Arkadaşlar merhaba . Benim ilk hikayem bu .Kurgusu aklımda ve herşeyin çok güzel geçeceğine eminim . Lütfen desteklerinizi eksik etmeyin .
"Hayat verilmemiş bir sözü tutmaktır.Kimi yazar kimi yaşar.' diye sonlandırdı cümlelerini Buse . Kendini bildi bileli yanında olan tek dostu yazmaktan hiç usanmadığı günlüğüydü . Şu lanet dünyasında bir tek yazınca unutuyordu dertlerini bir parçada olsa . Günlüğünü kapatıp çekmecesine koyduktan sonra yatağına uzanıp düşünmeye başladı şu aralar çok sık yaptığı gibi . Acı dolu geçmişi tek tek gözünün önünde belirirken kayboldu o hatırlamak istemediği ama unutamadığı anılarda .
5 yıl önce..
Ailesiyle her zamanki gibi mutlu bir kahvaltı yaptıktan sonra odasına çıkıp ne giyeceğini düşünmeye başladı . Normalde giyinişine hiç önem vermezdi ama konu sevdiği adamla buluşmaksa saatlerce oturur düşünürdü ne giyeceği hakkında . Uzun bir süre düşündükten sonra beyaz straplez ,kolları dantel işlemeli olan elbisesinde karar kıldı . Öncesinde duş aldığı için hemen üzerine geçirdi kıyafetini. Saçları düzdü bir şekil vermeye gerek duymadan taradı o ipeksiliği . Son hazırlıklarını yaptıktan sonra saatine baktı ve geç kalacağını düşünerek hemen çıktı evden . Bir taksi bulup Fatihiyle buluşacakları yere sürmesini istedi şoförden . İçi içine sığmıyordu yine . Biraz sonra olacaklardan habersiz mutlu huzurlu bir şekilde sevdiğiyle kavuşmak için dakikaları sayıyordu . Nerden bilebilirdi ki sevdiği adamın beş para etmez yüzünü az sonra göreceğini ..
Taksiden inip buluşacakları yere yürümeye başladı . Fatihi küçük ama sevimli kafede sandalyede otururken gördü . Anladığı kadarıyla bir telefon konuşması yapıyordu . Ona görünmeden arkasından dolanıp kollarını boynuna dolamaya hazırlanmıştı ki duyduğu cümleler olduğu yere çiviledi ayaklarını .
"Yok be oğlum , ne sevmesinden bahsediyorsun . Dün gece işimiz bitti Buse hanımla . Birazdan gelecek ayrılacağım zaten . Kim görmüş benim tek bi kıza bağlı kaldığımı . Neyse kapat birazdan gelir küçük sürtük "
Şaşkınlıktan dili tutulmuş , bedeni kıpırdayamıyordu .Ne yani tam 3 yıl boyunca yaşadığı herşey koca bir yalandan ibaretmiydi. Üstelik dün gece kendisinin en özel anları olurken Fatihin bu sözleri büyük bir delik açmıştı kalbinde . İlki Fatihti ,ilk sevdiği , ilk öpüştüğü ,ilk beraber olduğu .Bu özel anları bu insan olmayan varlıkla yaşadığı için lanet etti kendine .Fatih anca farketmişti arkasında duran kadını .İfadesiz yüzüne bakınca herşeyi duyduğunu anladı ve " oh be bide buna mı açıklama yapacakım " diye geçirdi içinden ve boş gözlerle Buseye bakıp " hadi eyvallah " deyip ayrıldı ordan .
Sonrasındaki 1 sene Buse için tam bir faciaydı . Ailesi herşeyi öğrenmiş ve ona sırt çevirmişleri namus konusundan dolayı .En çokta bu yaralamıştı onu .Bu yaşananlardan sonra artık hiçbirşeyin eskisi gibi olmıycağını farkındaydı .GÜNÜMÜZ ..
2 gün sonra üniversiteye başlıyacaktı .Ne yapıp edip kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmeliydi .Tek temennisi bundan sonra hayatının huzurlu geçecek olmasıydı .Yine ve yine kalbini tüm duygulara kapatmış olan Buse birinin hayatının yönünü tamamen değiştireceğinden habersizdi.