My...
Bölüm 1
Her zamankinden biraz daha gürültülü bir akşamdı. Ortak salon daha kalabalık, sohbetler daha canlıydı. Bu durumun özel bir sebebi yoktu. Öğrencilerin keyfi yerinde olduğundan erken uyumak yerine ortak salonda arkadaşlarıyla takılmayı tercih etmişlerdi.
Dört binadan da öğrencilerin olduğu bu ortak salon, savaştan sonra eğitimini tamamlamak için dönen öğrencilerin eseriydi. Yedinci seneleri pek de derslere girip, sınavlara hazırlanıp, eğitimlerini tamamlayacakları türden bir yıl olmamıştı neticede. Artık bütün bunları yapabilmek için önlerinde hiçbir engel yoktu. Eh, derslerin yanı sıra eğlenmek için de öyle...
Gecenin daha da gürültülü ve eğlenceli geçeceğini kesinleştiren şey, Seamus ve Dean'in ortak salona girişleri oldu.
"Toplanın, toplanın!" dedi Seamus keyifle.
Dean, "Oyun zamanı," diye açıklarken elindeki şişeyi kaldırdı.
"Şişe çevirmece mi? Gerçekten mi?" diye sordu Hermione.
"Hadi ama," dedi Dean, "eğlenceli olur."
Seamus ise çoktan koltukları kenara iterek ortada yer açmaya başlamıştı.
"Neville, Ernie, hadi çocuklar," diyerek onları da ortaya davet etti Dean. "Malfoy, Zabini, Parkinson, hadi, siz de."
Neville dışında kimse yerinden kıpırdamamıştı. O da kimse kıpırdamadığı için ne yapacağını bilemiyor gibi ortada kalakalmıştı.
"Mercurius, Kingston, hadi, hadi!"
O sırada kitap okumakta olan Aetius, aşağıda tuttuğu kitabı kaldırıp yüzünü kapattı. En yakın arkadaşı olan Magnus ise elindeki stres topunu havaya atıp tutmakla meşguldü.
"Bence daha iyi bir şeyler bulabiliriz," dedi Ron.
"Eminim ders çalışmak seçeneklerin arasındadır," dedi Hermione.
"Kesinlikle," dedi Ron, "değil."
Gülüşmelerin ardından Dean, "Hadi ama çocuklar," diyerek Harry'ye baktı. "Harry?"
Harry ne diyeceğini bilemeyerek sessiz kalırken Magnus'un sesi duyuldu. "Ah, hayır ama..."
Harry, Magnus'a döndü. "Ne?"
Magnus derin bir iç çekti. "Sen kabul edersen herkes tek tek katılacak," diye açıkladı. "Sakın kabul etme, Potter."
Harry tek kaşını kaldırdı. "Bana ne yapmamam gerektiğinin söylenmesiyle ilgili sorunlarım var, Kingston..."
"Hayır."
"Evet."
"Hayır."
Harry sırıtarak, "Sorun ne?" diye sordu. "Gizlediğin şeyler mi var?"
"Senin yok mu?"
"Senin var yani."
Seamus, "Katılıyorsunuz yani," diye araya girdi.
"Hayır."
"Evet."
Aynı anda cevapladıktan sonra aynı anda sırıtmaya başladılar. Harry, "Sırlarını öğreniriz diye bu kadar mı korkuyorsun ya?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heekos | Harry & Magnus
Fiksi PenggemarSekizinci yıl için Hogwarts'a dönen öğrencilerden Magnus Heekos Kingston'ın gerçek adı ne? İkinci adını söylemek zor olduğu gerekçesiyle 'Heekos' olarak kullanan Magnus, gerçek halini kimseye söylememişti. Bu durum Harry ve Ron'un dikkatini çekince...