että kukaan ei tunnistaisi minua. Äänestä päätellen hiippari oli Joel.
"Olli." Tuo lempeä ääni sanoi.
Hän ei sit vissiin huomannu Ollia vieressäni ja vetäisi peiton päältäni. Ei siinä mutta olin alasti.
"Mitä helvettiä!" Huusin ja katsoin joelia ihmettelevästi.
"Sori en tienny et ollil oli tääl peiton alla joku muija. Tai siis sähän oot Y/n." Joel sanoi säikähtäneenä. Otin tyynyn ja peitin rintani. Samassa Olli heräsi.
"Mitäs helvettiä täällä tapahtuu." Tuo sanoi ja hieraisi silmiään.
"Joel lähe menee." Sanoin vihaisesti hampaat yhdessä mutta silti kuiskaten.
"Selvä." Joel sanoi ja lähti huoneesta ulos.
"Mitä ihmettä eilen tapahtu." Olli kysyi.
"Ehkä toi vaatekasa kertoo kaiken." Sanoin ja osotin kasaa. Nousin ylös äkkiä ja menin kyykkyyn pukemaan vatteet. Laitoin lökärit ja valkoisen oversize t paidan ja lähdin keittiötä kohden.
"Helvetti soikoon mulla on paikat jumissa." Niko sanoi samalla kun Joonas hieroi hänen hartioita.
"Johtuskoha se siit et jätkä nukku Joonaksen ja Aleksin kaa melkee päällekkäin tos pöydäl." Tommi sanoi ja keitteli kahvia. Hän oli eilen ainoa joka ei ollut humalassa. Sanoin huomenet ja menin vessaan. Sain jonkun kohtauksen kun näin joelin halailemaan pönttöä.
"Hui saatana mä säikähin sua." Sanoin.
"Sori." Joel sanoi epätoivoisesti hiuksiaan ylhäällä pidättäen.
"Anna mä pidän sun tukkaa." Sanoin.
2 minuutin jälkeen Joel päästi minut vessaan.
"Jätkät hei." Sain huomion.
"Nii Y/n?" Joel kysyi. Wow sen silmät oli söpöt.
"Mä ajattelin lähtee nyt." Sanoin.
"Mä voin viedä sut!" Joel sanoi ja juoksi laittaa kenkii.
"Kiitti Joel ja Olli voinks mä pitää tän paidan pliiiis."🥺 Oli katsoi mua vähän kysyvästi ja sitten nyökkäsi.
"Jes!" Huusin ja halasin tuota.
Lähdin joelin kyydillä kohti kotia.

Joel pov:
Y/n on ihan kiva tyyppi. Tosi chilli. Tai no ei eilen vaikka en muista mitään. Tommi oli ainoa joka kuuli äänet ja muistikin jotain. Y/n:iä oli hävettänyt mutta Olli oli iha calm.
"Kuule Y/n." Sanoin. Y/n käänsi pään minua kohti.
"Onko sulla mitää tunteita Ollia kohtaan?"
"Häh? Luulitko oikeest et tykkäisin ollista?" Y/n nauroi.
"Eivaan onhan se ihan kiva tyyppi. Ja sä oot vielä mukavampi!" Y/n sanoi ja taputti olkapäätäni. Sain perhosia vatsaani.
"Hei! Tosta oikeelle!" Y/n huusi juttelun keskeltä.
"No heippa sitten." Sanoin ja vilkutin.
"Moro!" Y/n sanoi ja paukautti oven kiinni.
Jatkoin matkaa kotia päin. Autosta soi lil peepin "star shopping" biisi ei ollut minulle ennestään tuttu mutta se oli hyvä ja sanoitus oli täydellinen. (Laita soimaan jos haluut.)
Kun saavuin kotipihalle Olli ja Niko seisoi pihalla.
"Mitä helvettiä te siinä toljotatte?" Kysyin.
"No studiolle saatana." Niko sanoi ja hyppäsi etupenkille ja olli taakse.
"Miksette menneet Aleksin autolla?"
Kysyin.
"Ei mahtunu." Niko sanoi.
"Jos sinne meni Aleksi Tommi ja Joonas sinne kyllä mahtu." Sanoin.
"Hei. Musta tuntuu et se ei oo sun isoin murhe." Olli sanoi takaa ja taputti olkapäätäni. "Hei! Turvavyö kiinni!" Huusin Ollille.

Saavuimme studiolle ja työn teko alkoi.
"Joel sun pitää äänittää tuo loppuun." Joonas sanoi.
"Onko pakko tänää. Ääni jumissa." Sanoin ja rykäisin.
"Voidaan kyl äänittää ollin basso ja Joonaksen kitara eka." Aleksi sanoi.
"Availe sinä sitä ääntäs." Olli sanoi ja lähti keittiöön.

Menin ollin perässä ja näin kun se joi vettä.
"No mites?" Kysyin ja katsahdin Ollia jonka ilme muuttui 2 sekunnissa.
"Mitä sä meinaat?" Olli kysyi.
"Ei vaa ku jätkä pani eilen maailman kauneimman mimmin kaa." Sanoin ja siemaisin mukistani vettä.
"No siis joo onhan Y/n nätti ja sillee mut- hei Joel kiitti rohkasust kerron Y/n:ille mun tunteet." Olli sanoi ja lähti kohti puhelintaan.

Voi vittu en minä sitä tarkoittanu et sen pitäis kysyy Y/n:ii sen muijaks. Voi helvetti. Oon ihan palavasti rakastunu siihen muijaan ja mä vaan toivon et Y/n sanois Ollille ei. Voi saatanaaa.

Olli pov:
Joel käänsi mun pään ja sai mut tajuu et Y/n on se oikee. Tai no ne sanat ei ollu kummoset mut silti jotain tapahtu mun pääs.

Ollin ja Y/n:in puhelu
Olli: moi!
Y/n: moro.
Olli: ois kuule yks juttu...
Y/n: no?
Olli: no siis... ollaan tunnettu vasta vähän aikaa mut silti mä tykkään susta... tosi paljon.
Y/n: öööh... sori Olli mut mä tykkään toisesta. Anteeks.
Olli: Aa! Jooh ei se mitään mä ymmärrän.
Y/n: Jooh. Koita pärjätä:)! Oot hyvä ystävä muista se!
Olli: joo heippa.
___________
Ystävä. Vain ystävä. Noh nyt sit pitää miettii kenenkaa Y/n haluu jälkikasvua.
Menin äänityshuoneeseen ja Jätkät näki nyrpeän naamani. Joel oli myös aika halolla päähän lyöty.
"Olli ja Joel. Mikä teil on?" Aleksi kysyi kun sillä alkoi mennä hermot hiljaisuuteen.
"No siis mä yritin saada tyttöystävän ja sit se ei tykkääkkää must." Sanoin.
"Wait What... eiks Y/n tykkääkkää sust?" Joel kysyi ja hymy nousi hänen kasvoilleen.
"No ei. Se tykkää toisesta." Sanoin ja olin surullinen.
"Olli. Naisia tulee naisia menee. Y/n ei vaan ollu sulle se oikee." Niko sanoi.
"Joo mut voitasko lopettaa tää draama ja tehdä TÖITÄ!" Aleksi sanoi.
"Juu." Joel sanoi ja meni iloisesti äänityshuoneeseen.
________________________________
Hai gaizzz... öö tä oli nyt toine osa ja joo eikai täs muuta. Byeezz. Sanoi: 863

gold shivers || Blind channel X reader Where stories live. Discover now