Part 55

379 19 1
                                    

Nem tudom menyi idő telt el az incidens otta,  Sharlot rémülve hívta ki a mentőket mikor  én eszméletemet vesztettem majd csak a kórházban tértem magamhoz.

Mire végre tudatomnál voltam, Brúnó már az ágyam szélén ült, nagyon meg tört volt tekintete semmit mondó, még soha nem láttam őt így.

- Brúnó elvitték őt. Tőrt fel belőlem a sírás. A hangom mégis halk volt remény vesztett.

- Tudom kincsem. Ült közelebb hozzám, - meg találom megígérem. Adod egy puszit a homlokomra majd hirtelen felpattant és el ment.

Mindenem fájt, a lábam mozdítani sem tudtam, csak abban reménykedem hogy Brúnó még időben megtalálja a kisfiamat....

Már órák teltek el de még mindig semmi hír, Sharlot próbál vigasztalni de nem megy neki valami jól, én most csak arra vágyok hogy haza mehessek a fiammal és Brúnóval együtt kicsit sem volt szükségem pont most erre...

Sharlot ép a kaját készítette elő az asztalon, nem tudom miért gondolom azt hitte enni fogok de ilyesmi eszem ágában sincs, nem sokkal később Brúnó lép be az ajtón.

- Mi történt? Faggattuk egyszerre az anyjával...

Brúnó tekintete még mindig hűvös  fogalmam sem volt hogy mit gondoljak.....

- Ne aggódjatok minden rendben van meg találtam lépet közelebb Sharlothoz majd szorosan átölelte.

- hol van most? Kérdezek rá megkönnyebbültem. Mintha egy kő eset volna le a szívemről.

- épp a nővérek vizsgálják ne hogy probléma legyen ez egy rutin szerű dolog nyugalom, majd hozzám bújt, homlokon csókolt és a testemet végre elárasztotta a melegség és a nyugalom.

- Nem tudtam mit gondoljak, azt sem tudtam akkor ott felfogni hogy mi is történik. Mesélem el Brúnónak  hogyan is történt az egész. Brúnó türelmesen figyelt és hallgatott órák tehettek el mire a nővér végre behoztam a kisfiamat.

-Végre kezemben foghatlak. Csókolgattam  meg majd magamhoz öleltem, Brúnó óvatosan felfeküdt mellém az ágyra és együtt néztük ahogyan cicizés közben elalszik a kicsi Eliot de már én sem bírtam tovább és követtem a kicsi fiam példáját.

🥀ELHURCOLVA🥀Where stories live. Discover now