Sziasztok Elena vagyok. Mivel már felnőttem ezért könyebben tudom mesélni, a velem kapcsolatos, paranormális sztorikat. Most is egy ilyet fogok elmesélni.
...
"nyáron álltalában egyedül vagyok itthon mivel anyámék inkább vannak valahol bulizgatni, minthogy velem legyenek. Bár már megszoktam, még sem éreztem most olyan jól magam.. Olyan érzésem volt mintha valaki figyelne..de nem olyan kis enyhén éreztem magamon a tekinteteket, mindig mikor a kerthez, vagy valamilyen ablakhoz közeledtem erősebben éreztem. Nem tartunk sajnos állatokat sem, szoval ezt teljesen kizártam, sebaj valahogy eltelt a nap többi része, mikor már lefeküdni készültem, pár furcsa kapargálást halottam a konyhából és a fürdőszobából, de mivel már olyan hajanli 2 körül lehetett így csak a halucinálásra fogtam..hehe persze hogy is lehetne kapargálást hallani egy olyan házban amiben csak egy ember él és semmilyen állat.. Éjszaka alig aludtam valamit, folyton éreztem valamit de nem tudtam mit, csak nagyon furcsának éreztem, így inkább eldöntöttem hogy körül nézek.. A ház tiszta.. Mikor az udvaron szerencsétlenkedtem a zseblámpával, hirtelen egy kis árnyékot vettem észre, és mikor jobban megnéztem.. Egy kézfej árnyéka volt, hiányzott a kisujja.. Furcsálltam nagyon ezt a dolgot, mivel nagyjából csak 1-2 másodpercre láttam aztán eltűnt minden amit láttam belőle. Ezt is csak egy halucinációnak gondoltam, szóval mintha semmi sem történt volna vissza mentem a szobámba és megróbáltam aludni, a tekinteteket pedig inkább hagytam. Másnap reggel kicsit kedvtelenül éreztem magam, amelett hogy fáradt voltam, elég rossz érzéseim is voltak a mával kapcsolatban. Mikor felkeltem az volt az első hogy kinézzek sz ablakon hátha van ott valami ami okozza ezeket a furcsa érzéseket.. Hát vagy 5 rendőr autó.. Kíváncsi voltam hogy mi történik körülöttem szóval kimentem, és megnéztem hogy mit keresnek a szomszédba rendőrők. Gyorsan átszaladtam és amit megtudtam az annyi volt hogy meghalt egy kisfiú.. Megfolytották, de semmi nem utalt arra hogy valaki betört volna. Az anyuka sírva mesélte a rendőröknek hogy a fia többször is mondta neki hogy érzi hogy figyelik őt. Sajnos senki nem talált nyomokat, így maradtam én.. Kérdezgettek tőlem mindent, hogy milyen kapcsolatban állok a szomszéddal, vagy hogy vannak-e utálóim, miközben Kérdezgettek elmondtsm nekik mindent ami a tegnapi nap folyamán történt.. Nem hiszem hogy ki hinné ezeket el, bár elég komolyan fogadták, átfésülték az egész házat.
-hé!? -szólt nekem az eggyik rendőr, majd elkezdett tőlrm megint kérdezgetni hogy volt e valaha valami rendőrségi ügyem, mert talált valamit.. Nem igazán értettem mi lehett az, majd felmutatott egy kis zacskót amibe egy levágott kisujjú kézfej volt.. Eléggé meglepett a dolog.. Főleg az hogy mozgott...
-e-ezt láttam tegnap..
-hölgyem azonnal el kell hagyni a házat!! - szólt rám egy rendőr nő, rápillantottam a keze helyére amellett egy fejre hasonlító valami volt...
Később csak a rendőrségen tudtam meg hogy a városban több ilyen halál eset is volt.. Emberi darabok, kéz vagy láb akár fejek.. "
Még mindig nehezen gondolok vissza rá. Bár már elköltöztem egy másik országba.. Még mindig rettegek..
YOU ARE READING
☆Creepypasta☆
ParanormalSaját creepypasták/ hororr story-k Remélem tetszeni fognak az irományaim/ink ^^ -helyesírási hibák