~Seversem üzülürsün
Bir kaç gün sonra
Edadan:
Tam 1 haftadır Serkan beyle bu nişancılık oyununu oynuyoruz. Her şeye karışıyor. Sen kimsin be adam? Öyle giyme böyle giy. Ne biliyim bu çok açık. Bu çok kapalı. Bezdim ya bezdim. Böyle hayat mı olur arkadaş? Neyse son 40 günümüz kaldı zaten. 2 ay sonra yollarımızı arıyıacağız. Her şey bitecek ve bende rahat bir nefes alacağım. Sonunda rahatlık bulacağım. Eski günlerde olduğu gibi. Her şey eskiye dönüşecek. Onu anlamıyorum ki bir geliyor. Bir gidiyor. Geliyorsan geliceksin. Gidiyorsan gidiceksin be adam. Neyse şimdi ofiste işimle meşkulum. Evet iki kahve almış yanıma geliyor. Kimi? Tabikide Fake nişanlım. Kahvemi masamın üzerine bıraktı. Sonra karşımdaki sandalyeye geçti oturdu. Ben çalışmağa devam etim. Oda beni izlemeye başladı.Eda:Neye bakıyorsun? Yüzümde bir şey mi var?
Serkan:Yoo yüzünde bir şey yok.
Eda:O zaman yüzüme neden öyle bakıyorsun?
Serkan:Nasıl bakıyorum?
Eda:Yiyecekmiş gibi.
Serkan:Belkide yemek istiyorumdur?
Eda:Sen delirdin her halde? Kafana bir şey düşmedi değil?
Serkan:Yoo düşmedi.
Eda:Bence kesin düştü.Eda ayağa kalktı. Elini Serkanın alnına götürdü. Serkan bir anda onu kendine çekti. Eda şokla ne edeceğini bilemedi. Buda ne demekti?
Eda:Serkan napiyorsun?
Eda hemen çekiliyorduki içeriye Leyla girdi. Leyla onları öyle görünce
Leyla:Ovv. Pardon. Pardon. Ben görmedim zaten. Siz devam edin.
Eda cıldirıcaktı. Leyla onları yalnış anlamıştı. Amma kim onları bu halde görürse yalnız anlardı tabi. Eda kendine çeki düzen verdi.
Eda:Leyla sen yalnış anladın.
Leyla:Yok Eda hanım ben sizi bölmek istemiyordum.
Serkan:O zaman neden buradasın Leyla? Gitsene.Leyla panikleye-panikleye odadan çıktı. Eda sinir kirizi geçirmek üzeriydi.
Eda:Sen ne yapmağa çalışıyorsun?
Serkan Edayı bir haraketiyle kucağına oturtdu. Eda büyük şokla gözlerini irice açtı. Serkan daha da yaklaştı. Artık aralarında milimler kalmıştı.
Serkan:Neden anlamıyorsun Eda? Seni sevdiğimi neden görmüyorsun? Seni neden kıskanıyorum? Her şeyine neden karışıyorum sanıyorsun?
Eda buna inanmak istemedi. Böyle bir şey asla olamazdı. Ona görede asla olmayacaktı. Amma asla, asla dememeliydi. Eda ayağa kalkmak istesede. Serkan sertçe sırtından tutarak onu kendine çekti ve dudakları birbirine deydi. Eda hala bunun şokundaydı. Ne oluyordu? Bu kesin rüya olmalıydı.
Merhaba bebeklerim. Özlemişim hepinizi😍🌹 Kaç aydır yokum? Kendimde bilmiyorum. Amma işimi asla yarıda bırakmam onu çok iyi biliyorum. Neyse size küçükte olsa böyle bir bölüm bırakıyorum. Yeni bölümü ne zaman yazarım ve atarım bilmiyorum😬😁 Artık bu hesabıma ne zaman geçersem yazıp atarım. Hepinizi çok amma çok seviyorum. Sağlıcakla kalın😽
384 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk oyunu
RomanceBir resimle, bir söžleşmeyle başlayan aşk oyunu♥️. Serkan:Seninle bir sözleşme yapmamız gerek. Eda:Ben seninle asla sözleşme falan imzalamam. Serkan Edayı kendine çeker. Serkan: İmzalayacaksın.