1. "Sori"

61 2 0
                                    

Y/n pov:
Istuin uuden kotini parvekkeella. Katselin auringonlaskua ja katsoin kännykkää. Ylläni mustat shortsit ja valkoinen toppi. Kuuntelin satunnaista musiikkia kuulokkeistani ja join red bullia. Muuttolaatikot sotkivat olohuonettani ja keittiötäni.
"Vois joskus laittaa nämäkin paikoilleen." Järjen ääni kuuluu päässäni.

Otin muuttolaatikon ja purin astiat kaappiin. Tein sitä juttua varmaan 2h sen jälkeen tajusin että jääkaapissa on pelkkä valo. Menin kauppaan kävellen. On toukokuu ja lämmintä on +15. Kesä on tulossa. Ostin sipsiä, red bullia, mandariiniä, leipää ja tortilla värkit. Maksoin ostokseni ja lähdin kohti kotia. Korkkasin red bullini kaupan pihassa, laitoin kuulokkeet ja aloin kuunella musiikkia. Siinä puhelinta selatessa en tajunnut katsoa eteeni. Törmäsin johonki jätkään.
"Sori. Eihän sua sattunu?" Tuo jätkä kysyy minulta.
"No ei sattunut." Uppouduin hänen silmiinsä ja tuijotimme toisia ainakin 5 minuuttia. Oikeastihan vain 20 sekuntia mutta se tuntui siltä.
"Joo hei mun pitää jatkaa matkaa." Sanoin ja lähdin kävelemään hymy suin. Katsoin vielä taakse kun olin kävellyt vähän matkaa paikalta. Tuo kyseinen jätkä oli jatkanut matkaansa ihan muina miehinä.
Kotiin saavuttua laitoin ruuan tulemaan ja kaiuttimesta musiikkia. Tanssin ja lauloin musiikin tahtiin samalla kun paistoin kanaa pannulla.

Otin tortilla lätyn ja täytin sen. Sitten menin syömään sitä olohuoneeseen ja katsoin netflixsistä jotain uutta sarjaa. Kohta tajuan että kello on sata ja menen nukkumaan. Havahdun kuitenkin ennen nukahtamista viestiin. Viesti oli siltä samaiselta jätkältä johon törmäsin tänään.
"Löysimpäs kuin löysinkin sun ig:n;)" tuo viestitti.
"Olli matela?"  Kirjoitin.
"Niin?"
"Ei oo todellista. Jätkä on suosittu."
"No mites sen nyt ottaa. Esc toiseksi parhaiten pärjätty suomen kannalta."
"Siis ooksä Ollu Euroviisuissa?"
"Joo siis tänä vuon. Etkö kattonu?"
"Siis joo mut en mä tajunnu et se olit sä!"
"Okei no haluutko nähä joskus?"
"Joo!"
"Käviskö huomenna?"
"Joo! Nähään triplassa. Sen vohveli baarin edessä." Ehdotin.
"Okei! See you here."
Lopetin viestityksen ja menin nyt oikeasti nukkumaan.
_________
Aamulla heräsin 10.00 uuteen viestiin joka oli myös Ollilta.
"Käykö jos nähtäis 13.00?"
"Joo käy."
Vastasin ja menin tekemään aamujuttujani. Meikatessani en huomannut ajankulua.
"Perkele!" Huusin kun tajusin että ratikkani lähtee 10 min päästä. Löin loput meikit äkkiä naamaan ja laitoin sinisen crop topin ja valkoiset shortsit. Sitten juoksin ratikkapysäkille. Thank god se on tien toisella puolella.
_____
Kello oli jo kymmenen yli eikä Ollia näkynyt.
Odottelin vielä 20 min kunnes tuo näkyi.
"Mikä sul kesti?" Kysyin tylsistyneenä.
"Sori. Tää mesta on ihan sika iso. En eka löytäny ees sisään." Tuo sanoi.
"Sepä mukavaa. Mennään nyt." Sanoin ja astelin takana olevaani kuplavohveli baariin.
________
Juteltiin siinä nyt kaikesta erittäin tärkeästä, Eli siitä jos olisit jäätelö mikä maku olisit jne. Aika kului ihan kivasti.
"Kuvitella,sen törmäyksen ansiosta meist tuli Hyvii frendei." Olli sanoi.
"Niih." Sanoin vaisusti.
Vaihdoimme numerot kunnes tuo kysyi:
"Haluuks tulla kylään? Asun mun yhen bändiläisen kanssa sen nimi on Joel." Olli kysyi ja vastasin myönteisesti. Menimme ollin autoon ja se ajoi kotiinsa.
"Kiva mesta." Sanoin.
"Joo no ihan Ok."
Huomasin jonkun jätkän lipittämässä kaljaa ja soittamassa kitaraa sohvalla vain alushousut jalassa.
"Moi." Sanoin naurahtaen.
"Häh? Kuka sä oot?" Tuo kysyi.
"Y/n." Sanoin ja menin lähemmäs että voitaisiin kätellä.
"Okei, mä oon Joel." Tuo sanoi ja nousi ylös ja laittoi housut jalkaan.
________
Juteltiin kolmestaan ja juotiin bisseä.
"Hei! Kutsutaan loputki jätkät tänne!" Olli huudahtaa.
"Okei." Sanoin vaisusti. Joel oli umpikännissä eikä tajunnut yhtään mitään maailmasta. Olli ja minä emme olleet kovin isossa hiprakassa.
"Niin ja olithan sä jo 18?" Olli kysyi varovaisesti.
"En kun vasta 16." Vastasin. Pidättelin naurua kun ollin naamalle värähti järkytyksen ilme. Sitten ei pitänyt pokka.
"No hehe olipas hauskaa taas kerran Y/n." Olli sanoi ja taputti minua olkapäille.
"Joo oon 20." Sanoin vieläkin nauraen.

Noin 20 minuutin päästä kaikki jätkät olivat tulleet Ollille. Esittäydyin kaikille. Kaikki heistä olivat erittäin mukavia.
"OlLaAn pUlLoN pYöRiTyStÄ." Tuo mitään tietämätön Joel sanoi.
"Onko Joel taas kännissä?" Joonas kysyi.
"Joo miten et huomannu?" Olli kysyi.
"Noku se on niin useasti että ei siitä tiiä milloin se on kännissä ja milloin ei." Tommi sanoi.
Niko repesi nauruun ja sitten minä aloin nauramaan Nikon naurulle. Nauroimme Nikon kanssa kahdestaan sellaiset 2 minuuttia. Muut katsoivat meitä vähän oudosti. Kun nauru kohtaus oli sivutettu aloitettiin pullonpyöritys.
"Minä ensin!" Huusin ja otin pullon käteen ja pyöräytin sitä. Se osui Aleksin.
"Okei ale. Sun pitää vetää 2 shottii vodkaa ygösel."  Sanoin ja Aleksi tosiaan teki niin.
"Hyi vittu." Tuo sanoi. Ei tainnut pitää vodkasta.
_______
Pelailtiin siinä tunteroinen kunnes jengi alkoi etsimään makuupaikkoja. Kaikki olivat sen verran humalassa, että ei mitään järkee. Ja olisi liian vaarallista päästää meitä hortoilemaan yksin Helsingin kaduille kännissä. Menin itse ollin viereen. Siinä sitten meno yltyi vähän hurjemmaksi jjjja ei siitä sen enempää.
_______
Noniin heipähei ja täs on tää mun uus kirja mitä kirjottelen 3-4 kertaa viikos jos ehin. Mul on toinen kirja myös menos joten

gold shivers || Blind channel X reader Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora