~Rozdział 1~

3.7K 89 23
                                    

Witam! ❤ to moja pierwsza książka na wattpadzie. Osobiście poprawie błędy ortograficzne po tym jak skończę pisać.  Miłego czytania <33

Pov: Deku

Dzisiaj cała nasza klasa przeprowadziła się do dormitorium. Ja właśnie kończyłem urządzać mój pokój. Większość moich rzeczy była zestawami i figurkami kolekcjonerskimi z All Mightem, czego każdy mógł się domyślić. Była godzina około 13:00. Gdy skończyłem, podszedłem do drzwi, żeby zobaczyć, jak mój pokój wygląda w całości. Chciałem właśnie się położyć na łóżku i odpocząć, ale ktoś zapukał do drzwi.
—Kto tam? - Zapytałem
—To my. Uraraka i Iida. - Usłyszałem damski głos zza drzwi.
—Wejdźcie!
  Po chwili ujrzałem w drzwiach niską brunetkę oraz wysokiego, niebieskowłosego chłopaka.
—Urządziłeś się już Deku? - Zapytała brunetka
—Jak widzisz.
—Wow, dużo tu rzeczy z All Mightem.
  Trochę się zawstydziłem, ale przecież to mój idol od dzieciństwa. Iida też zauważył moją kolekcję, która była w sumie ciężka do nie zauważenia.
—Widzę, że jesteś chyba jednym z tych większych fanów All Mighta, Midoriya.
—All Might to był mój idol od dzieciństwa, więc zacząłem trochę kolekcjonować.. - Przyznałem
—Ja myślę, że to dobrze że kogoś podziwiasz - Wtrąciła dziewczyna.
  Lekko się uśmiechnąłem, po czym nastała krótka chwila ciszy, którą znowu przerwała brunetka.
—A, przyszliśmy ci powiedzieć, żebyś przyszedł na dół, bo dzisiaj Todoroki i Denki robią obiad. A jak wiesz Todoroki świetnie gotuje. No, Denki mówiąc szczerze to trochę gorzej... - Przyznała
—Zaraz będę, tylko się przebiorę z tych ubrań. - Uśmiechnąłem się do obojga.
—Dobra będziemy czekać na dole z resztą. Zajmiemy ci miejsce obok nas!
  Po tych słowach oboje wyszli i zostałem sam w moim pokoju. Przebrałem się w luźną, zieloną koszulkę z białym napisem "Plus Ultra", oraz w czarne spodenki. Wyszedłem z pokoju i poszedłem ku windzie.
  Na szczęście klasy 3 mają maturę, więc mamy wolne do końca tygodnia. Możemy w spokoju odpocząć od szkoły jak na razie.
  Po chwili stania znalazłem się na dole, gdzie czekała reszta klasy. Nie wiem jakim sposobem, jakimi słowami, czy siłą czy nie, ale Kirishima namówił Kacchana, żeby też przyszedł na dół i pogadał z jego squadem.

——————

🤌339 słów 🤌

♡Ja też cię kocham♡| ZAKOŃCZONE| BakuDeku|BkDkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz