4 bölüm #AşkYüzüklerimiz

400 49 21
                                    

09:55
Eda sabah erkenden kalktı. Sonra Dolaptan kendine:

Tek kolu bluz ve Düğme detaylı keten şort aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tek kolu bluz ve Düğme detaylı keten şort aldı. Sonra makyajını yaptı ve beyaz ince topuklu ayakabısını giydi. Sandalyenin üzerinde duran Bershka beyaz çantasını aldı. Aşağıya indi.
Azra sofrayı hazırlamıştı. Eda peynirle domates dilimini aldı. Sonra yedi. Tam gideceken.
Azra:Kızım bir şey yeseydin bari.
Eda:Annecim çabuk çıkmam lazım işim var.
Eda tam gidiyordu ki.
Çağrı: Abla tanıştırıcaksın dimi bizi eniştemle?
Eda:Tanıştırıcam.
Çağrı:Tamam o zaman.
Eda evden çıktı bir taksiye atlayıp şirketin önüne geldi.
Eda:Leyla yeni kıyafetlerimizi denemek için anlaşma yapacağımız oyuncunun menajeri geldi mi?
Leyla:Geliyor efendim. Az önce konuştum yolda olduğunu söyledi..
Eda:Ajandamda bu gün neler var?
Leyla:10:20-Model oyuncunun menajeri ile toplantı.
10:57-İngiliz bir kadınla (Della North-model) online konuşma.
11:35-Yeni tasarımın uyğunlaşması için çalışanlarla toplantı.
Eda:Tamam ben odama gidiyorum.
Leyla:Başka arzunuz?
Eda:Bana kahve getir lütfen.
Eda odasına gitti. Leylaysa kahve yapmağa. Yeni oyuncunun menajeri Mert Bıçakçı gelmişti. Şirketten içeri girdi. Çalışana yakınlaşıp:
Mert: Merhaba ben Serkan Bolatın menajeriyim. Eda hanımla toplantımız vardı.
Çalışan:5 kat. Eda hanım sizi bekliyor efendim.
Mert Çalışanın yanından ayrılıp, asansöre doğru yürüdü. Kapı tam kapanıyordu ki, asansöre Damla girdi.
Mert:Damla?
Damla: Meret?
Mert:Senin burada ne işin var?
Damla:Ben burada çalışıyorum. Asıl senin burada ne işin var?
Mert:Ben Serkan Bolatın menajeriyim.
Damla:Yıllar sonra seni görmek iyi geldi.
Mert:Kaç yıl oldu?
Damla:Tam 6 yıl liseden sonra hiç buluşamadık.
Mert:Aslında ayrıldıktan sonra hiç buluşmadık.
Damla başını eğip, dudağını büzdü. 6 yıl önce Mertle lisede sevgiliydiler. Lisede her kes onların aşkını çok kıskanırdı. Tek kelimeyle Rüya gibi bir aşk yaşıyolardı. Amma bir gün o kız her şeyi mahvetti. Evet o kız Lara Mert'in çoçukluk arakadaşı. Laray'la Mert çocukluktan beri arkadaşlardı. Ta ki, Lara Merte aşık olana kadar. Lara 4 yıldır ki Merte aşıkmış ve tam aşkını itiraf edeceken. Mert Damlaya çıkma teklifi yapmış. Mertle Damla 1 yıl 8 ay olmuştu ki sevgililerdi. Lara her ne yaotısa ayıramadı onları. Amma o gün öğle bir şey yaptı ki Damla deliye döndü ve Merti terk eti. Evet her şey öğle oldu. Amma aradan 6 yıl geçtikten sonra bu olanların hiç bir önemi yok. Asansör 5-ci katta çıktı. İkiside aynı anda asansörden çıktılar ve farklı taraflara gittiler.
Mert Edanın odasının qapısının önüne gelmişti. Kapıyı bir-iki kez tıklatı.

Eda:Gir.
Mert içeri girdi. Eda Merti görüp ayağa kalktı.
Eda:Merhaba hoş geldiniz Mert bey.
Mert:Hoş buldum.
Eda eline telefonunu alıp.
Eda:Ne içersiniz?
Mert:Sade kahve lütfen.
Eda Leylayı arayıp.
Eda:İki sade kahve Leyla.
___________________________
Mert kahvesini yudumladı. Masada duran fotoğrafları inceledi.
Mert:Bunlar çok güzel. Ellerinize sağlık.
Eda: Teşekkür ederim. Çok naziksiniz.💝
Mert:Oyuncunun da beyeneceğine eminim.
Serkan kapıdan girer. Eda şaşkınca ona bakar. Oda şaşkınca Eda'ya.
Mert:He Serkanda geldi.
Edayla Serkan şok olmuş bir-birine bakıyordur.

Merhaba arkadaşlar bu bölüm bir az geçikti. İnşallah beni affedersiniz 🙏. Bu bölüm güzeldi👌. Yorumlarda hikayemde neler görmek isterseniz. Mesela hangi replik? Yazarsanız çok sevinirim 🤗❤️ Yorumlarda o tatlış fikirlerinizi bekliyorum minoşlarım 🦋💋

Sınır:
25 oy
12 yorum
29.07.2021.
492 kelime

Aşk oyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin