(Glဖြစ်တာမို့ပထမဆူံးရေးတာမို့တိုက်ဆိုင်မှုရှိသွားရင် ကြိုတောင်းပန်ပါတယ်)
လွန်ခဲ့တဲ့တစ်ပတ်ကျော်ခန့်က~~
နှင်းအတန်းနောက်ကျတော့မယ်ထတော့!!
ဟာ~~ယမုံကလဲ နောက်ထပ်ငါးမိနစ်လောက်
ခေါ...ခေါ....ဖူးး~~~ (ဟောက်နေတာ😆 )ဟက် နင်ပြန်အိပ်နေတာလား ထပါတော့ဆိုနေ!!
နင့်ကြောင့်ငါအတန်းနောက်ကျပေါင်းလဲများပြီနော် မတာမရေ~~~အေးဟေ့~~ နားညီလိုက်တာ....ထပြီထပြီ
(ဝေါင်းး"🥱)(သန်းနေတာ🤣 )
ငါမျက်နှာသစ်အူံးမယ်နင်မသွားနဲ့အူံးနော် ငါ့ကိုစောင့်အူံး ခနလေး...အေးအေး~~နင်မြန်မြန်လုပ်နော် နင်ကကြာတယ်
အိပ်ပုပ်ကလဲကြီးလိုက်တာ နင်ညကစောစောသေတာကို~(သူတို့နှစ်ယောက်ကငယ်သူငယ်ချင်းbffတွေဖြစ်တာမို့ အိပ်တာကိုသေတယ်သုံးလိုက်တာပါ🗿 )
ဟက်ရေ ~~နင်ပြီးပြီလား ဘေစင်မာသေနေပြန်တာလား~~ကြာလိုက်တာ ငါသွားတော့မာနော်~~
ဟက်ဟက်!! ငါခု toilet ထဲမှာဟ~~ခနလေးပြီးတော့မှာ ခနခန~
နင့်ခနကမပြီးတော့ဘူး ကိုးနာရီထိုးတော့မယ်ဟဲ့ ငါသွားတော့မယ်~~
နင့်ဘာနင်လိုက်ခဲ့တော့ အခန်းသော့မမေ့ခဲ့နဲ့နော် နင်ယူခဲ့တော့ ဒါဘဲ ငါသွားပြီ ~~~
(သူတိူ့ကအဆောင်မှာနေတာ)ဟာ..ဟက်ကောင်မရေ~~
ရှီးဗား..ငါ့ကိုထားသွားပြန်ပြီ..
(ဒီလိုနဲ့သူမြန်မြန်လုပ်ပြီးကျောင်းသွားပါတော့တယ်)၉နာရီ၁၅မိနစ်မှရောက်လို့Tchalဆူခံထိရသော~~ နှင်း အား ယမုံတစ်ချက်ပြုံးပြလိုက်၏~~
နှင်း ဆီကစိတ်မပါသောအပြုံးနဲ့တစ်ချက်ပြုံးလိုက်၏~~
ဒီိလိုနဲ့အတန်းချိန်တွေလဲပြီးတော့...
ယမုံကနှင်းကို"နင်ဒီလိုနောက်မကျနဲ့တော့နေ့တိုင်းပုံမှန်ထပြီးစောစောလာစမ်းပါအေ~~ငါလဲပြောရတာအာပေါက်နေပြီ"
အေးပါ နင်ကလဲ ငါထမှာပေါ့ ~~
ခုအဆောင်ပြန်ရအောင်!!..ဟက် စောသေးတယ်လေ ညနေစာမစားတော့ဘူးလား?~~~
အေးနော် အဲ့တာလဲစားရအူံးမာ ပျင်းလိုက်တာ ဝေါင်း" (သန်းပြန်ပြီ🤣)
ဘာလဲနင်ကအဆောင်ပြန်ပြီးပြန်သေတော့မို့လား~~~(သူစိတ်တိုနေပါပြီ😆)
နင်ကလဲ ငါကအိပ်ချင်လို့ပါအေ~~
နင်တစ်ချိန်လူံးသေနေတာ~~
တော်ရုံဘဲပေါ့...လာငါနဲ့လိုက်ခဲ့ လမ်းထိပ်ကထမင်းဆိုင်ကောင်းတယ်တဲ့ သွားစားကြည့်ရအောင် လာ"~~~ဟာ"~~~
နင်ကမလိုက်ချင်လို့လား?
မဟုတ်ပါဘူးဟယ် လိုက်မယ် လိုက်မယ်~~~
သူ့ကြောက်နေရတာ (ဝေါင်းး🥱)အေးမြန်မြန်လာ အပျင်းတစ်မနေနဲ့~~
(သူတို့လဲစားလို့ပြီးရောအဆောင်မြန်မြန်ပြန်ခဲ့ကြတာ)
ရောက်ရောက်ချင်း အိပ်ပျော်သွားသော နှင်းကိုယမုံကြည့်ရင်းး (နှင်းရယ် နင်ငါမရှိရင် နင့်ကိုဒီလိုတွေဘယ်သူကပြောပေးမာလဲ~~) ဆိုပြီး တိုးတိုးလေးပြောလိုက်၏~~
အာ့ဆို နင်တစ်သက်လူံးငါနဲ့နေပေးပေါ့ဟာ~~~
ယောင်သလိုလိုနဲ့ပြောလာတဲ့နှင်းအားယမုံက~~အဆက်လာပါမယ်🌚
(ဖတ်တဲ့သူမရှိ အားငယ်)😞