(မတင်တာကြာလို့မေ့နေကြပြီလား😢နောက်တစ်ပိုင်းလာပါပြီ ဖတ်ပေးကြပါအုံး ဘယ်သူ့ဆီကမှကူးယူထားခြင်းမဟုတ်ပါဘူးနော် လိုတာရှိရင် cmမှာပြောပေးထားပါနော်🥰:)
အဲ့အချိန်မှာ နှင်းက"ယမုံ~~ဘာဖြစ်လို့လဲ"
ယမုံကတော့အူကြောင်ကြောင်နဲ့ကျောင်းသူသစ်လေးကိုဘဲကြည့်နေလေရဲ့~သူတို့နှစ်ယောက်မျက်လုံးချင်းဆုံနေတုန်းး~~
ထိုအချိန် နှင်းစိတ်စပ်လာပြီး ယမုံကို "ဟဲ့..ငါခေါ်နေတာမကြားဘူးလား~ဘာဖြစ်နေတာလဲလို့~~သူ့ကိုသိလို့လား~နင်နဲ့ဘယ်လိုပတ်သတ်တာလဲ..?"
(စိတ်စပ်တယ်ဆိုတာအနည်းငယ်စိတ်တိုတာကိုပြောတာပါ🗿)
အခုလိုအော်တော့မှယမုံလဲ"အော်!!အေးး
~အမ်? နင်ဘာပြောလိုက်တာလဲ??🤨""အင်းးးးး...နင်နဲ့သူသိလို့လားလို့မေးနေတာဟဲ့"(အားကြီးနဲ့🤐)
ဒီလိုအော်တော့မှယမုံကလဲ"အော်...အေး
ငါနဲ့သူမသိပါဘူး~~(ငါနောက်မှရှင်းပြမယ်)တိုး"လေးပြောလိုက်မှ~""အေးပါ...ဟူး"နှင်းသက်ပြင်းချလိုက်သည်
[သူ့ရင်ထဲပေါ့သွားတဲ့အသံမျိုး😶]ဒီအချိန်တိုအတွင်း~~ကျောင်းသူသစ်က~ယမုံကိုဘဲကြည့်နေလေရဲ့~~ဘာစကားမှလဲမပြောကြည့်ဘဲကြည့်နေတာကို~~နှင်းကရိပ်မိတယ်..ယမုံကတော့မသိလိုက်ဘူး..(ယမုံကနှင်းဘက်စိတ်ပြန်ရောက်သွားလို့မသိလိုက်တာပါ)
ဒီလိုနဲ့နှင်းနဲ့ယမုံအခန်းပြင်ထွက်မယ်လုပ်တော့မှ
နှင်းကယမုံလက်ကို~~ရုတ်တရက်~လှမ်းဆွဲလိုက်တယ်~
(နှင်းကကျောင်းသူသစ်မြင်အောင်တမင်ပြလိုက်တာပါ🗿)ယမုံကတော့မသိလိုက်ဘူး~
ငယ်"ကတည်းကဘယ်ကိုဘဲသွားသွား
လက်ချင်းတွဲသွားကြတော့~~ပုံမှန်အခြေအနေထင်ပြီးနှင်းနဲ့အပြင်ထွက်သွားလိူက်၏~~နှင်းတို့နှစ်ယောက်လဲထွက်သွားရော~ကျောင်းသူသစ်~~စိတ်ထဲဇဝေဇဝါတွေဖြစ်~ကသိကအောင့်တွေဖြစ်ပြီး~ကျန်ခဲ့တော့~သူလဲအနည်းငယ်စိတ်တိုသွားပြီး...
(သူယမုံကိုကြိုက်နေတာသူကိုယ်တိုင်တောင်မသိသေးတဲ့အခြေအနေပေါ့😬)