Açıklama & Sohbet

1.1K 94 116
                                    

       Merhaba!

      Her zamanki gibi kurguya geçmeden önce biraz konuşalım, kurgudan bahsedelim istiyorum. Umarım siz de bu sohbete katılırsınız, en azından buraları okumadan geçmezsiniz diyelim. Her zamanki gibi soru cevap şeklinde ilerleyelim.

      Kim bu Magnus?

      Magnus benim karakterlerimden bir tanesi. Ravenclaw. Harry ile aynı senede. Hakkındaki detayları profilimdeki 'Karakter Listesi' isimli kitaptan öğrenebilirsiniz. Yani, o bir kitap değil ama diyecek başka bir kelime bulamadım. Eğer detaylarını okuduysanız buradan karakterle ilgili düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

      Peki nedir bu Heekos mevzusu?

      Bildiğiniz gibi karakterimizin tam adı Magnus Heekos Kingston... ya da... öyle mi? Magnus'un karakterini oluştururken ona bazı detaylar eklemek istemiştim. İkinci adına karar verirken (benimle gecesini gündüzüne katan Sıla'ya buradan selam olsun) artık ne yaşadıysak ortaya tuhaf ama güzel bir durum çıktı. Şimdi ne olduğunu söyleyemiyorum, spoiler... Ben de bu durumu kullanmaya karar verdim ve ortaya Heekos gizemi çıkmış oldu.

      Uzun ve derin bir kurgu mu olacak?

      Hayır. Bir süredir doğru düzgün bölüm yazamadığımı biliyorsunuz. Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var gibi geliyor. O yüzden mini bir kurgu yazmak istiyordum. Eyes Don't Lie kıvamında çabucak olup bitecek bir kurgu diye düşünüyorum.

      Hikâyenin konusu nereden çıktı?

      Magnus'un adına o kadar özendik ki gizli tutmak artık üzücü olmaya başladı. Tam adını da hep bir kurgu içinde, karakterlerle beraber öğrenin istiyordum. Ben de dün gece bir anda Magnus'a kurgu yazmak istiyorum dedim. Konu bulamayınca da 'madem olay karakterin adının gizemi, neden konumuz da bu olmasın' düşüncesiyle çıktım yola. Sdkfdsjflds Bence güzel de oldu.

      A-ama... Drarry?

      Hepiniz benden yeni bir 'drarry' beklerken böyle bir kurguyla gelmem hayal kırıklığına uğratmış olabilir. Olmasın. Güzel bir drarry kurgusu hazırlıyorum. Normalde aklımda hazır bir kurgu vardı. Yine Sıla ile konuşurken bana, "Yok mu ortama güzel bir drarry ile dönmen?" dedi. Ben de düşündüm ki eğer drarry ile döneceksem ALD'den daha iyisi olmalı. Bu benim için bir meydan okuma gibi oldu. O yüzden kurgu üzerine biraz daha çalışmalıyım.

      Ee, bundan sonra sırada ne var?

      Eğer kurguyu oturtursam drarry kurgum gelir. O arada bir yerde WHD biterse canıma minnet. Sdjhfkjsdkfghkjsd Sonra da adalı kurgu var zaten, lanet şey, bir isim bulamadım kurguya. Sflkdsfs

      Biraz daha detay?

      Mini bir hikâye olacağı için aşk detaylarına fazla girebileceğimi düşünmüyorum. Biraz daha eğlenceli ve konu odaklı ilerleyen kurgu olması niyetindeyim. Ama elbetteki Harry & Magnus shipimiz var yani, yok sanmayın.

      Bu arada... Bu kurguda biraz SOM Harry'den esintiler görmemiz mümkün. Ehe. 

      Normalde bir sürü yarım kurgu varken yenilere başlamak istemiyordum ama artık yol değişikliğine gidiyorum. Sorumluluk ve zorunluluk hissetmekten yoruldum. Canım ne istiyorsa onu, canım ne kadar istiyorsa o kadar yazacağım... Araya da biraz 'hypelanmak' için çerezlik şeyler sıkıştırabilirim. Hayırlısı artık. slkjfldsfs

      Siz nasılsınız bakalım? Başka bir sorunuz falan var mı?


Heekos | Harry & MagnusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin