באיזה בית

54 1 0
                                    

אחרי שירדנו מהרכבת פגשתי את אגריד. פגשתי את אגריד בסמטת דיאגון בזמן שקניתי דברים לבית ספר אז אני כבר מכירה אותו משם. השנה הראשונה נפרדה משאר השני בהוגוורטס וכל השנה הראשונה הלכה אחריי אגריד.

עלינו על הסירות להוגוורטס והגענו לטירה עצמה עלינו כל השנה הראשונה במדרגות ופגשנו אישה מבוגרת שהציגה את עצמה כפרופסור מקונוגל, היא הסבירה לנו לפני שנתחיל את השנה  באיזה בית נהיה.
היא הסבירה לנו על בתים שונים היא אמרה לנו איך קוראים לבתים.
והיא אמרה
גריפנדור
סליתרין
רייבנקלו
האפאלפף

״4 בתים שונים מהאחר ותכירו חברויות שם״ פרופסור מקונוגל הלכה לראות עם הם מוכנים, וקראו לנו לבוא לאולם הגדול.

נכנסנו לאולם היה יפה ממש כאילו השמיים הם בתקרה אבל הרמיוני הסבירה שזה קסם וזה לא אמיתי.

לפני שיבוץ הבתים המנהל הוגוורטס שהציג את עצמו בשם דמבלדור, הוא בירך את התלמידים החדשים ואת תחילת השנה בהוגוורס והסביר שבסוף השנה היא את גביע הבתים.
״הבית שישיג את הכי הרבה נקודות יקבל את גביע הבתים״ דמבלדור אמר והוא הסביר איך הולך הקטע קל הנקודות.

״ועכשיו נתחיל בשיבוצים״ דמבלדור אמר
״כל אחד שאני קוראת בשמו מתרדם ויושב מתחת לכובע והכובע יאמר באיזה בית הוא״ מקונוגל אמרה

אמיליה הנתר הילדה שקראו בשמה באה והכובע אמר זה ״קל האפלפף״ הכובע אמר והילדה הלכה לשבת איפה שכל תלמידי האפלפף.

״רון וויזלי״ מקונוגל אמרה ובתוך שניה הכובע אמר גריפנדור ורון הלך לשבת עם תלמידי גריפנדור

״הרמיוני גרינג׳ר״ מקונוגל אמרה
״אמממ, חכמה אמיצה, קצת קשה אבל גריפנדור״ הכובע אמר

״דראקו מאלפוי״ קראו בשמו. הכובע ענה במהירות כמו רון אבל בבית אחר ״סליתרין!״ אמר הכובע וליד בשם קראו היה לו גיחוך והלך לשבת עם תלמידי סלית׳רין.

״הארי פוטר״ קראו בשמו והוא הלך באיטיות לכובע והתיישב.
כולם מתלחששים ןאחרי חשיבה מהכובע ״טוב עם אתה אומר אז. גריפנדור״ אמר הכובע
וכולם שמחו בשביל הארי, והוא הלך לשבת ליד תלמידי גריפנדור.

אחרי שכל תלמיד השנה הראשונה הלכו לשבת ליד תלמידי הבתים השונים.

אני נשארתי אחרונה, אז היה קצת מלחיץ ובסוף קראו בשמי
״מדלין פרוסט״ קראו בשמי והלכתי באיטיות ובפחד לכובע.
כולם היו בהלם משמי כאילו ידעו מי אני, כל הפרופסורים היו בהלם וכל התלמידים מתלחששים.
הכובע דיבר כאילו היה בפחד בגלל שראיתי שהוא היה קצת מפוחד כאילו הוא מכיר אותי כבר.

״הרבה שנים עברו מאז ששמתי את משפחתך בצד הלא נכון ואני כל כך מצטער על זה״ הכובע דיבר
״אני מקווה שמה שאני יעשה עכשיו יעזור לך בדרך כשאי להציל את העולם השה מפני הרשע״ הכובע לחש כאילו שרצה שרק אני אשמע.

הייתי בלחץ רציתי לרוץ מהאולם אבל ראיתי את המבטים הגאים של אחיי והתחלתי קצת להירגע.

״אוקיי אני מקווה שמה שאני עושה הוא נכון״




״גריפנדור!!״ הכובע אמר ותלמידי גריפנדור שמחו ומכו כפיים לתלמידה החדשה שהצטרפה אליהם.


טוב אז היי לקוראים ולקוראות שלי מקווה שאהבתם את החלק הזה אני יעלה עוד חלקים מקווה שתאהבו את הספר ותתביעו ביי❤

Hogwarts There's a legend here (Hebrew)Where stories live. Discover now