"...Harald..."
Bölüm 7
O gün derslerden sonra Harry, Ron ve Hermione ile Hagrid'i ziyarete gitti. O kulübede zaman geçirmek, Hagrid'in çayından içip kurabiyesinden yiyememek keyifli bir rutinleriydi. Üstelik bu ziyaretlerin Hagrid'i ne kadar mutlu ettiğini biliyorlardı.
Orada bir iki saat takıldıktan sonra okula dönmek üzere ayrıldılar. Hava henüz kararmaya başlamamıştı. Kaleye girdiklerinde Hermione'nin kütüphaneye gitme fikri saldırısını güzelce savurarak ortak salonun yolunu tuttular.
Ortak salonun kapısına biraz mesafe kala kapı açılmış, içeriden Magnus çıkmıştı. Ron ve Hermione kısa bir selamlamanın ardından ortak salona girdiler. Harry ise geride kalmış, Magnus'un yaklaşmasını beklemişti. Karşı karşıya geldiklerinde ikisi de durup bekledi. Birbirlerinin konuşmasını beklemişlerdi.
Sonunda Harry, "Koşuya mı yine?" diye sordu.
Magnus başıyla onayladıktan sonra, "Sen?" diye sordu.
Harry, Magnus'un yüzüne sorarcasına bakarken eliyle ortak salonu gösterdi. "Bu kapı başka bir yere açılmıyorsa..."
Magnus sorusunun saçmalığını geç de olsa fark etti ama tepki vermedi. "Beni takip etme ihtimalini düşünüyordum," dedi.
Harry sırıttı. "Seni takip edecek olursam fark etmezsin."
Magnus gülümsedi. "Geçen sefer etmediğim gibi mi?" diye sordu. "Gerçekten fark edilmediğini mi sanıyordun?"
"Ediliyor muydum?" diye sordu Harry merakla.
"Edilmiyordun ama en azından artık takip edildiğimi biliyorum."
"Belki de etmiyordum ama sadece öyle düşünmeni istiyorum."
Magnus bir iç çekişle sırıttı. "Beni takip edeceğin zaman söyle de nereye gidiyorsam beraber gidelim," dedi. "Sen takip ettiğini farz et, ben de eşlik ettiğini."
"Bunu düşüneceğim," dedi Harry. Sonra yakasındaki düğmeyi açtı ve cüppesini çıkarıp uzattı.
Magnus bir eline tutuşturulan cüppeye bir Harry'ye baktı. "Üşü-"
"Üşümüyorsun, onu biliyorum. En azından bir ağaca falan bırak, dönerken giyersin."
Magnus bir şey söyleyecek gibi oldu ama Harry cüppeyi ona bırakarak ortak salonun kapısına ilerledi.
"Sensin görüşürüz, Heekos."
Magnus ortak salonun kapısının açılıp kapanmasını izledikten sonra elindeki cüppeye baktı. Sonra yüzüne yerleşen sırıtmayla ortak salonun aksi yönde yürümeye başladı.
•
Ortak salonda sakin bir akşamdı. Magnus henüz yürüyüşten gelmemişti. Harry üçlü koltuğa, Ron koltuğun önündeki pufun arkasına yere oturmuştu ve pufa yerleştirdikleri sette satranç oynuyorlardı. Ron oynamayı teklif ettiğinde Harry'nin kabul etmesi her zamankinden daha çabuk olmuştu. Magnus'tan sonra oyuna ilgisinin artmış olması çok mümkündü.
Oyunun ortalarına doğru yoğun düşünme seansları başlamıştı. En azından Harry için daha yoğun geçiyordu. Ron ve Harry zaman kısıtlaması olmadan oynuyorlardı çünkü Harry'nin hızlı hamle yapmakla arası iyi değildi. Ron da beklemeyi ve uzun uzun düşünerek oynamayı dert etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heekos | Harry & Magnus
FanfictionSekizinci yıl için Hogwarts'a dönen öğrencilerden Magnus Heekos Kingston'ın gerçek adı ne? İkinci adını söylemek zor olduğu gerekçesiyle 'Heekos' olarak kullanan Magnus, gerçek halini kimseye söylememişti. Bu durum Harry ve Ron'un dikkatini çekince...