הפרק יהיה עם כמה נקודות מבט מקווה שתאהבו והדמות המסתורית אתם תגלו לבד ( יש פה קצת ממש קצת קללות ומכות אז לא להתייחס
👍😀)מקווה שתאהבו את הפרק❤עוד יום שגרתי של שבוע אחרון לפני הלימודים, ההורים שלנו היו צריכים ללכת למשפט שהיה במשרד הקסמים כדי להעיד
ואני תיאו וטוני נסענו למשחק האליפות ואני הייתי עם אחיי ופגשתי שם את הארי, רון, הרמיוני, פרד, ג'ורג', ג'יני ומר וויזלי.
שלום גם לך מדלין, פרד בא מאחורי
אמאלה פרד הבהלת אותי באיזה קבוצה את מעודדת, אוו שאת רוצה שאני יסביר לך איזה קבוצות מתחרות?
תסביר?
אחרי שפרד הסביר לי אני החלטתי לעודד את הקבוצה של פרד הקבוצה של רון ואחיי זה השניה.
אחרי כמה דקות הקבוצה שלנו ניצחה, עודדתי את רון על זה שהקבוצה שלו הפסידה. אני בנתיים הסתובבתי בין האוהלים ובטעות התנגשתי בילדה עם שיער שחור לבן כמו הצבע שיער של אמא של דראקו.
או סליחה היא אמרה
אני צריכה לבקש סליחה ממך אני זאת שהתנגשתי קודם כי רצתי.
זה בסדר אל תדאגי.
עזרתי לה לאסוף את כל הדברים שלה והסכלנו על אחת השניה.
היי קוראים לי מדלין
היי קוראים לי התר
שם משפחה? היא שאלה פרוסט.... מדלין פרוסט
את מדלין פרוסט המפורסמת היא אמרה כן האמת שכן למה יש? כן יש שמועות עליך ועל את יודעת מי, טוב אני צריכה ללכת,
רגע
מה? היא אמרה
מה שם משפחה שלך כי את יודעת את שאלת את שלי וזה אוו כן שכחתי
גודפריי.... התר גודפריי
שלום לך התר גודפריי, היי את יודעת איפה חפני שהיא הספיקה לסיים את המפגש פתאום פיצוץ בא בצד המערבי של האוהלים ואחרי זה היה ברחה. אני רצתי למקום של הפיצוצים, לקחתי את החץ וקשת שלי.
"כן יש לי חץ וקשת הייתי חייבת להגן עליי עם נשק עם לדוגמא אתם יודעים הוא יבוא", "האמת הפכתי לאיזשהו גיבור על אבל לא חשבתי על זה: "יש לי גם את החליפה שתגן עליי, אבל אין לי זמן להשים אותה בגלל זה המצאתי משהו".
רצתי מהר וראיתי את הארי נילחם עם אחד המה שזה לא יהיה יריתי שני חצים לאלה שהיו מאחורי הארי, והורדתי את שניהם אני עזרתי להארי להילחם איתם.
מה את עושה!!!! מדלין!?!
קודם כל אתה לא תצעק עליי. "דיברנו בזמן שאני יריתי לדברים האלה" הבנת המשכתי לדבר איתו והארי התחיל גם להפציץ אותם עם השרביט, פתאום משום מקום מישהו ירה עליי חץ וזה היה בחור עם מסיכה וחליפה שתעזור לו להילחם ולא להיפגע כמו שיש לי.
מדלין הארי זרק עליי את הדבר הזה שבניתי שיש לי בו את החליפה. " אני הייתי על כל הקיץ לעבוד על זה כדי שאני ישים יותר מהר את החליפה" לקחתי את המכשיר ושמתי אותו על גופי לחצתי עליו וזה פתח את החליפה על גופי, והיא נפתחה עליי על כל הגוף. אחרי זה נלחמתי עם הדברים עד שאני הורדתי כמעט את כולם חוץ מהבחור.
נגמרו לי כל החצים פאק,מה אני עושה שכחתי את השרביט אמרתי לעצמי.
פתאום בלי להשים לב אחד מהם בא וניסה להעיף אותי ופתאום הפעלתי כוחות שלא ידעתי עליהם זה כאילו היה קסם בלי שרביט!!!! ופשוט נופפתי עם הידיים שלי עליהם והוצאתי קסם.
"למה זה נראה לי כמו הכוחות שאני קוראת בקומיקסים שלי" ופשוט נלחמתי איתם, וחץ פגע בגרגל שלי בלי להשים לב והתמוטטתי וראיתי מטושטש ואחרי זה שחור ולפני שעצמתי את עיניי הבחור בא עליי התכופף והוריד את המסיכה בלי להשעם לב הוא ברח בלי שראיתי את הפרצוף שלו.
YOU ARE READING
Hogwarts There's a legend here (Hebrew)
Fantasy•גמור• הסיפור הוא כמו הספרים והסרטים רק ששינית קצת מעלילות פה יהיו סצנות שהם אותו דבר אבל חלק שיניתי ויהיה פה דמיות שזה fan cast והם לא קשורות בפנים אוו דמות שלא קשורה לספרים ולסרטים מדלין ילדה רגילה שכהייתה תינוקת ההורים עזבו אותה בבית יתומים היא...