3. Markus

60 4 0
                                    

Joel pov:
Ajattelin kysäistä jos Y/n tulisi treffeille joku päivä. Sovittiin ylihuomiselle sushi Buffan ees.
Menin kotiin ja olin iloinen joten laitoin slipknotia soimaan täydellä volumilla kajarista ja lauleskelin siinä sitten ja soitin kitaraa. Sitten Y/n soitti.
Sitten ajattelin lähteä baariin. Soittelin jätkiä sinne myös. Niko ja Joonas oli messissä. Mentiin sinne baariin ja Y/n oli siel jonku jätkän kaa. 
"Y/n?" Sanoin.
"Uu hei Joel." Y/n sanoi.
Siinä se joku minua paljon paremman näköinen mies kääntyi katsomaan minua.
"Markus. Kavereiden kesken make."
"Hei vaan sullekkin." Sanoin ja katsoin Y/n:iä oudosti.
"Niin siis markus on mun paraskaveri." Y/n sanoi.
"Aa joo tietenki." Sanoin ja menin takaisin jätkien luo.
Katselin kuinka Y/n:illä ja sillä jätkällä oli hauskaa. Sitten katsoin tilaisuuteni kun Y/n meni vessaan.
"Joel??!! Tä on naisten vessa!"  Y/n sanoi hätäisenä.
"Niin on mut ainaki yksityine." Sanoin ja laitoin oven lukkoon.
"Aijaa sullako on sellaset mielessä." Y/n sanoi flirttailevalla äänellä.
Työnsin Y/n:in seinään ja pussasin hänen kaulaansa. Y/n avasi kauluspaitani nappeja ja siitä sitten housuihin ja joo... 

Niko pov:
Ajattelin mennä vessaan koska kusetti niin saatanasti. Kun kävelin naistenvessan ohi sieltä kuulu jotain ihme ähkimistä. Päättelin siitä että siellä olisi Joel ja Y/n koska joelia ei näkynyt miesten vessassa, eikä se ollut myöskään palannut paikalleen. Naureskelin siinä itsekseni.
__________
Tä oli tälläne lyhyempi koska mul ei oo aikaa kirjottaa tätä koska meen Turkuun lomalle ni jooooo. Sanoja 243

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 02, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

gold shivers || Blind channel X reader Where stories live. Discover now