The Wall

35 2 0
                                    

Volt egy fiú akinek a lakása igen-igen üres volt mivel nemrég költözött oda. Főleg a falak. Azon gondolkodott, hogy vesz pár neki tetsző, animés, vagy olyan posztert amin egy játék van. Ezeket azért mert lenne ami feldobná kedvét, a komor napokban. Vagy azért mert magának a lakasnak ad egy kis hangulatot. Vagy azért mert úgy érzi mintha figyelnék őt, igen szerintem is fura belegondolni hogy valaki azt érzi mintha a falból figyelnék őt. Minden este érzi a hűvös tekinteteket a falakon. Para, de már belszokokott. Bár eggyik este igen izzadtan és leverten kelt fel. Álmában a falakből kijövő félelmetes szemecskékben lyukak képződtek, majd egy kar nyúlt ki belőlük, ami a fiút átrángatta a fal túloldalára, ahol egyenesen a pokol volt látható, érezhető. Amint felkelt a megnézte a kezét, amin tele-s-tele volt kéz nyomokkal, de amint rájuk nézett el is tűnek. Ekkor hajnali 3 volt, felkelni az ágyából félt, de vissza aludni már nem akart, inkább egészen reggelig csak a telefonját bújta. Ahogy felkelt a nap, a fiú is rájött hogy most azonnal össze kell pakolnia, és ma már nem jön haza addig amíg nem talál valamit ami elfedi a fala nagy részét. Miközben öltözött, most is észrevette hogy figyelik őt, bár ez most nem. Érdekelte csak az, hogy hamar kijusson a házból. Meg is tette kb olyan 21:00-ig volt kint, mert nyáron akkor még világos van. Vett egy rakat posztert és felrakta a falra. Hamar el is aludt álmatlansága miatt. Nem igazán történt semmi éjszaka, de mikor felkelt ránézett a falra, vagyis inkább az azt takaró poszterekre,..tele volt lyukakkal, és apró kis szemecskékkel.


☆Creepypasta☆ Where stories live. Discover now