"ama karşımdaki beni görmüyor"
09.11.2016
pcy:
Sabah olmak üzere... Annem ağrıları yüzünden ancak uykuya dalabildi. Göğsü sanki bunu yapmaktan yorulmuş gibi bezgince inip kalkıyor. Koridordan yansıyan ışıkla yüzünde parıldayan ter damlalarını seçebiliyorum. Acı çekiyor, Byun. Uyurken bile acı çekiyor.
-mesaj gönderilmedi-Şu anda ne yapıyorsun merak ediyorum. Okul vakti yaklaşıyor ama muhtemelen hala uyanmadın. Yine derse son dakika yetişeceksin. Bu soğukta kıpkırmızı olmuş burnunla, koşturmaktan aksamış nefesinle gireceksin sınıfa. Seninle birlikte kar kokusu da peşinden gelecek. Sen en arkadaki sıramın gerisinen geçip giderken adımlarını dinleyeceğim sessizce. Arkadaşların seninle şakalaşırken koşarak en öndeki yerine oturacaksın. Chaeyoung sana bakıp genişçe gülümseyecek. Sen de aynı şekilde ama daha az coşkuyla karşılık vereceksin.
-mesaj gönderilmedi-Bense gözlerimi önüme çevirip bugün sesini daha çok duyabilmeyi dileyeceğim.
-mesaj gönderilmedi-
(06.42)pcy:
Bileğindeki ve boynundaki morluğa kimin sebep olduğunu söyleyeceğini bilsem sana mesaj atmak için bir an bile beklemezdim.
-mesaj gönderilmedi-Ama biliyorum ki tıpkı bugün yaptığın gibi sorun olmadığını söyleyip genişçe gülecek ve olayı kapatmak için aptalca bir hikaye uyduracaksın.
-mesaj gönderilmedi-Anlamıyorsun, Byun. Gizlice atkını çekiştirip insanlarla konuşmaya devam ettiğini ve bileğini tuttuğumda yüzünde oluşan acıyı hatırladıkça aklımı kaybediyorum ben. Sense kendi etrafına ördüğün surlar dikkat çekmesin diye dışına tebessümlerden yıldızlar çiziyorsun durmadan.
-mesaj gönderilmedi-Hayranı olduğum o gülüşü ne zamandan beri maske olarak kullanıyorsun?
-mesaj gönderilmedi-
(18.32)pcy:
Tanrı aşkına.. biri sana zarar veriyor. Gözlerindeki ışığın kırıldığına defalarca kez şahit oldum ama bu kadar korktuğunu görmemiştim hiç. Kelimelerimi sana ulaştırmadan neler yaşadığını nasıl bileceğim?
-mesaj gönderilmedi-
(20.03)pcy:
Asla öğrenemeyeceğim, değil mi.. Tıpkı kalenin ardına sakladığın tüm diğer dertlerin gibi bu da kaybolup gidecek zamanın akışında. Bense yazıp yazıp sildiğim kelimelerim ve uykusuzluğumla kalacağım.
-mesaj gönderilmedi-
(23.37)pcy:
Keşke hayatına dahil olmadan gözlerindeki kırığın sebebini öğrenebilmemin bir yolu olsa..
-mesaj gönderilmedi-
(00.46)pcy:
Byun Baekhyun.. kazılı kuyum.
-iletildi-
-görüldü-
-mesaj silindi-
(02.14)bbh:
Chanyeol?
-pcy çevrimdışı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kazılı kuyum // chanbaek
Fanficpcy: Byun Baekhyun.. kazılı kuyum. -iletildi- -görüldü- -mesaj silindi- (02.14) bbh: Chanyeol?