Part 33.

818 22 0
                                    

Marió távozása után rendett tetünk, majd elmosógatam, miután minden kész lett,   elkezdtünk készülődni,   vettem egy "gyors fürdőtt" , ami elég hosszadalmasra sikeredett, kivasaltam a hajam majd,  elkészitetem egy szólid sminket és felöltöztem. Egy hoszzú piros ruhára esett a választásunk.

Már lassan 1 órája kész vagyok,  de Brúnó még sehol most épp a napaliban várom őtt meg volt beszélve hogy itt találkozunk de hiába  várom, ezért ugy döntötem hogy fel megyek meg nézem.

Mikor végre a szóbához értem kopogtatni keztem de nem jött válasz ezért be mentem.

Brúnó nem vólt ott, viszont az ágyon egy hatalmas  piros doboz volt , oda léptem majd mikor felnyitottam egy szivecskés  lufit találtam benne és egy levelet. Kibontottam majd le ültem az ágyra mivel elég hósszúnak látszot.

"  Most nem csupán a velentin nap miatt irom neked ezt a levelet, igazából már korrában meg kellet volna ezt tennem, amiótta itt vagy velem, végre úgy érzem van miért élnem, és ez az érzés teljesen megváltoztattott engem, lehet nyálasan hangzik és soha nem hittem vólna hogy valaha ilyet mondok vagy akkár csak hogy levelet irok valakinek, de ez tényleg igy van amiótta az életemben vagy jobb ember lettem, és ezt egy cseppet sem bánom, szeretném ha az életem részévé válnál és hogy mindig itt legyél melletem. Boldog Valentin napot kedvesem.

A levelet olvasva meg hatódtam soha senki nem irt még nekem  ilyen szépeket. Feláltam majd vissza helyeztem a dobozba a levelet, ekkor hirtelen két erős kéz fonta körbe derekam.

- Boldog valentin napot. Súgta a fülembe majd magával szembe fórdított.

- Boldog valentin napot. Mosolyogtam rá, majd meg csokólt.

- Köszönöm.

- Mit?? Nézet rám értetlenül.

- A levelet, mosolyogtam továbbra is..

-  szóval akkor tetszet?

- Igen, nagyon szép.

- Nem anyira mint te, súgta majd meg puszilta a nyakamat.

🥀ELHURCOLVA🥀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora