|16|

47 9 6
                                    

"ben söylemeden geri dön, geri dön, geri dön"

"ben söylemeden geri dön, geri dön, geri dön"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14.01.2017

bilinmeyen numara:

Annem öldü, Byun.
-mesaj gönderilmedi-

Üzerinden ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Bir anda tüm dünyam altüst oldu sanki. Ben altüst oldum.
-mesaj gönderilmedi-

Telefonumu hastanede kaybettim. Umarım bana ulaşmaya çalışmamış ve hayatına olduğu gibi devam etmişsindir.
-mesaj gönderilmedi-

Biliyorum sana veda etmeliydim. İnsan aslında hiç de umursamadığı, hatta nefret ettiği şeyleri bile hayatının monoton bir parçası olmaktan aniden çıktığında özlüyor. Annemin her an elimden kayıp gidebileceği fikrine hazırlamıştım kendimi ama ilaç saati için kurduğum alarma artık gerek olmamasına hazır değildim. Akşamdan kalma bulaşıkları yıkayıp çamaşırları katlarken, bir kenara hastaneye götürülecekleri ayırmayı bırakamadım mesela. Zihnim tüm bu olanlardan bağımsız inatla rutinini takip ediyor, sonunda durumu idrak edip yeniden yeniden paramparça olmak bana düşüyordu.
-mesaj gönderilmedi-

Kısacası, artık annemin hayatta olmadığına kendimi ikna edebilmek için oradan gitmek zorundaydım.
-mesaj gönderilmedi-

Tıpkı verdiğim örnekler gibi senin hayatında da ufak da olsa bir yer edindiğimi, beni özleyeceğini biliyorum. Farkında olmasan da sen bu karanlığın içinde sahip olduğum tek ışıktın. Yemin ederim, sana yemin ederim ki seni kaybetmeyi hiç istemezdim ama görüyorsun, ben gerçekten de lanetliyim ve senin de ölümünü izlemeye dayanamam. Bu, senden habersiz sana yazdığım son sefer olacak.
-mesaj gönderilmedi-

Byun Baekhyun... kazılı kuyum.
-mesaj gönderilmedi-

-texting finali-

hei:

selamm!

uzun zaman sonra beni tekrar buralara döndüren kurgunun şerefine minik bir konuşma -ve de açıklama- yapacağım. bu kurguyu kaç senedir parça parça yazdığımı hatırlamıyorum bile. her ufak sahnesini yazmak için o kadar yoğun ve üzücü hisler bekledim ki ortaya mutlu bir şey çıkması neredeyse imkansızdı -.- bu bölümün sizin de kalbinizi kıracağını biliyorum. ama texting kısmına gerçekten de başka türlü bir son düşünemiyordum.

öte yandan lütfen üzülmeyin çünkü bu tam olarak bir son değil :)

şöyle ki, texting olarak tüm bölümleri bitirdim ancak elimde daha önceden düzyazı biçiminde yazdığım ve ayrı bir hikaye olarak mı kurgulasam yoksa bu hikayeye mi dahil etsem bilemediğim birkaç bölüm vardı. bundan sonra kazılı kuyum, düzyazı biçiminde ve şu ana kadar okuduklarınıza nispeten daha eğlenceli, yeni karakterlerle genişletilmiş olarak devam edecek!!

yeni bölümü yarın yayımlayacağım ama diğer bölümler hazır olmadığından düzenli bölüm yayınlayamayacağımı da belirteyim. o zamana dek kendinize çok iyi bakınn <33

-hei sizi seviyor-

kazılı kuyum // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin