Part-2

1.8K 63 4
                                    

ငါနင်နဲ့နေလို့ရရင်နေချင်တာပေါ့ဟာ~~
ငါ့အမေတို့ကပြောတယ် ငါကျောင်းပြီးရင်ယောကျ်ားကောင်းတစ်ယောက်နဲ့ စေ့စပ်ပြီးလက်ထပ်ပေးမယ်တဲ့~~ငါနင်နဲ့နေလို့မရတော့ဘူး~~~
တကယ်တမ်းဆို နင့်ကိုငါက သူငယ်ချင်းလိုချစ်တာခင်နေတာမဟုတ်ဘူး~~နင်သိတောင်သိရဲ့လား?~~နင်ကတော့ငါ့ကိုနင့်Best Friend တစ်ယောက်လိုဘဲသတ်မှတ်ထားတာလေ ငါဘာမှမတတ်နိုင်ဘူး~~ငါနင့်ကိုချစ်တယ်နှင်း~~

(ထိုစကားများပြောနေချိန် နှင်းတစ်ယောက်အိပ်ပျော်နေလေရဲ့)~~

မနက်ရောက်လေသော်~~

ဟက်~ငါဒီနေ့စောနိုးတယ်နော် နင်နောက်ကျတယ် ယမုံ~~ငါစောနိုးနေလို့ ဘာကြောင့်မှန်းမသိ

နင်စောနိုးနေရုံနဲ့ရပါပြီ အကျင့်ပါအောင်ထနော် နောက်ဆိုငါပြောနိုင်တော့မှာမဟုတ်ဘူး~~~

နင်ကဘယ်သွားမလို့လဲ ငါ့ကို ထားခဲ့တော့မလို့လား?~~~

နင်ကလဲ ငါကနင့်အားကိုကိူးစေချင်လို့ပါ~~
ငါ့ကအမြဲမပြောနေနိုင်ဘူးလေ~~
မိဘတွေဆန္ဒ လိုက်လျောပေးရမယ် မိသားစုတစ်ခုဖြစ်အောင်ငါတည်ဆောက်ရမယ် မိဘအလိုလိုက်တာကကောင်းမယ်ထင်လို့ပါ~~

ဒါပေမဲ့ ယမုံ နင့်ဆန္ဒကရော?~~

ငါကတော့ ရပါတယ်~~

ငါမေးနေတာ နင့်သဘော နင့်ဖြစ်ချင်တာကိုလေ?

ငါကတော့ နင်နဲ့ဘဲနေချင်တာဘဲသိတယ်ဟာ~~

ဟမ်!! ငါ...ငါနဲ့လား😳

ဘာလို့လဲ နင်ကယောကျာ်းယူမလို့လား?~~

ဟာ ဘယ်ကသာ ယူစရာလား ပျင်းစရာ~~
နင်ငါနဲ့တစ်သက်လုံးနေလို့ရပါတယ် နင့်သဘော ငါကအမြဲwelcomeဘဲ~~~

အေးပါ ကျေးဇူးဘဲ~~

ဟ ဘာတုန်းဟ လန့်တာ!!
ရုတ်တရက်ထယဥ်ကျေးနေတာ....ကျေးဇူးတွေဘာတွေတင်လို့ တင်မဲ့တင်ငါကတင်ရမှာလေ~
ငါကနင့်ကိုငြူဆူမိတာတွေနင်ဘဲသည်းခံခဲ့ရတာ

အေးပါ ငါကအကောင်းပြောနေတာ~~

အမလေး ဟုတ်ပါပြီ ဟုတ်ပါပြီ သခင်မရယ်~~

ခုနင်ကဘယ်သွားမလို့လဲဝတ်စုံအပြည့်မိတ်ကပ်ပါ~လိမ်းထားတာပါလား~~

အေးလေ~~ မမိုက်ဘူးလား ငါမွေးနေ့ပွဲသွားမလို့ ငါ့ကိုဖိတ်ထားလို့လေ ဟူးး~~

ဘာလို့လဲ~နင်ကမသွားချင်လို့လား?

အေးမသွားချင်ဘူး~ငါ့အိမ်စာရေးဖို့ရှိသေးတယ်ဟို project   #*#$÷-^× အဲ့တာငါမပီးသေးဘူး Tchalကငါ့ကိုတာဝန်ပေးထားတာ ငါကအဖွဲ့မှာ leader လေ ~~

ငါ့သူငယ်ချင်းလေးသနားစရာ~~

အယ်...ငါသိပြီ~

ဟဲ့ ဘာတုန်း?~

နင်ငါ့အစားသွားပေးပါ့လား~~

ဟာ ငါ့ရုပ်နဲ့ နင့်ရုပ်အခွက်ချင်းကတူတယ်ဆိုတော့~~

ဟယ် ~~ဘယ်ကသာ ဖိတ်စာပေးလိုက်ရင်ဝင်လို့ရတယ် လုံးဝတခမ်းတနားအပြင်အဆင်ကနော် နင်ကြိုက်မှာ~~~ အစားအသောက်ကလဲ ပြောစရာမလိုဘူးလုံးဝပြည့်စုံတယ် ~~~
လူတွေကလဲ အများကြီး~~~
သွားပါ~~ လူတစ်ယောက်လာမေးရင်ငါ့နာမည်ပြောလိုက် သူတို့ငါ့ကိုမမြင်ဖူးကြဘူး နင်လိမ်တာသူတိူ့မသိဘူးသေချာတယ် သွားပေးနော် နော်~~

နင်ကတော့ရှုပ်ပြီ ရှုပ်"ရှက်"တွေလာခိုင်းပြီ~~

သွားမယ်မလားယမုံ~~

အေးပါ နင်ကဇွတ်ပြောနေမှတော့လဲ သွားရတာပေါ့ ~~ငါကနင့်ကိုချစ်နေတာကိုး (တိုးတိုးလေးပြောလိုက်၏)

ဒီလိုနဲ့partyရောက်သွားတော့~~

ယမုံတစ်ယောက်~ နှင်းလို ဒေါက်ဖိနပ်နဲ့ မနေတတ်တော့~~
လူကြားထဲခြေကျင်းဝတ်ခနခနလည်နေရော~~

ဒီလိုနဲ့ရေကန်နားထိထိန်းလျှောက်လာရာ ~~
ရေတွေဖိတ်ကျနေသောကြမ်းပြင်သို့ ယမုံလျှောက်မိတော့ ~~~

(အား!!)

မနက်ဖြန်တင်ပေးမယ်နော်🥺
ဖတ်မဲ့သူမရှိလို့ဝမ်းနည်းပါတယ်😢

She's Mine🔞Gl🔞Where stories live. Discover now